Frank Nyman, Todella tylyä ja ilkeää.

Pettynyt-Frank Nyman

Olen siis alle 25v nuori mies, olin etsimässä itselleni uutta moottoripyörää ja myymässä vanhaa pois. Soitin Nymanille ja kerroin aikeistani myydä vanha pyörä ja ostaa uusi. Sieltä käskettiin tulemaan paikalle ja ottamaan mukaan huoltokirjat yms. Ajettuani pitkän matkan Frank nymanille menin sisälle ja esittäydyin yhdelle myyjistä. Myyjä vastasi käden puristukseeni todella löysästi samalla katsoen minua pitkin nenänvartta. Hän kysyi mitä minä haluan. Kerroin soittaneeni ja sopineeni että tulen myymään pyöräni teille. Myyjä vastahakoisesti raahautui ulos ja katsoi pyörääni. Selitin hieman pyörästäni kunnen myyjän kännykkä soi ja hän häikäilemättömästi vastasi siihen kesken selitykseni. Lopuksi hän tokaisi ''Meillä on nyt noita vähän liikaa, ei kiitos'' Itsellä jäi todella paha maku suuhun asiasta mutta minkäs teet. Varmaankin ylimielisyys ja ilkeä käytös johtui nuoresta iästäni. Itse en voi suositellä liikettä kenellekkään kokemani käytöksen jälkee. En ymmärrä miten he voivat kohdella asiakkaita tuolla tavalla.

4

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaida

Liikettä.

• pientä rajaa...

Jos olet esittänyt yhtä huonosti asiasi soittaessasi ja siellä paikan päällä kuin täällä niin ei ihme, ettei kauppoja syntynyt. Ensin olet soittanut pyörän vaihdosta ja sitten paikan päällä olet ollutkin myymässä omaasi? Näin sen tuosta ymmärtää.

Olitko menossa vaihtamaan vai myymään omaa velkaista peliäsi pois?

• Mulle naurettiin

jo suoraan puhelimessa, kun erehdyin tarjoamaan pyörää liikkeeseen, joka ilmoitti halunsa ostaa hyviä käytettyja. Pyörällä oli ajettu 3000 km, eikä ollut velkainen. Vain äärimmäisessä hädässä kannattaa myyntiaikeissa ottaa yhteyttä mininkään liikkeeseen.

• ohiajot

Miksi asioida liikkeissä joissa saa tylyä kohtelua, itse asioin vain yksityisten kanssa ja hienosti asiat hoitunut kun kts. vähänkin jotta asiallisen kaverin kanssa asioi mopo kauppojen yhteydessä, yleensä saa parempaa tietoa ja rehellisempää kaupantekoa
      eikä tartte kuunnella noitten myyntitykkien yliampuvia ylistyksiä kieli ruskeana, usein kyllä tuntee myötähäpeää niitten jutuista senverran paksua syöttävät, ja jos ei olla samalla aaltopituudella niin sitten kohtelu on tuota tasoa kun aiemmin kerrottu.
      Väkisin tulee kusetuksen maku jos vähääkään mopojen päälle ymmärtää,toivottavasti alalta karsiutuisi tuommoiset ja siihenhän voi vaikuttaa jaloillaan......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      4978
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      3289
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      419
      2326
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      238
      1442
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1261
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      73
      1190
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1158
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      122
      1059
    Aihe