Ihmissusilauma

draxly

Eli siis haluaisko joku liittyä ihmissusi laumaan? Nimi olis varmaan The Moonlight pack tai jotain mut sen voi vaihtaa. Tai jos jollain olis jo lauma joho vois liittyä? Joko järjestettäis tapaamisia(toivottavasti) tai skypetetään ja puhutaan kikissä. Ihmissusilaumalla en nytt tarkota sellasia wannabe twilight faneja, vaan "susisieluja". jos oot susi ni sä tiedät mitä mä tarkotan. Etin 11-14 vuotiaita tyttöjä ja poikia. itse asun Mynämäenkarjalassa aika Etelä-suomessa keskellä mettää. Eli jos oot ihmissusi tai haluut tulla sellaseks ni pistä kommenttia. ei tarvita sellasia idiootti jonneja tänne pätemää sit tiedoks vaa.

PS. kerron mun susinimen jos keskustellaan kikissä tai skypessä.

31

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hunter of night

      Haiskahtaa vähän siltä että olet itsekin joku joka on vain katsonut twilightia ja haluaa olla ihmissusi. Miten selität kotiväelle sen että lähdet täysikuun ja keskiyön aikaan ulos muutamaksi tunniksi. Epäilyttää vähän että olet vain wannabe-werewolf-teen. jos minulla olisi mahdollisuus olla ihmissusi minua ei tarvitsisi kahdesti käskeä

      • korppi™

        ihmissudet on tuskin sellasii ku twilightis(ja vampyyrit ei hohda auringossa)


      • hunter of night
        korppi™ kirjoitti:

        ihmissudet on tuskin sellasii ku twilightis(ja vampyyrit ei hohda auringossa)

        sitä vähän minäkin


      • Jotenkin uskon, että hän ei tarkoittanut ihmissusia, vaan "ihmissusia". Kenties ihmistä, joka uskoo omaavansa suden sielun.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Jotenkin uskon, että hän ei tarkoittanut ihmissusia, vaan "ihmissusia". Kenties ihmistä, joka uskoo omaavansa suden sielun.

        KIITOS! joku tääl sentää ymmärsi :D


      • Hei sinä drxly, mie oon Koda, ja oon susisielunen ja tunnen vetoa susiin/ihmissusin ja oisin kiinnostunut laumasta. Asun sstakunnassa, lassilassa. Mun kik on: susiruskea ja saa laittaa viestiä. Wappikin löytyy mutta kerron sen sitten kikissä..en ole feikki.
        Odotellen: Koda


      • ocean-

        .....eli sie haluat pukia itelles hännän...?


    • Häntä mullekki

      No miepä tiiän yhenlaisen hännän jota voi pitää ilman vaatteita ja se täyttää yhen reiän.

    • Länsimaisessa yhteiskunnassa on järki aika suuressa osassa

      • Va Va Voom

        Minä minä minä! No joo, asun kyllä keskisuomessa..


      • Va Va Voom kirjoitti:

        Minä minä minä! No joo, asun kyllä keskisuomessa..

        Jos haluut liittyä ni ei sillä oo väliä missä asuu :) Onks kikkiä?


      • 12v susi
        draxly kirjoitti:

        Jos haluut liittyä ni ei sillä oo väliä missä asuu :) Onks kikkiä?

        minäkin haluun liittyä. mua pidetään outona ku viihdyn yksin ja oon aina väsynyt. tunnen olevani susi mutta en tunne ketään minun kaltaista.


      • 12v susi kirjoitti:

        minäkin haluun liittyä. mua pidetään outona ku viihdyn yksin ja oon aina väsynyt. tunnen olevani susi mutta en tunne ketään minun kaltaista.

        Kivaaaa ;) Onks sähköpostii?


      • 12v susi
        draxly kirjoitti:

        Kivaaaa ;) Onks sähköpostii?

        on mutta en aio laittaa sitä suomi kaksnelosen keskustelupalstoille


    • wolf

      Mulla heräsi mielenkiito. Kikkiä tai skypeä ei ole, mutta hätä keinot keksii. ;)

      • jepjep :))) Ideoita? :)


    • Twilight on paskaa!!

    • Windsoul

      Laumaan liittyminen kuullostais enemmän kuin hyvältä idealta. Harmi vaan et tääl tampereen seudulla, aika kaukana mynämäest...

      Susisielu mä oon ollut aina: Luonto on tuntunut kodilta, neljällä käpälällä liikkuminen helpolta ja aistit tarkoilta. Mä olen myös rohkea ja...susimainen.

      Jos joku tampereen seudul asuva haluaisi liittyä mun laumaan niin on tervetullut. Ikähaarukka on 11-16, itse olen 12-v.

      • ridfard

        Kuimmont su susilaumas o jäsenii? Ja kuka o alfa? Ja tapellaaks siin laumas paljo? Ja mis te tapaatte lauman kaa? Oon 15v haluisin lauman. En oo "viel" ihmissusi mut koht varmaan oon mut ainaki haluisin olla. Asun kaarinas ja välimatka o aik paljo


    • Ihminen007

      Onks tää lauma jo perustettu? Haluisin liittyy. Oon 13-v. Mutta asun metsolassa. Eli aika kaukana mynämäestä.
      Tää koko keskustelu taitaa olla ihan unohdettu.

      • Nuoriihmissusi

        Olen itse päiväkummusta! Serkkuni asuu metsolassa joten oletko jo jossain laumassa? Jos joo voisinko liittyä jos tää lauma on jo pois?


    • Windsoul

      Pääsykokeena on susikuningattaren peppureiän nuoleminen susikielellä.

    • ridfars

      Mä haluaisin liittyy susilaumaasi. Onko sinulla kikiä? Jutellaanko siellä? Mun kik ritu250. Mä en oo viel ihmissusi mut tuun varmaa kohta. Asun pohjois-suomes, kaarinas. Voitais tavata joskus mut en oo 11 tai 14 vuotias vaan oon 15v tyttö. Ja oon tosi ihastunu ihmissusii. Haluaisin nii kovasti sellaseks. Ooksää siis ihmissusi? Ja en oo mikää sellane idiootti jonne et su o hyvä tietää se.

      • ridfard

        Siis anteeks asun varsinais suomes en pohjois suomes.


      • ridfard kirjoitti:

        Siis anteeks asun varsinais suomes en pohjois suomes.

        Sori..oon siis Crystal, etsin laumaa, ja olen varmaan löytäny yhden. Saan ehkä jotain jolla minusta tulee ihmissusi. *joo ehkä se on vaan huijausta* mut nii..tuu kikkaa: susiruskea


    • raperOfTheNight

      minä olen ihmis susi kanta hämeestä joka haluaisi raiskata kaikki lehmät

      • Kanta-Häme siis haluaa raiskata lehmät? Miten tämä liittyy aiheeseen?


      • Kauha-Guru_

        On susillakin tarpeet tiesiks sellast jos ei parempaa reikää saa lampaat sopisivat sudelle paremmin.


    • Susi-Jammu

      Jaahas, taas näitä. Täällä joku pedofiili hallii itselleen kosketeltavaa.

      Poliisi voinee panna tämän seurantaan.

    • Nuoriihmissusi

      Oon jo pitkään ettiny laumaa!! Voisiko olla mahdollista että jutellaan kikissä? Mun kik Midnight__Misty et jos oot laumassa nii voitasko jutella kikissä ja kattoo jos pääsisin sun laumaa? :) Jos siis oot jossai laumassa :) ps. Tiiän vastasin vähä myöhää xd

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe