Peliseuraa ja tietoa MMO-peleistä?

Pelihirmu

Eli nyt on hakusessa peliseuraa 18 ikäisistä tyypeistä. itse olen 22v. Peliseuraa haetaan seuraaviin peleihin:

Rift
King of Kings 3
WolfTeam
Warframe
World of Battles
Age of Conan
Dynasty Warriors Online
MechWarrior
Battle for Wesnoth
ArcheAge (beta rekisteröinti meneillään)
Mabinogi

Kysymyksiäkin voi esittää peleistä. Sen verran itse noita kaikkia pelannut, että voin hyvällä omalla tunnolla kertoa mikä on hyvää ja mikä huonoa.

14

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelihirmu

      Myös Aioniin kaivataan peliseuraa.

    • Pahus. Olisin oikeen suostunut mutta tän romun kanssa ei paljoa pelailla :D

      • Noista peleistähän King of Kings 3, Battle for Wesnoth ja Mabinogi ei paljoa vaadi koneelta. Wesnoth kaikkein vähiten. Sen lataus ja asennus kestää korkeintaan 20min surkeimmallakin koneella ja sitä voi pelata suomeksi, englanniksi tai millä kielellä sitten haluaakaan. Mabinogi vie kokonsa puolesta tilaa, mutta ei ole muuten mitenkään hyvää konetta vaativa.


    • Toinenpelihirmu

      Terve!

      Itse etsiskelen peliä jota voisi ruveta pelamaan ihan kunnolla. Olen wowia, lolia, silkroad onlinea, knight onlinea, RS pelannut viime vuosina aika paljon.
      Nyt tuli semmonen, että ei jaksa enään.. joku uusi peli, johon voisi paneutua kunnolla olisi mukava. Suosittelethan minulle jotain noista sun listastasi? Ainakin rifti ja aion näyttivät mukavilta peleiltä.

      • Pelihirmu/Sanezu91

        Itse olen tuota Aionia alkanut pelaamaan ja täytyy sanoa, että se voittaa kaikki muut jopa Riftin. Rift tulee kakkosena. Aionia mainostaakseni sanon, että siinä on taistelusysteemi eeppisen näköinen (voi taistella maassa ja lentäen), classit on tehty hyvin (itse pelaan gunnerilla), jos tykkää housing systemista niin tuossa saa level 20 ensimmäisen ilmaiseksi ja sitä voi sisustaa mielensä mukaan joko ostamalla huonekaluja tai craftaamalla niitä. Toisin, kuin useimmissa tuon tapaisissa peleissä tässä ei niiden craftaus materiaalien metsästys kestä koko päivää vaan monsterit pudottaa niitä yleensä aina ja craftausta voi myös levuttaa Aionissa ottamalla ''workordereja'' eli tehtävän antaja antaa päämateriaalit ja sun itse tarvitsee vaan ostaa vaikka 8 lasipulloa 500 hintaan (rahaa saa pelissä helposti sen 40000 kahdessa tunnissa). Sitten lemmikkejä on erilaisia. Osa niistä buffaa hahmoa ja osa auttaa craftaamisessa ja toiset on vaan koristeita. Löytyy sekä pvp, että pve servuja. Pve servulla ei voi hyökätä pelaajan kimppuun ellei ole sellaisella alueella tai pyydä matsia (duel). Samoin hahmon perus levutus on aika nopeaa ja tehtävät ei oo pelkkää grindausta ja ne jotka on grindaustehtäviä niin niissä tarvitsee tappaa lähinnä 3-10 hirviötä toisin, kuin monissa muissa saat tappaa sen 30.


      • Pelihirmu/Sanezu91 kirjoitti:

        Itse olen tuota Aionia alkanut pelaamaan ja täytyy sanoa, että se voittaa kaikki muut jopa Riftin. Rift tulee kakkosena. Aionia mainostaakseni sanon, että siinä on taistelusysteemi eeppisen näköinen (voi taistella maassa ja lentäen), classit on tehty hyvin (itse pelaan gunnerilla), jos tykkää housing systemista niin tuossa saa level 20 ensimmäisen ilmaiseksi ja sitä voi sisustaa mielensä mukaan joko ostamalla huonekaluja tai craftaamalla niitä. Toisin, kuin useimmissa tuon tapaisissa peleissä tässä ei niiden craftaus materiaalien metsästys kestä koko päivää vaan monsterit pudottaa niitä yleensä aina ja craftausta voi myös levuttaa Aionissa ottamalla ''workordereja'' eli tehtävän antaja antaa päämateriaalit ja sun itse tarvitsee vaan ostaa vaikka 8 lasipulloa 500 hintaan (rahaa saa pelissä helposti sen 40000 kahdessa tunnissa). Sitten lemmikkejä on erilaisia. Osa niistä buffaa hahmoa ja osa auttaa craftaamisessa ja toiset on vaan koristeita. Löytyy sekä pvp, että pve servuja. Pve servulla ei voi hyökätä pelaajan kimppuun ellei ole sellaisella alueella tai pyydä matsia (duel). Samoin hahmon perus levutus on aika nopeaa ja tehtävät ei oo pelkkää grindausta ja ne jotka on grindaustehtäviä niin niissä tarvitsee tappaa lähinnä 3-10 hirviötä toisin, kuin monissa muissa saat tappaa sen 30.

        Ja tässä linkki http://en.aion.gameforge.com/website/ eu versio. Jenkkiversion sivuilla on vielä enemmän tietoa.


    • Aionin guild systemista vielä. Kuulin kaverilta, että pelissä on killalla talo jossa jokaisella jäsenellä on oma huone jota saa vapaasti koristaa. En tiedä pitääkö paikkansa sillä en kuulu itse vielä kiltaan. Ajattelin perustaa sellaisen kunhan löytyisi suomalaisia pelaajia. Pelin animaatiotkin on aika korkealaatuisia. Sivutehtäviä piisaa ja päätarinakin on jaettu usein osiin esim. 4 eri tehtävää jotka vaikuttaa toisiinsa.

      • Pelin ainut heikkous on se, että pelaaja saa vain pelata yhden factionin hahmoilla yhdellä accountilla. esim. minä kun tein asmodians gunnerin niin voi jatkossa vain tehdä asmodians hahmoja, mutta on elyos (vihollis faction) ei.


    • Toinenpelihirmu

      Päätin tätä aionia nyt kokeilla, milläs servulla pelaat? Ittellä vasta clientti lataukses..

    • Toinenpelihirmu

      Myös Teran asensin koneelle ja tän päivän pelaillut 15lvl slayeri :D

    • Spatalus tai joku sen niminen oli servu. Teraa ei itsellä ole vielä enkä ole varma lataanko sitä :D

      • Spatalos ja factionina Asmodian. Jos sulla on TeamSpeak niin mulla on siellä ''botti.fi'' channel yleensä sillon kun pelaan Aionia.


      • Sanezu91 kirjoitti:

        Spatalos ja factionina Asmodian. Jos sulla on TeamSpeak niin mulla on siellä ''botti.fi'' channel yleensä sillon kun pelaan Aionia.

        Niin ja kiltakin on perustettuna


    • 12v

      Miksi juuri 18 peliseuraa? :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe