Onkohan jollakin naisella samanlainen tunne kuin minulla, että haluaisi saada aika pian lapsen tai lapsia lisää ja nyt olisi oikea aika tehdä jotakin, muuten pian on liian myöhäistä. Minulla on jo yksi lapsi kotona ja haluan lisää. Valitettavasti kotona toinen ei halua enempää. Pitäisiköhän tehdä ratkaisu ja aloittaa uusi suhde sellaisen naisen kanssa, joka haluaisi. Haluan siis lapsen lisäksi naisen kanssa enemmän, suhdetta, hyvää seksiä, lapsiperheen elämää. Onko mission impossible että joku nainen ymmärtäisi ja kiinnostuisi, olisi valmis pian äidiksi kun vielä ehdittäisiin vaikka mitä?
lapsiperhe
lapsiperhe_pian
4
95
Vastaukset
- aloittaja
Voisin vielä lisätä mailini sitä varten, jos joku nainen ymmärtäisi, olisi kiinnostunut ja haluaisi vaihtaa ajatuksia. Os on lapsiperhe2014 at suomi24.fi.
- Pierettää...
Lapset, suhde ja hyvä seksielämä ei toimi. Tietty kaikki on suhteellista.
- lapsiperhe2015
Voisivat sellaisetkin sinkkunaiset vaihtaa ajatuksia aloittajan kanssa jos on vaan vauva mielessä ja mies olisi vain ystävänä tms.
- Haistakaa perse
Voi vitun idiootit luuserit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215675Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744681834Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201239Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111203Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861073Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48995- 64961
- 64906
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.23857Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856