Hotellin sijainti

Nakander

Olemme lähdössä häämatkalle Pariisiin ensi vuoden keväällä ja hotelli on hakusessa. Haemme 4-5- tähden hienoa hotellia keskeisellä sijainnilla. Mitä suosittelette?

9

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pariisin matkaaja

      Keskeinen sijainti voi merkitä aika monta erilaista asiaa Pariisin kokoisessa kaupungissa. Itse en kuitenkaan ehkä menisi oikean rannan huippuhotelleihin, vaan hakisin jonkin sopivan vasemman rannan romanttisen hotellin esimerkiksi Pantheonin läheltä.

      Esimerkiksi Tripadvisor antaa rapiat 300 hotellia, kun hakee romanttista hotellia Pariisista. Pieni, vasemman rannan hyvälaatuinen hotelli on mielestäni paras ratkaisu.

      http://www.tripadvisor.co.uk/Hotels-g187147-zff3-Paris_Ile_de_France-Hotels.html

    • käyty monta kertaa

      Ottakaa sellainen hotelli, joka on kohtuuetäisyydellä jostain metroasemasta (mahd. risteysasema). Pariisissa metro on kätevä keino siirtyä alueelta toiselle ja sitä yleensä tulee käytettyä ahkerasti, joten on hyvä, jos hotellista asemalle ei ole pitkä kävelymatka.

    • Chattonen

      Kuten muutkin ovat todenneet, keskeisyys on Pariisissa aika suhteellista ja metroaseman läheisyys on tärkeämpää kuin se, onko vieressä joku tietty monumentti. Kaupunginosista esim. 6. (Saint Germain des Prés) voisi olla kaipaamanne, tai vaikka hieman nuorekkaampi Marais. Näillä ehdoilla sitten vain selailemaan hotellivaraussivustoja. :)

    • snasnaöksnöaksn

      no kyllähän sitä kävellenkin keskustassa pääsee liikkumaan- välimatkat lyhyitsäää

    • pariisilainen

      Etsisin ehdottomasti Châtelet'n metroaseman tuntumasta. Siitä on kävelymatka jo aika moniin nähtävyyksiin ja muualle pääsee kätevästi metrolla (monta linjaa tuolla asemalla).

      Jos itse olisin tulossa Pariisiin häämatkalle varaisin huoneen täältä http://www.hotel-britannique.fr/ Ja sitten ehdottomasti ainakin yhtenä iltana syömään tänne http://www.pieddecochon.com/ !

      • Toinen pariisilainen

        Minusta taas Châtelet'n seutu on harvinaisen epäromanttista, kun aloittaja oli kuitenkin häämatkalle tulossa. Mutta makunsa toki kullakin. Itsekin suosittelisin Le Marais'n tai Saint Germain des Prés'n aluetta.


    • minnelieseuraavaksi

      Itse olen tykännyt yöpyä Gare de Lyonin juna-aseman lähellä, siitä pääsee kätevästi Seinen rantaan

    • ulkotila

      jonkun rannan tms romanttisen oleskelupaikan vieressä; että ei tarvi (metrolla) lähteä kauas kun haluaa vain maleksia käsi kädessä, sisällä on kuites kurja olla koko ajan - ja isot asemat on rasittavia, kun pitää kävellä pitkään tunneleissa, mieluummin senkin ajan istuskelee terassillla

    • hwaddie

      Hotel Baltimore. Metro kadun toisella puolella. Kävelymatka sekä Eiffelille että Riemukaarelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe