Elikkäs minua kiinostaisi onko teen kaltaisilla kofeiinittomilla yrteistä kootuilla juomilla millaisia terveysvaikutuksia?
Löysin kaupan tee-hyllylt seuraavanlaisia yrttijuoma mixejä.
-Aito Ainekset: Inkiväärin palasia, sitruunaruohoa, sitruunankuorta, lakritsijuurta, minttua.
- Rakkaus Ainekset: Rooibos, kamomilla, honeybush, sitruunamelissa, fenkolin siemenet, sitruunaruoho, ginseng-juuri ja aromit.
-Rauha Ainekset: Vadelman ja karhunvatukan lehtiä, laventelin kukkia ja aromeja. -Toivo Ainekset: Nokkonen, sitruunaruoho ja vadelma.
Yläolevien lisäksi kiinnostaisi tietää onko Rooibos - yrttijuomalla terveyden kannalta edullisia vaikutuksia?
Vihreää teetä juon päivittäin. Mustaa teetä ja kahvia vältän useimmiten niiden sisältämän kofeiinin takia, koska minulla todettiin paniikkihäiriö ja lääkäri kehoitti välttämään kofeiinia sekä muita keskushermostoa stimuloivia aineita, kuten alkoholia ja nikotiinia.. Mutta se siitä asiasta.
Kiitos vastauksista etukäteen !
Yrttijuomat , onko terveysvaikutuksia?
luonnonmuk.hippi
0
163
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374697- 563230
- 302893
- 612825
- 62440
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542205- 231661
- 181611
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81558- 161524