..olen tässä lueskellut viestejä, joissa
avio/avopuoliso on antanut "luvan" rakastella
samaa sukupuolta olevan hlön kanssa. Siinä on
sitten päivitelty, kuinka ymmärtäväinen ja ihana
puoliso on..
Olenko siis ainoa, kelle on juolahtanut mieleen
ajatus, että kyse on pettämisestä? Jos itse
pettäisin, olisi se aivan sama, tekisinkö sen
miehen vai naisen kanssa. En käsitä, mitä eroa on
siinä, jos puolisonne sanoo, että ole hyvä vaan,
kokeile poijes sitä naapurin reiskaa.. kuin se,
että teille annetaan siunaus harrastaa seksiä
jonkun muun kuin puolisonne kanssa..
argh.. anteeksi, ei ole tarkoitus pahoittaa
kenenkään mieltä, todellakaan. Olen pahoillani.
Mutta.. kuitenin, en tahdo yleistää, mutta olen
havainnut seikan, että miehet eivät pidä
pettämisenä sitä, jos vaimo/tyttöystävä nai
toisen naisen(!!!) kanssa. Miksiköhän?
Mielestäni seksi on aina seksiä.. taidan olla
liian vanhanaikainen. Käsittiköhän kukaan, mitä
ajan takaa?
Kiitos ja anteeks..
Lupa pettää..
8
1765
Vastaukset
- iris
ajatellut juuri tuota samaa kun olen lukenut
viestejä joissa sanotaan "poikaveri hyväksyy"
hyväksyykö poikakamu myös jos harrastaa seksiä
toisen miehen kanssa? veikkaan ettei! - Nainen26
Olen huomannut että monilla bi-naisilla (bi-
miehiä en tunne) on selvästi sellainen käsitys,
että biseksuaalisuutensa vuoksi heidän ei
tarvitse olla uskollisia miehelleen. Heillä on
siis ilmeisesti jonkinlainen oikeus olla
halutessaan naistenkin kanssa. Mielestäni
parisuhteen ulkopuolinen seksi on aina
pettämistä, riippumatta ihmisen seksuaalisesta
identiteetistä.
Jos haluaa harrastaa jatkossakin seksiä sekä
miesten että naisten kanssa, olisi ehkä
viisaampaa olla sitoutumatta keneenkään ja pysyä
villinä ja vapaana sinkkuna.- L
......siinä on se että mies kuvittelee joskus rakastelevansa kolmen kimpassa.......minä ainakin heteromiehenä ajattelen itseni mieluummin 2naisen kannsa kuin miehen ja naisen........kai se on sitä että ajattelee naisen "puhtaammaksi" kuin jonkin karvaisen miehenkörilään......
- päkä
L kirjoitti:
......siinä on se että mies kuvittelee joskus rakastelevansa kolmen kimpassa.......minä ainakin heteromiehenä ajattelen itseni mieluummin 2naisen kannsa kuin miehen ja naisen........kai se on sitä että ajattelee naisen "puhtaammaksi" kuin jonkin karvaisen miehenkörilään......
sä osuit naulan kantaan. mä oon joskus kysyny omalta ukolta että jos sattuis näin käymään että tapaisin sellasen naisen että tekee mieli... niin saanko niin ukko sano ett vain jos se saa olla mukana vaikka edes kattomassa.
- Sam
jos on avoimessa ja rehellisessä suhteessa, ei tarvitse pettää. Tiedän että tyttöystäväni on suhteessa naisen kanssa eikä se minua haittaa koska tiedän siitä. Tunnen molemmat hyvin ja haluan vain että hän on onnellinen. Se on piristänyt seksisuhdettamme ja he ovat luvanneet että saan joskus seurata heidän "puuhailuaan". Olen ollut joskus sängyssä kaverini (M) ja naisen kanssa kolmistaan ja se oli äärimmäisen kiihottavaa! Onko jollakulla vastaavia kokemuksia.
- päkä
musta tuntuu että tollanenon harvinaista.
teillä taitaa olla niin hyvä luottamus että kumpikin tietää että toinen ei petä sanomatta. - Rami
päkä kirjoitti:
musta tuntuu että tollanenon harvinaista.
teillä taitaa olla niin hyvä luottamus että kumpikin tietää että toinen ei petä sanomatta.nyt joskus lesboilee tai homoilee.Mulla on kokemusta parin kanssa useamman kerran.ollaan hyviä ystäviä ja silloin tällöin sekstataan kolmistaa.Ihan avoimesti myös mies miehen kanssa ja kaikki kolme yhdessä:kaikilla on mukavaa!!
Tosin vaimoni ei tästä tiedä...!Ei ymmärrä hyvän päälle,olen joskus ehdotellut kuin huomaamatta,että mitä mieltä han olisi.Vastaus on aina EI ei voi ajatellakaan.
Siis yhteyksiä jos kiinnostaa,parit olkaa hyvä tässä aikuinen luotettava mies kivaan yhteiseen nautintoon,!!!!!!!!!!!!!!! - MissShemale
Joo, joo... mutta käsittääkseni pointti olikin siinä, että hyväksyisitkö, jos tyttöystävälläsi oli suhde toiseen mieheen?
Ja samaa aihetta liippaavaan toiseen seikkaan. Itse olen ajatellut, että miehet hyväksyvät vieraan naisen kolmanneksi osapuoleksi avioseksiin siksi, että mies saa siitä myös itselleen tyydytystä. Täten hän ei pysty näkemään tällaista seksisseikkailua pettämisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san916158- 1462609
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri1892491Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo312289Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en472223Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää722156Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a761700Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81501- 421407
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys291319