Mustavarjo

lsofia99

Onko joku nähnyt Seinäjoen alueella liikkuvaa mustavarjoa? Mä näin sen muutaman päivän sen jälkeen kun kaverini kertoi tästä minulle. Se ,muistutti ihan ihmistä joka olisi juossut todella kovaa ja pukeutunut mustiin vaatteisiin, mutta en kuullut mitään ääntä sen jaloista. Me oltiin yhdessä kaverini kanssa ja yhtäkkiä molemmat nostivat päänsä ylös ja kysyimme toisiltamme, että näitkö sinä sitä. Olisi kiva tietää jos joku muukin on nähnyt tämän niin ei tarvitsisi miettiä että ollaanko me seottu molemmat. :D

21

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hui

      Mä en oo nähny mut oon kuullu kylläkin siitä.:-D

    • lsofia99

      Huh ei me sit ihan tyhmiä olla jos joku muukin on kuullut tästä

    • oonko seonnut

      Minun kaverini ja minä tiedämme tämän mustavarjon. Se voi olla melkein missä vain, milloin vain ja muuttaa ulkonäköään kaverinne näköiseksi. On mukavaa tietää että en ole seonnut. Se on yrittänyt johtaa meitä ansaan.

    • Caspar Sahlberg

      Nettikummituskin käyttää joskus mustaa sadetakkia.

    • varjon uhri

      Sama musta varjo on aina minun jaloissani kiinni kun aurinko paistaa ja olen ulkona. Olen yrittänyt juosta sitä pakoon mutta se roikkuu itsepintaisesti kiini jaloissani ja menee maata myöten, se häviää kun menen varjoisaan paikkaan, mutta palaa heti kun menen takaisin aurinkoon.

      Mikä neuvoksi, olenko riivattu vai mitä ihmettä tämä on?

    • älä viitti

      Katsoit varmaa shätnerin juontaman; totta vai tajua ohjelman?

      Mustia on jo Suomessa hyrymygge.

    • Oonko seonnut

      Kuulkaas. Ette välttämättä ole kokenut samoja asioita kuin minä, mutta vaikka sitä mustavarjoa ei ole suljettu häkkiin kaikkien nähtäväksi, se ei tarkoita etteikö sitä olisi olemassa. Eli, jos joku ihminen ei usko ennen kuin näkee, että mustavarjo on olemassa, ei se tarkoita etteikö sitä välttämättä olisi.

    • Kyllä minäkin olen tästä kummajaisesta kuullut. En tottapuhuen tiennyt sen olevan... Öh.. Kuuluisa? Luulin että ain minä ja kaverini voimme tuntea sen... D:

    • ... Minä oletan, et täält lähtis kaikki tammoset jotka EI usko siihen. Ei sil ärsyttäväl ''Lähe pois jos et usko!'' Tyylil, vaan oletan teil olevan parempaa tekemistä ku toisten mielipiteitten väärentäminen...

    • Oonko seonnut

      Sitäpaitsi, tarkoitin ansaan johtamisella, että se valitsee kohteekseen heikon ja ymmärtämättömän ihmisen. Sitten se ottaa tämän kaverin muodon ja tekee kummallisia asioita.

      En tiedä kyllä miksi, mutta eräs päivä olin kävelyllä pihassani. Menin sitten siinä sisälle kun olin pyöriskellyt siinä vähän. Sitten myöhemmin siskoni tuli ovesta. Hänen jalkansa ja kenkänsä olivat kauheassa kurassa. Hän kertoi, että naapurissa asuvat kaverit ja minä oltiin Kävelty ''radanvarteen''. Sitten siskoni oli lähtenyt heidän peräänsä. Kun he olivat päässeet sinne asti, ''minä'' ja toinen ''kaveri'' katosivat. Siskoni juoksi kaverin luo (siis oikean) ja he ihmettelivät, että mitä oli tapahtunut...

      Älkää nyt pelästykö, mutta en itsekkään tiedä mitä he halusivat kaveristani. Varokaa tätä mustavarjoa..

    • Hei ''Oonko sennut'' Tyyppi... Sun toi tarina khyl muistuttaa mun kokemuksii... En ole jaksanut selvittää tuota ''muodonmuuttaja'' Hommaa... Totesin vain sen olevan pelkkää näkyä... D: ...

      • Siis seonnut**


    • Varjon nähnyt

      Ei se ole välttämättä edes pelkkää näkyä

    • pelokaspikkulintu

      Wou! Minäkin olen nähnyt tämän mustavarjon n. Pari kilometriä Seinäjoen keskustasta Nurmoon päin! Eikö tätä ole oikeasti tutkittu että mistä se on tullut? Jos näinkin moni sen on nähnyt/kuullut koko varjosta o_o

    • vavavvavvavvaav
      • yksibrazilian1

        Öh.. Tänään hetki sitten minä ja siskoni kuultiin yläkerrasta ääniä. Kissa oli meidän kanssamme samaisessa huoneessa, ja vanhemmat ovat kaupassa.. Kuulemme niitä ääniä vieläkin. Äsken ikkuna huurtui, ja siihen tuli kirjaimia.. ; "Olen täällä" "Teen sateen" Ulkona on tuntuva lumisade. Kissa sähisi jollekkin. En olisi uskonut, kissamme ei ole sähissyt ikinä. Paitsi tietenkin nyt.


      • Ester_i9

        Saattaa olla, että sateenjumalattarella Esterillä oli osuutta tapahtumiin.


    • kastuuuuuu!

      Näin tänään mustan sateenvarjon ! Apua! Mitä pitäisi tehdä ?

    • hahmonnähnyt

      Oho oho mullaki on yks havainto tosta varjosta! Menkää te pois jokka ette edes viitsi asiallisesti vastailla tänne:(

      Ja siis mä näin sen jonku pari kuukautta sitte ja nyt vasta tajusin googlettaa sitä ku jäi mielee et mikä se oli! Mutta siis joo asun Seinäjoella ja olin autoilemassa ja yhtäkkiä näin mustan hahmon tien reunassa ja sitte se hävisi. Oli kyllä outo juttu

    • varjoville

      Minut musta varjo pelasti kastumiselta rankkasateessa.

    • Anonyymi

      OMG

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe