King armssin vai G&G:n M4?
Perusteluita? Kumpi voittaa yleisesti näissä? Lentomatka, Kestävyys, Elinikä, jne.
KA
http://gunfire.pl/product-eng-1152199661-Colt-M4A1-RIS-Ultra-Grade-carbine-replica.html
G&G
http://gunfire.pl/product-eng-1152201700-Replika-elektryczna-karabinka-GC16-Raider-L-DST.html
KA vs G&G M4
18
766
Vastaukset
King Arms kaikilla osa-alueilla. Itse ostaisin sen KA M4 CQB-R:n samasta kaupasta.
- M4 0_0
Ei löydy tuolta, en ainakaan ite löytänyt. Paljonko (noin) nuitten KA M4sten lentomatka on?
M4 0_0 kirjoitti:
Ei löydy tuolta, en ainakaan ite löytänyt. Paljonko (noin) nuitten KA M4sten lentomatka on?
Kaverilla lentää sen 40m ihmiseen eli perus tarkkuus. Näemmä ei löydy enään sitä mutta tässä M4A1: http://gunfire.pl/product-eng-1152198682-Colt-M4A1-carbine-electric-replica.html
- M4 0_0
finsoft kirjoitti:
Kaverilla lentää sen 40m ihmiseen eli perus tarkkuus. Näemmä ei löydy enään sitä mutta tässä M4A1: http://gunfire.pl/product-eng-1152198682-Colt-M4A1-carbine-electric-replica.html
Vieläpä 9e Halvempi kuin Milgearissa tai 19e kuin proairsoftissa :D
Siihen aattelin tarkkuuspiippua ja Ir-hoppia, nii sit on kai jeba :D - M4 0_0
finsoft kirjoitti:
Kaverilla lentää sen 40m ihmiseen eli perus tarkkuus. Näemmä ei löydy enään sitä mutta tässä M4A1: http://gunfire.pl/product-eng-1152198682-Colt-M4A1-carbine-electric-replica.html
Tohon ei varmaan saa Laitettua Grippiä?
M4 0_0 kirjoitti:
Tohon ei varmaan saa Laitettua Grippiä?
Jos hankkii Ris:in niin sitten saa gripin.
- M4 0_0
soviet.sniper kirjoitti:
Jos hankkii Ris:in niin sitten saa gripin.
Sitte pitää hankkia pequ, vai onko semmosta RIS:siä, et akku mahtuu sinne sisälle?
M4 0_0 kirjoitti:
Sitte pitää hankkia pequ, vai onko semmosta RIS:siä, et akku mahtuu sinne sisälle?
M4A1:een saa alakiskon johon saa etukahvan. Vakiopiippu on ihan hyvä, et tarvitse uutta mutta IR-hoppi on vain hyväksi.
- M4 0_0
finsoft kirjoitti:
Meneekö tohon M4:ään Tämmönen? http://www.milgear.fi/fi/product/magpul-pts-moe-hand-guard-musta/2767
M4 0_0 kirjoitti:
Meneekö tohon M4:ään Tämmönen? http://www.milgear.fi/fi/product/magpul-pts-moe-hand-guard-musta/2767
Varmaan menee mutta ei siinäkään ole kiskoja. Nuo kiskot näemmä ruuvataan niihin etukädensijan reikiin.
- colttimies
Mun mielest G&G m4 on paree.Itellä on toi kestäny monta vuotta ja lähdöt ovat todella hyvät.Pisin tappo noin 60 metrin päästä. Todella kestävä ja muutenkin tarkka ase selityksänä tälle G&G laatu ja 11.1v lipoakku.Tämä on vain minun mielipide!!!!
- huoh...
60m xD vakio aseella kantama ja tarkkuus sama kuin kiväärillä ja vaan g&g:n ja lipon ansiota XD tiedoksi, lipo ei vaikuta aseen suorituskykyyn muuta kuin tulinopeuden puolesta. Ja mikään g&g:n ämmänelkku ei kanna vakiona 40m pidemmälle, these are the fakts colt"mp5" mies.
- Mp5 mies
@huoh: kirjoitan ihan omalla nimimerkillä tänne aina. Tunnut hieman ylimieliseltä, ei tänne ole pakko kirjoitella. Ja minä olen kertonut olevani aloittelija näissä softaushommissa. Taisi olla just elokuun loppua kun ekan aseen ostin. Tähän mennessä olen kuitenkin rakentanut yhden Mp5:sen ihan alusta loppuun ja tehnyt pikku huoltoja tarvittaessa mm.vaihtanut tarkkuuspiiput joka "ämpäriin" mitä mulla on. Joo piipun vaihto on helppoo varmaan johonkin g&g M4:seen, mutta Maruihin saat avata koko aseen.
Sinulla tuntuu tietoutta olevan, miksi et jakaisi sitä ilman asennetta. Samoja asioitahan täällä veivataan paljon, mutta eihän täällä pakko ole käydä.
- Softpro
Voiko joku vastata et mikä akku tähän pitää ostaa? http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EGR_G26_BPS_PBB.html
- 6+16=21
9.6V nimh, 7,4v lipo tai 11.1v lipo johon tarvitset fetin ja perushuollon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624