rahtarit edut? kannataako liittyä?

rahtarit....

Miettiny liittymistä rahtareihin? mutta heidän nettisivuilal ei ole tarkka tietoa minkä suuruiset alennukset on esim polttoaine ruoka yms....
onko kokemuksia? kannattaako liittyä?

9

1549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäsen

Melkein kaikki huoltoasemat antavat -10% kahviotuotteista. Kahvikupista yleensä enemmän. Jos edes satasen kuussa käytät tienvarsibaareihin, tulee jäsenmaksu jo moninkertaisena takaisin. Itse en ole juuri muita etuja käyttänyt. Laivalipuista saisi jotain alennuksia ja joltain vakuutusyhtiöltä yms.

• Tien päällä 300pv/v

Alennuksilla tienaa kuppiloissa jäsenmasun takaisin parissa kuukaudessa. Lisäksi esim direktiivikoulutukset järjestyvät asialliseen hintaan. Ei myöskään sovi unohtaa taustatyötä, jota järjestö tekee tien ammattilaisten hyyväksi.
      Ilman muuta kannattaa liittyä!

• rahti ilmiö

Taidat olla tosi rekkailija. Ainoastaan sunnuntai kotona, Tuollatavalla vuosi kilometrit 250000, jos vähääkään liikkuu.

Itse pystyn 200p vuosi, ja 110 tkm. Tunnen olevani laiska. Tosin jää aikaa itselle ja perheelle.

• samae
        rahti ilmiö kirjoitti:

Taidat olla tosi rekkailija. Ainoastaan sunnuntai kotona, Tuollatavalla vuosi kilometrit 250000, jos vähääkään liikkuu.

Itse pystyn 200p vuosi, ja 110 tkm. Tunnen olevani laiska. Tosin jää aikaa itselle ja perheelle.

Unohdin, kannattaa liittyä. Laske edut.

• Lervo täsä moi!

Lervo saa höyräreistä, kossusta ja rattolehden kestotilauksesta alennusta. Myös wuntsikoista saa alee.

Lervo kuuluu rahtarien lisäksi SKalliin ja AKt:henkin.

• mihnäkuhna

puntti kirjoitti lahtari lehtteen avaussanat ja laittoi paksun naamansa,puhui vihanneksista ynnä muusta.kymmenen vuoden päästä tilanne sama kuin kauniit ja rohkeat, jos pari vuotta jäi väliin niin mitään ei hävinnyt-ylihessu peruutti pari päivää alastaron rataa ympäri ja on tossssi rahtari,ostivat la puhelimen liikuvien autoon turkuun 80 luvulla,silloin moni peruutti jäsenyyden.pellekerho parhaasta päästä.eikä pidä unohtaa tosirahtari isoheinän kultaketjuja.nuoremmat voivat kysellä tosssi rahtareiltä ketä nämä pellet on.

• persejäässäkaniassa

rahtari on muutenkin niin rikas, ainakin itse että ei tilipussissa tunnu saati kiinnosta joku viiden prosentin alennus kahvista mitä en edes juo, ja se lehtikin on täyttä liibalaabaa että voi jeesuksen vittu kyllä se on selvää säästöä kun ei kuulu.

• jäsen

Jos reppueväillä kulkee, niin ei jäsenyydessä rahallisesti mitään järkeä ole, mutta jos noista tienvarsikuppiloista sapuskansa ostelee, tulee jäsenmaksu vuodessa moninkertaisena takaisin. Itse olen noin 150 päivänä vuodessa töissä ja keskimäärin teen varmaan jotain 15 euron ostokset päivässä rahtirasteilla. Tekee 2250 euroa per vuosi. Tosin maksan näistä ostoksistani vähemmän, kun olen rahtareiden jäsen ja saan sen 10 prosenttia eli 225 euroa vuodessa tuosta summasta pois muutaman kympin vuosittaisella jäsenmaksulla.

• -OAJ-

Minä kuulun OAJ:hin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2314
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1559
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1372
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1310
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      268
      1293
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe