Naapurin nuori emäntä panetti itseään

Tunnin kuluttua soitin Kaarinin ovikelloa, ja Kaarin tuli avaamaan oven pelkässä pyyheliinassa. "Olin juuri suihkussa mutta sähän tiedät missä keittiö on". Siellä se risa neon-putki räiskyi tiskipöydän yläpuolella. Tavallinen 18 watin loisteputki. Valaisimen kannessa oli pari ruuvia, jotka piti poistaa ja otin taskustani sveitsin armeijan linkkarin, jossa oli sopiva taltta ko. hommaan. Tiskipöydällä oli uusi neonputki ja laitoin sen kärahtäneen tilalle. Kaarin tuli silloin keittiöön. Laitoin ruuvit paikoilleen ja volaa' keittiö oli taas valaistu. Kaarin istui keittiön pöydän ääressä ja piti kädessään jotain.

"Mitä olit aikonut tehdä näillä Janne". Kaarinilla oli ostamani Sultan-paketti kädessä. Olivat tippuneet lattialle kaivaessni linkkaria taskusta. "No varmaan arvaat", vastasin. "Ootko ollut ikinä tyttöjen kanssa sillai", kysyi Kaarin. Vastasin "että ainoastaan mielikuvituksessa, mutta nyt mulla on tyttö kierroksessa". "Kuulehan nyt Janne, tämä täti voisi opettaa vähän sinua, niin et pilaa heti mahdollisuuksiasi sen tytön kanssa". Ja minulle se vain sopi olinhan unelmoinut Kaarinista jo monta kuukautta. Kaarin otti kädestäni kiinni ja talutti uhrilampaan makuuhuoneeseen. Nyt Janne istutaan sängylle ja vähän jutellaan. Kerroin siinä Marjaana storyä, kun huomasin vetskariani avattavan. Kaarinin käsi etsi kolmensadan megapascalin paineessa olevaa kyrpääni. Kaarinin käsi löysi kyrpäni ja piteli sitä hyvin hellävaroen. Sitten Kaarin avasi myös farkkujeni napin ja kyrpäni ponnahti esille kaikessa 19 cm mitassaan. "Onpa sinulla hyvän kokoinen aikuisen miehen kyrpä", sanoi Kaarin ja silloin minulta lensi. Osa meni farkuilleni ja osa Kaarinin kotipuvulle ja ehkä osa lattialle. Kyllä tuntui ihanalta pussien paineen laskiessa. Kaarin sanoi "ota ihan rauhallisesti hetken aikaa". Heittäydyimme hetkeksi lepäämään sängylle.

Noin kymmenen minuutin kuluttua Kaarinin käsi lähestyi jälleen kyrpääni, joka oli pystyssä jo ennen ensimmäistä hipaisua. "Janne tunnustele minua tuolta alakerrasta, sisempien häpyhuulten yläosasta löydat clitoriksen - ole sille hyvin helläkätinen". Niin minua opetettiin naisen saloihin. Jumalauta en olisi ikinä sellaista kosteaa pehmeyttä tajunnut tai löytänyt ilman Kaarinin apua. Ihana vittu. Kaarinin käsi piti kyrvästäni kiinni ja sitten hän sanoi haluavansa sen sisäänsä. Olin pääsemässä elämäni ensimmäistä kertaa pukille. Hän makasi jalat levällään sängyllä ja ohjasi minut vitulleen. Työnsin kyrpäni sisään, jolloin Kaarin alkoi huohottamaan ja voihkimaan, Kysyin "enhän vain satuta sinua"?. "Et tietenkään pane vain niin kovaa, kuin pystyt". Olin lukenut alan lehdistä, että naisen pitää saada orgasmi ennen miestä, jotta naisen orgasmi olisi yleensä mahdollinen yhdynnässä. Ohjeet katosivat aivostani, kun panin paljasta vittua neitseellisellä kyrvälläni. Vittuun lehdet ja ohjeet. Nussin niin kovaa kuin pystyin ja nostin Kaarinin jalkoja ylöspäin, jolloin yhteenosuvat vatsamme aiheuttivat melkoisia läiskähdys-ääniä. Olipa Kaarinilla ihana ja tiukka vittu. Mutta kaikilla naisilla on varmaan ihana vittu. Kaarin pani vastaan ja nosteli vielä ylemmäksi mikäli mahdollista jalkojaan. Kaarin valitti, uikutti ja huokaili ja äkkiä tarttui minua hartoista kiinni ja nytki sekä suorastaan huusi "voi Janne rakas". Minulla tuli samalla hetkellä ja laskin vittuun elämäni ensimmäisen lastin. Tuntuipas hyvältä. Olinko siis mies?.

Minua vähän hävetti, että olin käyttäytynyt niin aikuisen naisen kanssa ja en ollut varma saiko Kaarin. Kului kymmenen minuuttia ja minua ei enään hävettänyt ja käteni etsytyi clitoriksen lähelle. Kaarinin käsi oli jo alkanut lähestyä kyrpääni. Se ilta jatkui niin....

No niin näin minä menetin poikuuteni. En ole kuitenkaan Marjaanaa unohtanut ja soitan hänelle tässä jonakin päivänä sillä hän on tuleva vaimoni, mutta tällä hetkellä

1

26579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tositarina

      Jutun alkuosa sisältäen tämän osuuden on tositarinoissa "vaihtuiko rakkaus himoon". Pelkkä nimen muutos näköjään kasvattaa lukijakuntaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe