Juu eli tuollaista kyselisin. Joku sanoi minulle,että pitää suullisesti itsenäisen suorittajan tehdä kertoa vastaukset opettajalle. Jos joku voisi selventää mulle tätä niin olisin kiitollinen!
Tenttiminen,mitä tarkoittaa?
8
3763
Vastaukset
- Misuli
Meidän koulus tenttiminen meinaa ruottis ja enkus sitä että siin on sekä kirjallisia ja suullisia
osioita. Opettaja voi kysyä vaikka jotain kielioppi jutskia.
Reaali aineissa tentitään pelkästään suullisesti.
Sitten on korotustentti,jossa saa korottaa
siis numeroaan ja siel on samate kirjallisia
ja suullisia osioita. - Jane
Joskus aikoinaan tentin uskonnon kurssin. Käytännössä piti tehdä erilaisia töitä ja käydä tavallisessa kirjallisessa kokeessa lopuks. Eli opiskella itse samat asiat mitä muut tunneilla.
- abi
Eiks toi siun "tentti" oo suunnilleen sama kun kävis kurssin uudestaan? Meillä ainakin on näin, tantistä en tiedä oikein mitään. Kuinka kauan ne kestää, jos on suullinen tentti?
- bzzz
...tenttiin (kaikkien aineiden) kuuluu sekä suullinen että kirjallinen osa. Tentillähän on tarkoitus yrittää korottaa päättötodistuksen arvosanoja ja saada harjoitusta kirjotuksia varten. Ja ennenhän nää tentit on ollu pakollisia lukiossa, että ollaan me onnellisia, kun on valinnanvapaus. Mä kyllä silti aion tenttiä muutaman aineen, nyt oon tenttiny jo matikan. Meillä tentit kestää ainakin kolme tuntia, ja luulisin että se on joku valtakunnallinen käytäntö.
- asdfsdkjsl
Meillä taas lukiossa tenttiminen on sitä, että jos kokee tietävänsä kurssin asiat jo, tai jokin muu kurssi menee toisen kurssin päälle ja haluaa suorittaa molemmat kurssit, on mahdollista tenttiä toinen. Eli ei mennä tunneille, mutta itsenäisesti opiskellaan kotona, ja ilmoittaudutaan vaan kokeeseen.
- GetALife?!?
Mitä helvettiä, jätkä löytää täältä vielä jotain kahdeksan vuotta vanhoja keskusteluja. tainu olla vähän tylsää...
- mehumies
GetALife!?!, suututtaako?
- Miten se nyt olikaan
Aiheet vaan pysyy ajan saatossa samanlaisina. Sain vinkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1111229
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907