KA vs G&G M4

M4 0_0

18

767

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • King Arms kaikilla osa-alueilla. Itse ostaisin sen KA M4 CQB-R:n samasta kaupasta.

• M4 0_0

Ei löydy tuolta, en ainakaan ite löytänyt. Paljonko (noin) nuitten KA M4sten lentomatka on?

• M4 0_0

• M4 0_0

• M4 0_0 kirjoitti:

Tohon ei varmaan saa Laitettua Grippiä?

Jos hankkii Ris:in niin sitten saa gripin.

• M4 0_0
        soviet.sniper kirjoitti:

Jos hankkii Ris:in niin sitten saa gripin.

Sitte pitää hankkia pequ, vai onko semmosta RIS:siä, et akku mahtuu sinne sisälle?

• M4 0_0 kirjoitti:

Sitte pitää hankkia pequ, vai onko semmosta RIS:siä, et akku mahtuu sinne sisälle?

M4A1:een saa alakiskon johon saa etukahvan. Vakiopiippu on ihan hyvä, et tarvitse uutta mutta IR-hoppi on vain hyväksi.

• M4 0_0

• colttimies

Mun mielest G&G m4 on paree.Itellä on toi kestäny monta vuotta ja lähdöt ovat todella hyvät.Pisin tappo noin 60 metrin päästä. Todella kestävä ja muutenkin tarkka ase selityksänä tälle G&G laatu ja 11.1v lipoakku.Tämä on vain minun mielipide!!!!

• huoh...

60m xD vakio aseella kantama ja tarkkuus sama kuin kiväärillä ja vaan g&g:n ja lipon ansiota XD tiedoksi, lipo ei vaikuta aseen suorituskykyyn muuta kuin tulinopeuden puolesta. Ja mikään g&g:n ämmänelkku ei kanna vakiona 40m pidemmälle, these are the fakts colt"mp5" mies.

• Mp5 mies

@huoh: kirjoitan ihan omalla nimimerkillä tänne aina. Tunnut hieman ylimieliseltä, ei tänne ole pakko kirjoitella. Ja minä olen kertonut olevani aloittelija näissä softaushommissa. Taisi olla just elokuun loppua kun ekan aseen ostin. Tähän mennessä olen kuitenkin rakentanut yhden Mp5:sen ihan alusta loppuun ja tehnyt pikku huoltoja tarvittaessa mm.vaihtanut tarkkuuspiiput joka "ämpäriin" mitä mulla on. Joo piipun vaihto on helppoo varmaan johonkin g&g M4:seen, mutta Maruihin saat avata koko aseen.

Sinulla tuntuu tietoutta olevan, miksi et jakaisi sitä ilman asennetta. Samoja asioitahan täällä veivataan paljon, mutta eihän täällä pakko ole käydä.

• Softpro
    • 6+16=21

9.6V nimh, 7,4v lipo tai 11.1v lipo johon tarvitset fetin ja perushuollon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      85
      3761
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      409
      1389
    3. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1067
    4. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      72
      913
    5. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      216
      890
    6. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      287
      813
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      779
    8. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      25
      697
    9. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      681
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      37
      656
    Aihe