Grupon ja WoW travel on täyttä ..... ja huijausta edelleen
Varasimme matkan 12.-19.10.13 Kyproksen turkkilaiselle puolelle Gruponilta, joka niitä kauppasi maaliskuussa 2013. Maksoimme matkamme huhtikuussa. Kyselin lippuja ja aikatauluja viimeisen kuukauden aikana ennen lähtöä useasti, mutta en saanut niitä.. Neljä vuorokautta ennen lähtöä soitettiin Gruponilta ja sanottiin, että matka on peruttu koska Wow travel ei pystynyt toimittamaan lippuja!
Olen kysynyt monta kertaa mikä oli syy peruuntumiseen ja kuinka monelta matka peruttiin, mutta näihin yksinkertaiosiinkaan kysymyksiin en ole vastausta saanut. Myöskään maksamiamme rahoja ei ole vielä palautettu.
Onkohan meitä monia joita harhautettiin? Kannattas varmaan ruveta tekemään porukalla vastinetta ko halpayrityksiin.
Matti Tyyne
Wow Travel ja Grupon lomamatka Kyprokselle
matti tyyne
1
169
Vastaukset
- vsvr
Halvalla saa hyvää, vai miten se oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904