Vaikka saunaillasta, onko kukaan jäänyt yöksi, ovatko lomittajat kesällä pienissä vaatteissa, missä he vaihtavat vaatteet, voiko seurata ?
Oletteko tehnyt lomittajalle,
14
504
Vastaukset
- Aikoinaan lomittaja
Kyllä lehmänhäntä senverran kipeästi kintuille räpsii, että hirveä helle pitäsi olla, että navettaan shortseissa menisin. Paidan hihojen pituus ja vaatekerrosten lukuisuus on sitten säästä kiinni. Ehdotuksia on tullut kerran, olin töissä navetassa, niin Isäntä ehdotti taloon päiväkahville lähtöä, en lähtenyt. Usein nykyään onkin kahvinkeitin navetalla.
- Mistä kiikasti ?
minä menisin kun vain joku ehdottaisi.
- Aikoinaan lomittaja
Mistä kiikasti ? kirjoitti:
minä menisin kun vain joku ehdottaisi.
Näinhän minä siitä navetasta ja sen Isännän toimista, miksi siltä oli jo kolme Emäntää lähtenyt helpompiin hommiin.
- - niceguy -
Olen söpö kolmekymppinen mieslomittaja. Kyllä emännät on väliin niin suohollaan että...! ;)
- lehmiä ikävä
Olin ennen maatalouslomittaja ja kyllä minulle isäntä ehdotteli. Toinen isäntä hyväili. Siihen loppui ne navetat minun osaltani. Nyt jälkeenpäin ihmettelen, miksen antanut päinnäköä vaikka nisänpesu rätistä...kai se oli pelko työpaikan menettämisestä. Kuka minua olisi uskonut, hentoa naista? Sana sanaa vastaan. Silloin oli pakko vaan olla,kun oli auto velkaa pankkiin yms. Nyky tietämykselläni, ilmiantaisin heti sellaiset "isännät". Ja niin kehoitan tekemään muitakin, jos teitä ahdistellaan.
- Tissinkokeilija
Oon komee nuori isäntä ja suosin naislomittajia. Kahvit keitän parhaina päivinä neljäkin kertaa ja ihan ovat vapaaehtosesti tulleet ;) Kerran vinkkasin että ois se saunakin lämmin jos sulla ei kiire ole, yksin sai saunoo.
- 25v sitten
Lomittajana ei niinkään tullut vihjailuja, mutta karjantarkkailijana kyllä. Yhdelläkin poikamiesisännän tilalla yritin tehdä paperitöitä, kun oli kiire seuraavaan paikkaan, Isäntä vaan koetti houkutella katsomaan videokaseteilta elokuvia kanssaan. Joka kerta sama juttu, karjantarkkailutietoja ei olisi antanut millään mutta kuitenkin malttoi istua tv.n ääressä sen ajan kun olin tilalla, ja houkutella minuakin sinne. Ikäeroa oli yli 20 v, eikä muutenkaan persoonana mikään miellyttävä henkilö.
- Uudet voimasuhteet
25v sitten kirjoitti:
Lomittajana ei niinkään tullut vihjailuja, mutta karjantarkkailijana kyllä. Yhdelläkin poikamiesisännän tilalla yritin tehdä paperitöitä, kun oli kiire seuraavaan paikkaan, Isäntä vaan koetti houkutella katsomaan videokaseteilta elokuvia kanssaan. Joka kerta sama juttu, karjantarkkailutietoja ei olisi antanut millään mutta kuitenkin malttoi istua tv.n ääressä sen ajan kun olin tilalla, ja houkutella minuakin sinne. Ikäeroa oli yli 20 v, eikä muutenkaan persoonana mikään miellyttävä henkilö.
On se toisaalta hyvä, että nykyään ovat valttikortit maatiloilla vaihtaneet omistajaa tämän seksuaalisen häirinnän suhteen.
Monille tiloille on vaikea saada lomittajia ja suurten tilojen tarvitsemaa ulkopuolista työvoimaa. Jos sana leviää, että isäntä harrastaa seksuaalista häirintää, heikkenee työvoiman saanti entisestään.
Voi olla, että tämän takia jotkut siistivät käytöstään. - turha kieltää
Uudet voimasuhteet kirjoitti:
On se toisaalta hyvä, että nykyään ovat valttikortit maatiloilla vaihtaneet omistajaa tämän seksuaalisen häirinnän suhteen.
Monille tiloille on vaikea saada lomittajia ja suurten tilojen tarvitsemaa ulkopuolista työvoimaa. Jos sana leviää, että isäntä harrastaa seksuaalista häirintää, heikkenee työvoiman saanti entisestään.
Voi olla, että tämän takia jotkut siistivät käytöstään.Oon naislomittaja.Aina pukille kun mahdollisuus.
- tietääääää
Käyttäkää mielikuvitusta,mitenkä pääsee lomittajasta emännäksi?
Oikein arvattu....Ei saa antautua helposti.- navettapiika
Kokemuksen kirkkaalla rintaäänellä, suhteellisen helposti. On sitäkin pestiä takana sivutoimisesti ja päätoimisesti, mutta se isäntä on kyllä saanut kenkää sen jälkeen.
Nyt tässä sopivaa miestä olis kattelussa, mutta lomittajat kierrän kaukaa. Ainoa ehdotus on lomittajalle, että jos sopisi tehdä työnsä kunnolla.
- Iso.Nainen
Olen tehnyt, enkä läheskään aina turhaan!
- nuori isäntä
itse olen haaveillut juurikin lomittajasta kun
olin nuori niin eräs naislomittaja kiusoitteli minua
kun oli lomittamassa olin niin ujo. nyt kyllä kelpaisi
jos löytyisi lomittaja seikkailu mielellä. - rositah
Olisin muutamalle isännälle antanut mutta kun ei ne lerppapilit kykene
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4613927Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181672- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991398Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 521286
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441069
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331057