Mikä ihme hiippari tuo vapunen on?
Viettää kaikki aikansa Suomi24 sivustolla eikä kysy koskaan
mitään.
Kumma kun tuollaiselle kaiken tietäjälle ei ole yrityksissä kysyntää vaan herra joutuu ilman palkkaa luuhaamaan kaikki aikansa
tällä sivustolla kyttäämässä.
Tietäjälle kysyntää?
5
86
Vastaukset
- oppia ikä kaikki
Vapunen on hyvä tyyppi, hienoa kun täällä on vapaaehtoistyötä tekevä tietotekniikan asiantuntija. Olen saanut muutamassa asiassa apua Vapusen tietämyksen kautta.
- Pieni Ihmissydän
Se on kiltti, hyväsydäminen ja valvoo täällä 6.00-01.00 viestien perusteella. Vapunen on aiemmin kertonut olevansa datanomiopiskelija jonka päämääränä on päästä mikrotukihenkilöksi. Mikäs siinä, jonkun nekin hanttihommat on tehtävä.
- Anonyymi
Vapunen ei mitään mistään tiedä!
- Anonyymi
Punainen metsä (ukr. Рудий ліс, Rudyi lis) on noin kymmenen neliökilometrin laajuinen metsäalue lähellä Tšernobylin ydinvoimalaa. Vuonna 1986 sattuneen Tšernobylin ydinvoimalaonnettomuuden laskeuma osui vahvimmin juuri tähän alueeseen, jolloin siellä kasvanut mäntymetsä kuoli pystyyn ja kellastui, eli toisin sanoen metsä muuttui punaiseksi. Männyt absorboivat voimakkaasti radioaktiivisia hiukkasia ja metsä kuoli. Jos alueella syttyisi metsäpalo, hiukkaset leviäisivät jälleen ilmakehään. Niinpä metsä päätettiin kaataa ja puut haudata maahan.[1]
Alue on edelleen yksi maailman radioaktiivisimmista alueista.[2]
Nykyään uusi luonto kukoistaa alueella. Eläimissä on kuitenkin havaittu monia mutaatioita.[3
- Anonyymi
Kateellinenko olet kun itse et tiedä mitään? Minkä ihmeen takia jokaisen näillä sivuilla liikkuvan pitäs olla joku ummikko, jonka tarvitsee kysyä jotain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211811
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1271541Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill511521Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1621317- 1481285
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.661105