Lupa pettää..

bi-bird

..olen tässä lueskellut viestejä, joissa
avio/avopuoliso on antanut "luvan" rakastella
samaa sukupuolta olevan hlön kanssa. Siinä on
sitten päivitelty, kuinka ymmärtäväinen ja ihana
puoliso on..
Olenko siis ainoa, kelle on juolahtanut mieleen
ajatus, että kyse on pettämisestä? Jos itse
pettäisin, olisi se aivan sama, tekisinkö sen
miehen vai naisen kanssa. En käsitä, mitä eroa on
siinä, jos puolisonne sanoo, että ole hyvä vaan,
kokeile poijes sitä naapurin reiskaa.. kuin se,
että teille annetaan siunaus harrastaa seksiä
jonkun muun kuin puolisonne kanssa..

argh.. anteeksi, ei ole tarkoitus pahoittaa
kenenkään mieltä, todellakaan. Olen pahoillani.
Mutta.. kuitenin, en tahdo yleistää, mutta olen
havainnut seikan, että miehet eivät pidä
pettämisenä sitä, jos vaimo/tyttöystävä nai
toisen naisen(!!!) kanssa. Miksiköhän?
Mielestäni seksi on aina seksiä.. taidan olla
liian vanhanaikainen. Käsittiköhän kukaan, mitä
ajan takaa?
Kiitos ja anteeks..

8

1775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iris

      ajatellut juuri tuota samaa kun olen lukenut
      viestejä joissa sanotaan "poikaveri hyväksyy"
      hyväksyykö poikakamu myös jos harrastaa seksiä
      toisen miehen kanssa? veikkaan ettei!

    • Nainen26

      Olen huomannut että monilla bi-naisilla (bi-
      miehiä en tunne) on selvästi sellainen käsitys,
      että biseksuaalisuutensa vuoksi heidän ei
      tarvitse olla uskollisia miehelleen. Heillä on
      siis ilmeisesti jonkinlainen oikeus olla
      halutessaan naistenkin kanssa. Mielestäni
      parisuhteen ulkopuolinen seksi on aina
      pettämistä, riippumatta ihmisen seksuaalisesta
      identiteetistä.
      Jos haluaa harrastaa jatkossakin seksiä sekä
      miesten että naisten kanssa, olisi ehkä
      viisaampaa olla sitoutumatta keneenkään ja pysyä
      villinä ja vapaana sinkkuna.

      • L

        ......siinä on se että mies kuvittelee joskus rakastelevansa kolmen kimpassa.......minä ainakin heteromiehenä ajattelen itseni mieluummin 2naisen kannsa kuin miehen ja naisen........kai se on sitä että ajattelee naisen "puhtaammaksi" kuin jonkin karvaisen miehenkörilään......


      • päkä
        L kirjoitti:

        ......siinä on se että mies kuvittelee joskus rakastelevansa kolmen kimpassa.......minä ainakin heteromiehenä ajattelen itseni mieluummin 2naisen kannsa kuin miehen ja naisen........kai se on sitä että ajattelee naisen "puhtaammaksi" kuin jonkin karvaisen miehenkörilään......

        sä osuit naulan kantaan. mä oon joskus kysyny omalta ukolta että jos sattuis näin käymään että tapaisin sellasen naisen että tekee mieli... niin saanko niin ukko sano ett vain jos se saa olla mukana vaikka edes kattomassa.


    • Sam

      jos on avoimessa ja rehellisessä suhteessa, ei tarvitse pettää. Tiedän että tyttöystäväni on suhteessa naisen kanssa eikä se minua haittaa koska tiedän siitä. Tunnen molemmat hyvin ja haluan vain että hän on onnellinen. Se on piristänyt seksisuhdettamme ja he ovat luvanneet että saan joskus seurata heidän "puuhailuaan". Olen ollut joskus sängyssä kaverini (M) ja naisen kanssa kolmistaan ja se oli äärimmäisen kiihottavaa! Onko jollakulla vastaavia kokemuksia.

      • päkä

        musta tuntuu että tollanenon harvinaista.
        teillä taitaa olla niin hyvä luottamus että kumpikin tietää että toinen ei petä sanomatta.


      • Rami
        päkä kirjoitti:

        musta tuntuu että tollanenon harvinaista.
        teillä taitaa olla niin hyvä luottamus että kumpikin tietää että toinen ei petä sanomatta.

        nyt joskus lesboilee tai homoilee.Mulla on kokemusta parin kanssa useamman kerran.ollaan hyviä ystäviä ja silloin tällöin sekstataan kolmistaa.Ihan avoimesti myös mies miehen kanssa ja kaikki kolme yhdessä:kaikilla on mukavaa!!
        Tosin vaimoni ei tästä tiedä...!Ei ymmärrä hyvän päälle,olen joskus ehdotellut kuin huomaamatta,että mitä mieltä han olisi.Vastaus on aina EI ei voi ajatellakaan.
        Siis yhteyksiä jos kiinnostaa,parit olkaa hyvä tässä aikuinen luotettava mies kivaan yhteiseen nautintoon,!!!!!!!!!!!!!!!


      • MissShemale

        Joo, joo... mutta käsittääkseni pointti olikin siinä, että hyväksyisitkö, jos tyttöystävälläsi oli suhde toiseen mieheen?

        Ja samaa aihetta liippaavaan toiseen seikkaan. Itse olen ajatellut, että miehet hyväksyvät vieraan naisen kolmanneksi osapuoleksi avioseksiin siksi, että mies saa siitä myös itselleen tyydytystä. Täten hän ei pysty näkemään tällaista seksisseikkailua pettämisenä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe