Mustavarjo

lsofia99

Onko joku nähnyt Seinäjoen alueella liikkuvaa mustavarjoa? Mä näin sen muutaman päivän sen jälkeen kun kaverini kertoi tästä minulle. Se ,muistutti ihan ihmistä joka olisi juossut todella kovaa ja pukeutunut mustiin vaatteisiin, mutta en kuullut mitään ääntä sen jaloista. Me oltiin yhdessä kaverini kanssa ja yhtäkkiä molemmat nostivat päänsä ylös ja kysyimme toisiltamme, että näitkö sinä sitä. Olisi kiva tietää jos joku muukin on nähnyt tämän niin ei tarvitsisi miettiä että ollaanko me seottu molemmat. :D

21

787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hui

      Mä en oo nähny mut oon kuullu kylläkin siitä.:-D

    • lsofia99

      Huh ei me sit ihan tyhmiä olla jos joku muukin on kuullut tästä

    • oonko seonnut

      Minun kaverini ja minä tiedämme tämän mustavarjon. Se voi olla melkein missä vain, milloin vain ja muuttaa ulkonäköään kaverinne näköiseksi. On mukavaa tietää että en ole seonnut. Se on yrittänyt johtaa meitä ansaan.

    • Caspar Sahlberg

      Nettikummituskin käyttää joskus mustaa sadetakkia.

    • varjon uhri

      Sama musta varjo on aina minun jaloissani kiinni kun aurinko paistaa ja olen ulkona. Olen yrittänyt juosta sitä pakoon mutta se roikkuu itsepintaisesti kiini jaloissani ja menee maata myöten, se häviää kun menen varjoisaan paikkaan, mutta palaa heti kun menen takaisin aurinkoon.

      Mikä neuvoksi, olenko riivattu vai mitä ihmettä tämä on?

    • älä viitti

      Katsoit varmaa shätnerin juontaman; totta vai tajua ohjelman?

      Mustia on jo Suomessa hyrymygge.

    • Oonko seonnut

      Kuulkaas. Ette välttämättä ole kokenut samoja asioita kuin minä, mutta vaikka sitä mustavarjoa ei ole suljettu häkkiin kaikkien nähtäväksi, se ei tarkoita etteikö sitä olisi olemassa. Eli, jos joku ihminen ei usko ennen kuin näkee, että mustavarjo on olemassa, ei se tarkoita etteikö sitä välttämättä olisi.

    • Kyllä minäkin olen tästä kummajaisesta kuullut. En tottapuhuen tiennyt sen olevan... Öh.. Kuuluisa? Luulin että ain minä ja kaverini voimme tuntea sen... D:

    • ... Minä oletan, et täält lähtis kaikki tammoset jotka EI usko siihen. Ei sil ärsyttäväl ''Lähe pois jos et usko!'' Tyylil, vaan oletan teil olevan parempaa tekemistä ku toisten mielipiteitten väärentäminen...

    • Oonko seonnut

      Sitäpaitsi, tarkoitin ansaan johtamisella, että se valitsee kohteekseen heikon ja ymmärtämättömän ihmisen. Sitten se ottaa tämän kaverin muodon ja tekee kummallisia asioita.

      En tiedä kyllä miksi, mutta eräs päivä olin kävelyllä pihassani. Menin sitten siinä sisälle kun olin pyöriskellyt siinä vähän. Sitten myöhemmin siskoni tuli ovesta. Hänen jalkansa ja kenkänsä olivat kauheassa kurassa. Hän kertoi, että naapurissa asuvat kaverit ja minä oltiin Kävelty ''radanvarteen''. Sitten siskoni oli lähtenyt heidän peräänsä. Kun he olivat päässeet sinne asti, ''minä'' ja toinen ''kaveri'' katosivat. Siskoni juoksi kaverin luo (siis oikean) ja he ihmettelivät, että mitä oli tapahtunut...

      Älkää nyt pelästykö, mutta en itsekkään tiedä mitä he halusivat kaveristani. Varokaa tätä mustavarjoa..

    • Hei ''Oonko sennut'' Tyyppi... Sun toi tarina khyl muistuttaa mun kokemuksii... En ole jaksanut selvittää tuota ''muodonmuuttaja'' Hommaa... Totesin vain sen olevan pelkkää näkyä... D: ...

      • Siis seonnut**


    • Varjon nähnyt

      Ei se ole välttämättä edes pelkkää näkyä

    • pelokaspikkulintu

      Wou! Minäkin olen nähnyt tämän mustavarjon n. Pari kilometriä Seinäjoen keskustasta Nurmoon päin! Eikö tätä ole oikeasti tutkittu että mistä se on tullut? Jos näinkin moni sen on nähnyt/kuullut koko varjosta o_o

    • vavavvavvavvaav
      • yksibrazilian1

        Öh.. Tänään hetki sitten minä ja siskoni kuultiin yläkerrasta ääniä. Kissa oli meidän kanssamme samaisessa huoneessa, ja vanhemmat ovat kaupassa.. Kuulemme niitä ääniä vieläkin. Äsken ikkuna huurtui, ja siihen tuli kirjaimia.. ; "Olen täällä" "Teen sateen" Ulkona on tuntuva lumisade. Kissa sähisi jollekkin. En olisi uskonut, kissamme ei ole sähissyt ikinä. Paitsi tietenkin nyt.


      • Ester_i9

        Saattaa olla, että sateenjumalattarella Esterillä oli osuutta tapahtumiin.


    • kastuuuuuu!

      Näin tänään mustan sateenvarjon ! Apua! Mitä pitäisi tehdä ?

    • hahmonnähnyt

      Oho oho mullaki on yks havainto tosta varjosta! Menkää te pois jokka ette edes viitsi asiallisesti vastailla tänne:(

      Ja siis mä näin sen jonku pari kuukautta sitte ja nyt vasta tajusin googlettaa sitä ku jäi mielee et mikä se oli! Mutta siis joo asun Seinäjoella ja olin autoilemassa ja yhtäkkiä näin mustan hahmon tien reunassa ja sitte se hävisi. Oli kyllä outo juttu

    • varjoville

      Minut musta varjo pelasti kastumiselta rankkasateessa.

    • Anonyymi

      OMG

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe