Paljonko maksatte vuokraa yksiöstä vantaan tai helsingin kaupungin kautta hankitussa vuokra-asunnossa?
Vuokran suuruus vantaan / helsingin kaupungin vuokra-asunnossa
8
321
Vastaukset
- ei abdölläh
50% vähemmän kuin Sato tai vvo,mutta Kaupungin vuokra-asuntoa on mahdotonta saada ;(
- Embus
mietin juuri kannattaako oikeasti yrittää kaupungin kautta, eli onko vuokrien hinnoissa niin paljon eroa.
Olisi kiva kuulla mitä yksiön vuokra on pk-seudulla näissä tilanteissa.Tottakai se kannattaa yrittää.
"kovan rahan" vuokra-asunnoissa 13-15€ keskineliöhinta. Jos saat kaupungilta puoleenhintaan niin hyvä.
Muussa tapauksessa vuokralla asuminen yksinkertaisesti ei ole järkevää.
- agj
Maksan yksiöstä puotilasta 269e. Kaupungin asunto
- 707 €
Kaupungin kämppä Laajasalossa 2h k 59 m2 707€
- 77888999955555555555
Mä tein juuri vuokrasopimuksen Vantaan puolella olevasta kaksiosta radan varrelta aseman läheltä. Se tuli just vähän alta 12€ tai tarkemmin 11,4004€. Tämä siis ilman lämpötolppapaikkaa autolle nettiä ja saunavuoroja. Näiden kanssa tekee 11,915€
Olisin kyllä hyvin voinut laittaa vuokraksi 50-60€ enemmänki, mutta kun sain nyt mielestäni sopivat vuokralaiset niin siksi alemmalla hinnalla, ja myös ilman vuokravakuuksiakin vielä. Itse nyt hommasin vuokralaiset, enkä siis välittäjiä käyttänyt. 77888999955555555555 kirjoitti:
Mä tein juuri vuokrasopimuksen Vantaan puolella olevasta kaksiosta radan varrelta aseman läheltä. Se tuli just vähän alta 12€ tai tarkemmin 11,4004€. Tämä siis ilman lämpötolppapaikkaa autolle nettiä ja saunavuoroja. Näiden kanssa tekee 11,915€
Olisin kyllä hyvin voinut laittaa vuokraksi 50-60€ enemmänki, mutta kun sain nyt mielestäni sopivat vuokralaiset niin siksi alemmalla hinnalla, ja myös ilman vuokravakuuksiakin vielä. Itse nyt hommasin vuokralaiset, enkä siis välittäjiä käyttänyt.Tuttuja?
Ilman vuokravakuutta on aina vähän riski
Tosin jo välittäjän poisjättämällä säästää 1kk alvi yleensä, jolla voi vähän kompensoida kasvanutta riskiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374