Tärkeää!!! Lukekaa!!!

Karolina

Kaikenlaisia huijareita!!!!

Ostimme Keltaisen pörssin ilmoituksen perusteella ihanan suloisen koiranpennun, Emä Karjalan karhukoira, isukki Portugalin vesikoira. Meidän kohdallamme kaikki meni hyvin, saimme kivan koiran ja koirakin vaikuttaa tyytyväiseltä uuteen kotiinsa. Olemme jatkaneet yhteydenpitoa ”alkukotiin” ja nyttemmin kuulleet karmeaa tarinaa; joku naishenkilö oli tullut myös ostamaan koiranpentuja, luotettavan oloinen, mukana pieni poika. ”Osti” kolme pentua, kaksi tyttöä ja yhden pojan. Maksoi vain kahdesta (yht. 300 euroa) ja lupasi toimittaa loput rahat pankkiin. Selityksenä tarjosi tarinaa, kaksi itselle ja yksi jollekin ystävälle. Rahaa ei ole kuulunut. Vastaa puhelimeen (prepaid-liittymä) ja puhuu edelleen hyvin ja luotettavan oloisesti; ns. ”ystävä” ei ole maksanut ja kyllä hän maksaa kun saa rahat jne. Ei myöskään ole antanut ”ystävän” tietoja, vaikka myyjä on niitä pyytänyt hakeakseen pennun pois. Syykin on selvinnyt; aivan vahingossa löytyi yksi tyttöpentu, myyty Lohjan seudulle, hinta ollut 350 euroa ja rotukin aivan muuttunut: emä Labradorin noutaja, isä Lagotto Romagnolo. Nainen kauppasi pentuja netissä em. rotutiedoilla 3.6. ja tämä yksi pentu käytiin ostamassa 4.6. Myydessään käyttänyt nimeä Anna Soininen ja pentuja alkukodista ostaessaan esiintyi nimellä Hanna Tamminen. Erityistuntomerkki; kasvot nykivät.

HUOMIO!!!! Jos olette joutuneet huijatuksi, ostaneet koiran kalliilla hinnalla, väärillä rotutiedoilla TAI - jos muuten tunnistatte tämän huijarin, ystävällisesti ilmoittakaa asiasta Lohjan poliisille. Uskomme ja toivomme että pennut ovat kaikesta huolimatta saaneet hyvät kodit, mutta jotta tämän kaltaiset rahastukset eivät yleistyisi, toivomme että tämä huijari saataisiin kiinni. Toistaiseksi kaikille myyjille suosittelen varovaisuutta ja vaikka sitten myydessään vaatimaan ostajilta henkilöllisyyspapereita, eikä luovuttamaan pentuja ellei asiakas maksa heti.

Ikävästä tarinasta huolimatta toivotamme kaikille koiraihmisille Hyvää Syksyä!!

3

3576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • man-legally

huijarit pilaavat koiramarkkinat.Jos ostaisin nöffin niin pentuvälittäjältä..

• Riikka-Liisa

Ei muuten takaa mitään, jos käyttää pentuvälitystä! Pääsee nimittäin listoille vaikka olisi kuinka huijari kasvattaja...

• man-legally
        Riikka-Liisa kirjoitti:

Ei muuten takaa mitään, jos käyttää pentuvälitystä! Pääsee nimittäin listoille vaikka olisi kuinka huijari kasvattaja...

samoin bernhardilainen. aivan ei muuten takaakaan

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      126
      1882
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      54
      1243
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1121
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      807
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe