kuka tuo kaunis kasvo on
Vastaukset 14
- jonnaxxx
käy kysyyn häneltä
- kuka onkaan
en tiedä
- medical mam
eI ole mainoksia. Viestejä putkipostin korvikkeeksi. Tippa pääsi unohtumaan ja putkiposti ei toimi. Siksi tämä toinen etiäisten jakelutapa. Lukekaa huolella sillä tulevaisuus on teidän.
- 202
Sillä on jo oma kotimaahinen!
- paikallinen
On jakanu koululaisesta asti. Turengin Marilyn
- sisar sham
Linja auto Liitto on tähtikansojen muodostama liitto ja sen yksi tehtävä on auttaa vähemmän kehittyneitä sivilisaatioita ja köyhiä edistymään kehityksessään - sorakeisarin suunnitelman mukaisesti ja Henkihierarkian
johdolla. - Täysi palvelu
Meillä poikkee jakamassa pikkasen muutakin postin ohessa:)
- nähnyt
varmaan hyvä . eikö kotona.....
- untako
minusta tosi kaunis pyllistäiskö
- pyllist.
Peilistä Juu.
- Taitava hanuristi
Jakaako klamydiaa kans?
- stalkkeri
En oo nähnyt.. missä tää liikkuu? Täällä vaan rumia ja miehiä!
- ohi ajanut
hyvä runkoinen kyllä kelpais
- Anonyymi
Jossu jakaa edelleen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398