SAIMAA-lehti
Perjantai 11.10.2013
Haluan tuoda yleisölle iloa ja valoa
http://www.saimaalehti.fi/news/show/haluan_tuoda_yleisolle_iloa_ja_valoa/
Juhlakiertue ja uusi levy
11
464
Vastaukset 11
- jaskan kaveri
Milloinhan uusi laulu "Enemmän" on levyllä kuultavissa, konsertissa jo varmaan....
- p.päkki
Ihanaa,kun solisti tietää äänensä kestävän koko kiertueen!
- Pasi K.
Ensi keväänä julkaistavan levyn nimi on "Taivaan tie", Katri Helena julkaisee silloin myös samannimisen kirjan.
http://viihde.fi.msn.com/kotimaan-viihde/katri-helena-avaa-päiväkirjojaan-yleisölle-1 - Valon maa
Uutta levyä ja varmasti mahtavaa kirjaa odotellessa! Eilen sain nauttia Katrin konsertista Oulussa...ihanaa! (ja Tomminkin näin, komea oli..)
- Katri-fani
Ai kun kiva:-) Mulla on se ilo vielä edessäpäin.Oli varmaan hyvä konsertti... odotan sitä innolla:-):-):-)
- Katri-fani
Katri-fani kirjoitti:
Ai kun kiva:-) Mulla on se ilo vielä edessäpäin.Oli varmaan hyvä konsertti... odotan sitä innolla:-):-):-)
Kyllä kannattikin odottaa Katrin konserttia innolla. Se oli todella näkemisen ja kuulemisen arvoinen!! Menisin uudelleen vaikka heti huomenna:-) Katri oli yhtä valloittava kuin aina ennenkin! Arttu Takalon yhtye hoiti hommansa hyvin ja Katrin ääni kuului hyvin, eikä jäänyt musiikin alle ( kuten oli jossain tapahtunut ) Nautin täysillä joka biisistä ja niin varmasti muutkin!! Loppu aplodit yleisö antoi seisoen, niinkin tietysti kuuluikin kun on kysymys 50 v juhlakonsertista. Itse ainakin pidin niin paljon, että annan täyden 10 konsertista:-):-)
- tätä odotan
uuden levyn levyn kansi
http://www.tehtaanmyymala.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=katri helena taivaan tie- Pasi K.
TAIVAAN TIE –kappalelista:
1 Näkymätön
2 Taivaan tie
3 Enemmän
4 Ei mahdotonta ole
5 Mitä se rakkaus?
6 Elämän valssi
7 Entä jos
8 Johtotähti
9 Kaiken taa
10 Luoja, anna meille aikaa
11 Kaihonkukka
- ....................
Syvältä koko kiertue!
- kaino5
tuskin maltan odottaa uutta levyä!
- joonaskulta
Levyä odotetaan täälläkin. Kun tämä ohjelma katsotaan, on meillä jo uusi levy käsissämme.
http://www.iltapulu.fi/?date=2014-04-13
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1052354Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as421618- 1151158
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411149Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321068Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain58957- 82886
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,55851- 83821
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215784- 55780
- 93749
- 40696
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79668Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.31627- 57552
- 39535
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast30512Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14510Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S26508