Niin että aiotteko pitää jotain bileitä tossa vikalla vklp?
Ite haluaisin pitää, olis porukka ja juomat valmiin mutt paikka vaan puuttuu :/
HALLOWEEN
10
89
Vastaukset 10
- kisu_99
Juu mulle on ainakin tulossa bileet :) mutta omalla pienellä porukalla. Mutta ei meillä kyllä mitään alkoholia oo ;o
- Tylleröedelleen
No ei kai nyt mitään voi juhlii ilman hieman holia :D
- ScReEd
ei mitää tekemist /,,/
- ...ja lauantai
Ajattelin olla yksin kotona täyttäen itseni alkoholilla ja suklaalla ja sitten lopulta sammua muutaman yksinäisen kyyneleen saattelemana.
Eli basic perjantai-ilta kyseessä,...- sadgfsag
ei vittu meil varmaanki samat :DD
- Chiuj
TAITEILIJAELÄMÄÄÄÄÄÄÄÄ
- ...ja lauantai
Nonni se on kohta sitte halloween.
Sisko pyys mua baariin perjantaina ja lauantaina, mut ei mulla ole ku vaan 30€ joten sillä on turha lähtee ryyppäämään.
Pysyttelen siis vanhassa suunnitelmassa.- korppi™
nyt on halloween
- fishking4eva
halloween bailut on kivoi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va491424Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää831279Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai276921- 78898
- 45875
Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani200868Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br228806- 122804
- 62719
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu11668