Oletteko tehnyt lomittajalle,

ehdotuksia ?

Vaikka saunaillasta, onko kukaan jäänyt yöksi, ovatko lomittajat kesällä pienissä vaatteissa, missä he vaihtavat vaatteet, voiko seurata ?

14

504

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikoinaan lomittaja

Kyllä lehmänhäntä senverran kipeästi kintuille räpsii, että hirveä helle pitäsi olla, että navettaan shortseissa menisin. Paidan hihojen pituus ja vaatekerrosten lukuisuus on sitten säästä kiinni. Ehdotuksia on tullut kerran, olin töissä navetassa, niin Isäntä ehdotti taloon päiväkahville lähtöä, en lähtenyt. Usein nykyään onkin kahvinkeitin navetalla.

• Mistä kiikasti ?

minä menisin kun vain joku ehdottaisi.

• Aikoinaan lomittaja
        Mistä kiikasti ? kirjoitti:

minä menisin kun vain joku ehdottaisi.

Näinhän minä siitä navetasta ja sen Isännän toimista, miksi siltä oli jo kolme Emäntää lähtenyt helpompiin hommiin.

• - niceguy -

Olen söpö kolmekymppinen mieslomittaja. Kyllä emännät on väliin niin suohollaan että...! ;)

• lehmiä ikävä

Olin ennen maatalouslomittaja ja kyllä minulle isäntä ehdotteli. Toinen isäntä hyväili. Siihen loppui ne navetat minun osaltani. Nyt jälkeenpäin ihmettelen, miksen antanut päinnäköä vaikka nisänpesu rätistä...kai se oli pelko työpaikan menettämisestä. Kuka minua olisi uskonut, hentoa naista? Sana sanaa vastaan. Silloin oli pakko vaan olla,kun oli auto velkaa pankkiin yms. Nyky tietämykselläni, ilmiantaisin heti sellaiset "isännät". Ja niin kehoitan tekemään muitakin, jos teitä ahdistellaan.

• Tissinkokeilija

Oon komee nuori isäntä ja suosin naislomittajia. Kahvit keitän parhaina päivinä neljäkin kertaa ja ihan ovat vapaaehtosesti tulleet ;) Kerran vinkkasin että ois se saunakin lämmin jos sulla ei kiire ole, yksin sai saunoo.

• 25v sitten

Lomittajana ei niinkään tullut vihjailuja, mutta karjantarkkailijana kyllä. Yhdelläkin poikamiesisännän tilalla yritin tehdä paperitöitä, kun oli kiire seuraavaan paikkaan, Isäntä vaan koetti houkutella katsomaan videokaseteilta elokuvia kanssaan. Joka kerta sama juttu, karjantarkkailutietoja ei olisi antanut millään mutta kuitenkin malttoi istua tv.n ääressä sen ajan kun olin tilalla, ja houkutella minuakin sinne. Ikäeroa oli yli 20 v, eikä muutenkaan persoonana mikään miellyttävä henkilö.

• Uudet voimasuhteet
        25v sitten kirjoitti:

Lomittajana ei niinkään tullut vihjailuja, mutta karjantarkkailijana kyllä. Yhdelläkin poikamiesisännän tilalla yritin tehdä paperitöitä, kun oli kiire seuraavaan paikkaan, Isäntä vaan koetti houkutella katsomaan videokaseteilta elokuvia kanssaan. Joka kerta sama juttu, karjantarkkailutietoja ei olisi antanut millään mutta kuitenkin malttoi istua tv.n ääressä sen ajan kun olin tilalla, ja houkutella minuakin sinne. Ikäeroa oli yli 20 v, eikä muutenkaan persoonana mikään miellyttävä henkilö.

On se toisaalta hyvä, että nykyään ovat valttikortit maatiloilla vaihtaneet omistajaa tämän seksuaalisen häirinnän suhteen.

Monille tiloille on vaikea saada lomittajia ja suurten tilojen tarvitsemaa ulkopuolista työvoimaa. Jos sana leviää, että isäntä harrastaa seksuaalista häirintää, heikkenee työvoiman saanti entisestään.

Voi olla, että tämän takia jotkut siistivät käytöstään.

• turha kieltää
        Uudet voimasuhteet kirjoitti:

On se toisaalta hyvä, että nykyään ovat valttikortit maatiloilla vaihtaneet omistajaa tämän seksuaalisen häirinnän suhteen.

Monille tiloille on vaikea saada lomittajia ja suurten tilojen tarvitsemaa ulkopuolista työvoimaa. Jos sana leviää, että isäntä harrastaa seksuaalista häirintää, heikkenee työvoiman saanti entisestään.

Voi olla, että tämän takia jotkut siistivät käytöstään.

Oon naislomittaja.Aina pukille kun mahdollisuus.

• tietääääää

Käyttäkää mielikuvitusta,mitenkä pääsee lomittajasta emännäksi?
      Oikein arvattu....Ei saa antautua helposti.

• navettapiika

Kokemuksen kirkkaalla rintaäänellä, suhteellisen helposti. On sitäkin pestiä takana sivutoimisesti ja päätoimisesti, mutta se isäntä on kyllä saanut kenkää sen jälkeen.
        Nyt tässä sopivaa miestä olis kattelussa, mutta lomittajat kierrän kaukaa. Ainoa ehdotus on lomittajalle, että jos sopisi tehdä työnsä kunnolla.

• Iso.Nainen

Olen tehnyt, enkä läheskään aina turhaan!

• nuori isäntä

itse olen haaveillut juurikin lomittajasta kun
      olin nuori niin eräs naislomittaja kiusoitteli minua
      kun oli lomittamassa olin niin ujo. nyt kyllä kelpaisi
      jos löytyisi lomittaja seikkailu mielellä.

• rositah

Olisin muutamalle isännälle antanut mutta kun ei ne lerppapilit kykene

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      461
      3927
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1672
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1398
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1286
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1069
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1057
    Aihe