KA vs G&G M4

M4 0_0

18

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • King Arms kaikilla osa-alueilla. Itse ostaisin sen KA M4 CQB-R:n samasta kaupasta.

• M4 0_0

Ei löydy tuolta, en ainakaan ite löytänyt. Paljonko (noin) nuitten KA M4sten lentomatka on?

• M4 0_0

• M4 0_0

• M4 0_0 kirjoitti:

Tohon ei varmaan saa Laitettua Grippiä?

Jos hankkii Ris:in niin sitten saa gripin.

• M4 0_0
        soviet.sniper kirjoitti:

Jos hankkii Ris:in niin sitten saa gripin.

Sitte pitää hankkia pequ, vai onko semmosta RIS:siä, et akku mahtuu sinne sisälle?

• M4 0_0 kirjoitti:

Sitte pitää hankkia pequ, vai onko semmosta RIS:siä, et akku mahtuu sinne sisälle?

M4A1:een saa alakiskon johon saa etukahvan. Vakiopiippu on ihan hyvä, et tarvitse uutta mutta IR-hoppi on vain hyväksi.

• colttimies

Mun mielest G&G m4 on paree.Itellä on toi kestäny monta vuotta ja lähdöt ovat todella hyvät.Pisin tappo noin 60 metrin päästä. Todella kestävä ja muutenkin tarkka ase selityksänä tälle G&G laatu ja 11.1v lipoakku.Tämä on vain minun mielipide!!!!

• huoh...

60m xD vakio aseella kantama ja tarkkuus sama kuin kiväärillä ja vaan g&g:n ja lipon ansiota XD tiedoksi, lipo ei vaikuta aseen suorituskykyyn muuta kuin tulinopeuden puolesta. Ja mikään g&g:n ämmänelkku ei kanna vakiona 40m pidemmälle, these are the fakts colt"mp5" mies.

• Mp5 mies

@huoh: kirjoitan ihan omalla nimimerkillä tänne aina. Tunnut hieman ylimieliseltä, ei tänne ole pakko kirjoitella. Ja minä olen kertonut olevani aloittelija näissä softaushommissa. Taisi olla just elokuun loppua kun ekan aseen ostin. Tähän mennessä olen kuitenkin rakentanut yhden Mp5:sen ihan alusta loppuun ja tehnyt pikku huoltoja tarvittaessa mm.vaihtanut tarkkuuspiiput joka "ämpäriin" mitä mulla on. Joo piipun vaihto on helppoo varmaan johonkin g&g M4:seen, mutta Maruihin saat avata koko aseen.

Sinulla tuntuu tietoutta olevan, miksi et jakaisi sitä ilman asennetta. Samoja asioitahan täällä veivataan paljon, mutta eihän täällä pakko ole käydä.

• Softpro
    • 6+16=21

9.6V nimh, 7,4v lipo tai 11.1v lipo johon tarvitset fetin ja perushuollon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      13
      1960
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      183
      1504
    3. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      142
      1262
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      93
      1243
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      38
      1168
    6. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      84
      898
    7. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      44
      810
    8. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      13
      787
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      783
    10. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      123
      763
    Aihe