Nahkatakki

minä

Minkähän verran kannattais maksaa nahkatakista? Siis sellaisesta lyhyestä. Mitä nahkaliikkeitä suosittelette Marmariksessa ja miksi?

11

2170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cotton

      Juuri oikea paikka ostaa nahkis, jos haluat näyttää mannelta. Katos siellä Turkissa on vähä erilainen muoti ku täällä Euroopassa.
      Kusetuksen mahdollisuus myös suuri.

      • Lennu

        Nuori mies ei selvästikkään ole takkia Turkista itselleen koskaan ostanut. Liekkö käynyt koko maassa. Turkista saa paljon edullisemmin takin ja mallit ovat paremmat kuin Suomessa. Kopioivat niin nopeasti uudet mallit siellä, että ne löytyy Suomesta vasta seuraavana vuonna. Hinta riippuu laadusta. Halvalla saa paksummata nahasta tehtyjä. "Silkki" nahka kalliimpaa, mutta kestää vuosia.


    • fairytale

      väittäsin et sellanen 100 € on korkein hinta mikä kannattaa maksaa lyhkäsestä nahkatakista ja väittäsin et basaarista on kannattavinta ostaa kyseinen takki, jos jaksaa ja viittii ni kannattaa ettiä käsiinsä "pikku-ali", se ei kuseta suomalaisia:) (kyseisen kaverin löydät basaarin ns. pääkujan varrelta, eti isoin kauppa siltä kujalta ni oot varmasti oikeessa paikassa ja kun löydät viel todella lyhkäsen miehen sielt ni et tuu kusetetux)

    • Katjuska

      Basaarissa sellanen kuin Show Leather,itse ollaan ainakin oltu tyytyväisiä 2:lla eri reissulla ostettuihin takkeihin.(silkkinahasta tehty bleiseri on tosi ihana pitää,pehmeytensä ansiosta.)Hinnat riippuu siitä monenako päivänä jaksat käydä tinkimässä!

      • Viivi

        Samaisesta kaupasta myös minä olen ostanut monta takkia. Niyazi pitää suomalaisista ja eipä tarvitse pelätä että huijataan. Hanellä on tosi paljon vakiasiakkaita ja on mukavaa kun hän ei tyrkytä vaan saa rauhassa miettiä ja kokeilla eri malleja. Syyskuun lopussa menen taas tervehtimään.


      • Ansku
        Viivi kirjoitti:

        Samaisesta kaupasta myös minä olen ostanut monta takkia. Niyazi pitää suomalaisista ja eipä tarvitse pelätä että huijataan. Hanellä on tosi paljon vakiasiakkaita ja on mukavaa kun hän ei tyrkytä vaan saa rauhassa miettiä ja kokeilla eri malleja. Syyskuun lopussa menen taas tervehtimään.

        ...ollaan ostettu useampia takkeja ja ihan kohtuu hintaan ja on kestäneet kulutusta. Malleja löytyy paljon ja tarpeen vaatiessa korjauksia samaan hintaan (kännykkä taskuja, nappien paikalle vetoketjun, lyhennykset ym.) ja mikä todella pitää paikkaansa ei huijausta eikä tuputtamista saat rauhassa katsoa ja päättää. (Viiville, vietkö terveisiä Niyazille? Itse ollaan menossa vasta seuraavan kerran toukokuussa)


      • Viivi
        Ansku kirjoitti:

        ...ollaan ostettu useampia takkeja ja ihan kohtuu hintaan ja on kestäneet kulutusta. Malleja löytyy paljon ja tarpeen vaatiessa korjauksia samaan hintaan (kännykkä taskuja, nappien paikalle vetoketjun, lyhennykset ym.) ja mikä todella pitää paikkaansa ei huijausta eikä tuputtamista saat rauhassa katsoa ja päättää. (Viiville, vietkö terveisiä Niyazille? Itse ollaan menossa vasta seuraavan kerran toukokuussa)

        menee perille. Otanpa vaikka kopion viestistäsi ja vien sen oikein paperilla. Lähtö 21.9. iiihanaa!!!!


      • Ansku
        Viivi kirjoitti:

        menee perille. Otanpa vaikka kopion viestistäsi ja vien sen oikein paperilla. Lähtö 21.9. iiihanaa!!!!

        Kivaa jos saat terveiset vietyä perille. Laitan tässä osoitteeni niin voitas meilata ennen lähtöäsi. Ihan olen kade kun pääset nauttii lämmöstä, auringosta ja kaikesta muustakin mitä marmaris tarjoaa. Jos ennätät niin viestitellään.([email protected])


      • minä

        Puhuuko kyseisen liikkeen omistaja suomea? Ei sillä, etten osais puhua englantia, mutta aina on helpompi kuitenkin tinkiä omalla äidinkielellään.. Ettei vaan tuu väärinkäsityksiä..


      • reissaaja
        minä kirjoitti:

        Puhuuko kyseisen liikkeen omistaja suomea? Ei sillä, etten osais puhua englantia, mutta aina on helpompi kuitenkin tinkiä omalla äidinkielellään.. Ettei vaan tuu väärinkäsityksiä..

        Kyllä Niyazi puhuu suomea ! Ja hyvin !


      • Ansku
        minä kirjoitti:

        Puhuuko kyseisen liikkeen omistaja suomea? Ei sillä, etten osais puhua englantia, mutta aina on helpompi kuitenkin tinkiä omalla äidinkielellään.. Ettei vaan tuu väärinkäsityksiä..

        ...suomea todella hyvin (on nimittäin asunut joskus suomessa) jos hän ei ole paikalla niin pyydä poikia soittamaan hänelle niin hän tulee paikalle nopeasti ja sinun on tosi helppo tulla juttuun hänen kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      277
      2943
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1001
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe