kuka tuo kaunis kasvo on
vaalea nainen joka jakaa mainoksia lapset kärryssä pöyrän takana
14
1752
Vastaukset
- jonnaxxx
käy kysyyn häneltä
- kuka onkaan
en tiedä
- medical mam
eI ole mainoksia. Viestejä putkipostin korvikkeeksi. Tippa pääsi unohtumaan ja putkiposti ei toimi. Siksi tämä toinen etiäisten jakelutapa. Lukekaa huolella sillä tulevaisuus on teidän.
- 202
Sillä on jo oma kotimaahinen!
- paikallinen
On jakanu koululaisesta asti. Turengin Marilyn
- sisar sham
Linja auto Liitto on tähtikansojen muodostama liitto ja sen yksi tehtävä on auttaa vähemmän kehittyneitä sivilisaatioita ja köyhiä edistymään kehityksessään - sorakeisarin suunnitelman mukaisesti ja Henkihierarkian
johdolla. - Täysi palvelu
Meillä poikkee jakamassa pikkasen muutakin postin ohessa:)
- nähnyt
varmaan hyvä . eikö kotona.....
- untako
minusta tosi kaunis pyllistäiskö
- pyllist.
Peilistä Juu.
- Taitava hanuristi
Jakaako klamydiaa kans?
- stalkkeri
En oo nähnyt.. missä tää liikkuu? Täällä vaan rumia ja miehiä!
- ohi ajanut
hyvä runkoinen kyllä kelpais
- Anonyymi
Jossu jakaa edelleen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149