Windows 7 asennuslevyn teko

4.7 Valueline

Morjens. Mulla on himassa Windows 7 Ultimate lisenssi. Windows iso tiedosto on ladattu koneelle. Nyt on sukka suussa kun pitäisi polttaa se DVD levylle. Ohjeita kysyn jotta se tulee poltettua oikein, joskus olen jotain jollekkin levylle polttanut ja se ei toiminut, tätä en ole harjoittanut joten en vaan osaa. Vaatiiko jonkun ohjelman? Vai osaako Windows 7 tehdä tarvittavat toimenpiteet? Step by steb mitä mä teen? Kiitti.

14

2037

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse polttaisin sen CdburnerXP ohjelmalla, joka on helppokäyttöinen: http://www.download.fi/cd_dvd/poltto/cdburnerxp_pro.cfm

Asennusvaiheessa kannattaa valita mukautettu asennus ja asentaa vain suomenkieli. Muista myös ottaa ruksi pois mahdollisista toolbar kohdista.

Asennuksen jälkeen laita tyhjä DVD levy koneeseen ja klikkaa iso tiedostoa muutaman kerran. Se avautuu tuohon ohjelmaan, josta sen voi polttaa.

• Boot sitä boot tätä

Taidan kokeilla tota ohjelmaa. Levyn pitää olla boottaava, tästä aiheesta en paljoa tiedä mutta miten sen saa boottaavaksi? Iso tiedoston sisällä on Boot kansio joka sisältää jotain tiedostoja. Tekeekö noi tiedostot levystä boottaavan vai mitä? Pitääkö polttaessa klikkailla jotain jotta levystä tulee boottaava?

• Jos siis latasit tämän iso tiedoston netistä (laillisesti) etkä ole muokannut sitä niin se on jo valmiiksi boottaava kun poltat sen levylle.

• Polttamaan, mut mitä

Kyllä kyllä, laillisesti. Hyvä tietää kiitos, pitää heti kokeilla.

• Hukas

http://aijaa.com/yheljI

Pitääkö tosta klikkailla jotain asetuksia vai tuleeko noilla asetuksilla toimiva Windows levy?

• Voit halutessasi laittaa ruksin vielä tuohon "Varmista poltettu data jälkikäteen" kohtaan. Muut on ok.

• Testaamaan

Näin ajattelinkin, kiitti!

• Hiton DVD

Koneessani on DVD asema, ei polttava, poltin levyn läppärillä ja läppärillä levy toimii. Vaihoin koneeseeni toisen DVD aseman jolla poltettu Windows levy toimii, mutta tässä asemassa on vikaa niin sillä tuli todettua kanssa että levy toimii mutta asennettua ei pysty. Ei polttavalla DVD asemalla perus ääni levyt toimii mutta tän Windows levyn kohalla sanoo ettei tue muotoa tai jotain.. Lukeekohan DVD asema levyä jos sen polttaa toisella ohjelmalla tai eri tavalla? Tällä DVD asemalla on toiminut toinen Windows levy, mutta tää ei nyt toimi, vinkkejä?

• Lukee kyllä. Ei ole sinänsä kiinni siitä ohjelmasta, jolla polttaminen tehtiin.

Eli yrititkö asentaa Windowsin tämän aseman kautta vai milloin tuo ilmoitus tulee?

• Onnistuisko näin

Ei löydy kuin 2 gigainen muistitikku. Onnistuuko niin että laitan mini sd muistikortin mokkulaan kiinni, siinä olisi 8 gigainen "muistitikku"?

• Voisi onnistua tosin riippuu siitä miten Windows näkee tämän tikun. ( Kahtena muistina vai yhtenä).

• juk
      • Jabadabaduuu

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe