v*ttumaiset vanhemmat

perheonpahin

Toivottavasti joku edes lukee tämän viestin:

Asun vielä vanhempien kanssa samassa talossa, ikää 20v. Todella noloa tuon ikäisenä vielä asua kotona, olen opiskelija ja minulla ei ole varaa muuttaa omaan asuntoon.

Olen väsynyt vanhempiini ja koko perheeseeni. He uhkailevat minua ja kiristävät. Pikkusiskoni varastaa minulta kaikenlaista. Hän on vanhempieni lempilapsi (17v) . Äitini mielestä hän ei tee koskaan mitään väärää ja saan kaikki syyt aina niskoilleni.

Mitä te tekisitte tilanteessani?

4

180

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihtoaehtoja on!

Moni opiskelija asuu muualla kuin kotona, itse asiassa suurin osa. Myös sinulla on mahdollisuus muuttaa pois kotoa. Muutto ja asioiden selvittely tosin vaatii vaivannäköiä.

• 1/4 ongelmasta

Asenneilmaston muutos auttaisi varmasti ja sen voisi aloittaa omasta itsestään - ensin. Sinähän olet yksi osa "v*ttumaista" perhettä.

• Älä ole avuton

Kyllä sinulla on varaa muuttaa omaan asuntoon. Alat vain ottaa selvää kuinka se tapahtuu. Ensin teet vähän duunia opiskelun ohella, etsit opiskelupaikkakuntasi opiskelija-asunnot, hoitelet avustusasiat kelan kanssa ja voilá olet omassa kämpässä.

• kaunis mekko

Itse olen samantyylisessä tilanteessa ja opsikelen.. tosin minulla ei ole luojan kiitos nuorempia sisaruksia kiusaamassa. Vanhempani kumminkin pelottavat minua hyvin paljon ja olisi helpotus päästä kotoa vihdoin kun täytän 21v heti tammikuussa.

Silloin ei enää vanhempien tulot vaikuta mm. opsikelijatukeen ja on varaa asua omillaan. Ota sinäkin selvää netistä ja sossusta onko vielä mahdollista että muuttaisit pois kotoa, vai kaatuuko raha-asihoihin jos vanhempasi saavat "liikaa" palkkaa vuodessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      113
      940
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      114
      840
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe