KA vs G&G M4

M4 0_0

18

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • King Arms kaikilla osa-alueilla. Itse ostaisin sen KA M4 CQB-R:n samasta kaupasta.

• M4 0_0

Ei löydy tuolta, en ainakaan ite löytänyt. Paljonko (noin) nuitten KA M4sten lentomatka on?

• M4 0_0

• M4 0_0
        finsoft kirjoitti:

Kaverilla lentää sen 40m ihmiseen eli perus tarkkuus. Näemmä ei löydy enään sitä mutta tässä M4A1: http://gunfire.pl/product-eng-1152198682-Colt-M4A1-carbine-electric-replica.html

Tohon ei varmaan saa Laitettua Grippiä?

• M4 0_0 kirjoitti:

Tohon ei varmaan saa Laitettua Grippiä?

Jos hankkii Ris:in niin sitten saa gripin.

• M4 0_0
        soviet.sniper kirjoitti:

Jos hankkii Ris:in niin sitten saa gripin.

Sitte pitää hankkia pequ, vai onko semmosta RIS:siä, et akku mahtuu sinne sisälle?

• M4 0_0 kirjoitti:

Sitte pitää hankkia pequ, vai onko semmosta RIS:siä, et akku mahtuu sinne sisälle?

M4A1:een saa alakiskon johon saa etukahvan. Vakiopiippu on ihan hyvä, et tarvitse uutta mutta IR-hoppi on vain hyväksi.

• M4 0_0

• colttimies

Mun mielest G&G m4 on paree.Itellä on toi kestäny monta vuotta ja lähdöt ovat todella hyvät.Pisin tappo noin 60 metrin päästä. Todella kestävä ja muutenkin tarkka ase selityksänä tälle G&G laatu ja 11.1v lipoakku.Tämä on vain minun mielipide!!!!

• huoh...

60m xD vakio aseella kantama ja tarkkuus sama kuin kiväärillä ja vaan g&g:n ja lipon ansiota XD tiedoksi, lipo ei vaikuta aseen suorituskykyyn muuta kuin tulinopeuden puolesta. Ja mikään g&g:n ämmänelkku ei kanna vakiona 40m pidemmälle, these are the fakts colt"mp5" mies.

• Mp5 mies

@huoh: kirjoitan ihan omalla nimimerkillä tänne aina. Tunnut hieman ylimieliseltä, ei tänne ole pakko kirjoitella. Ja minä olen kertonut olevani aloittelija näissä softaushommissa. Taisi olla just elokuun loppua kun ekan aseen ostin. Tähän mennessä olen kuitenkin rakentanut yhden Mp5:sen ihan alusta loppuun ja tehnyt pikku huoltoja tarvittaessa mm.vaihtanut tarkkuuspiiput joka "ämpäriin" mitä mulla on. Joo piipun vaihto on helppoo varmaan johonkin g&g M4:seen, mutta Maruihin saat avata koko aseen.

Sinulla tuntuu tietoutta olevan, miksi et jakaisi sitä ilman asennetta. Samoja asioitahan täällä veivataan paljon, mutta eihän täällä pakko ole käydä.

• Softpro
    • 6+16=21

9.6V nimh, 7,4v lipo tai 11.1v lipo johon tarvitset fetin ja perushuollon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      265
      4265
    2. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      120
      2334
    3. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      52
      2277
    4. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      82
      2224
    5. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      132
      2189
    6. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      245
      2032
    7. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      75
      1842
    8. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      126
      1745
    9. Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta

Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem
      Maailman menoa
      398
      1332
    10. Oletko tosiaan niin

matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.
      Viha
      151
      1281
    Aihe