Olen tullut puolisoni kautta ja anoppini kertomana tietämään, että appiukko on pahoinpidellyt anoppia siten, ettei fyysisiltäkään vammoilta ole vältytty. asioista on keskusteltu perhepiirissä, asiat on sovittu ja appivanhemmat näyttävät hyvinkin onnellisilta ulospäin. kuitenkin, kun nyt julkisuudessa on paljon puhuttu vl-liikkeen yhteydessä ilmitulleesta mm lähisuhdeväkivallasta, niin aloin miettimään, pitäisikö minun kunniallisena kansalaisena tehdä appiukosta rikosilmoitus vai "suojelenko rikollista"?
mielestäni lähisuhdeväkivalta kuten kaikki muukin väkivalta on vakava asia, johon ensimmäisen puuttumisen tulisi olla voimakas, ettei tilanne jatku ja pahene. tiedän, että laki ei velvoita tekemään ilmoitusta, mutta kysymys on moraalista vs riski siitä, että saan loppuelämäni kärsiä mahdollisista seurauksista puolisoni suvun taholta..
Teenkö rikosilmotuksen appiukon tekemästä lähisuhdeväkivallasta?
neuvoton!
1
205
Vastaukset
- l.v.h.90
Jos sinusta siltä tuntuu, niin en usko että sillä väärinkään teet. Thumbs up.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624479KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593368Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582687Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1352527
- 241903
- 241731
- 301636
- 1741600
- 391297