Tietäjälle kysyntää?

tyhmä kysyjä

Mikä ihme hiippari tuo vapunen on?
Viettää kaikki aikansa Suomi24 sivustolla eikä kysy koskaan
mitään.
Kumma kun tuollaiselle kaiken tietäjälle ei ole yrityksissä kysyntää vaan herra joutuu ilman palkkaa luuhaamaan kaikki aikansa
tällä sivustolla kyttäämässä.

5

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppia ikä kaikki

      Vapunen on hyvä tyyppi, hienoa kun täällä on vapaaehtoistyötä tekevä tietotekniikan asiantuntija. Olen saanut muutamassa asiassa apua Vapusen tietämyksen kautta.

      • Pieni Ihmissydän

        Se on kiltti, hyväsydäminen ja valvoo täällä 6.00-01.00 viestien perusteella. Vapunen on aiemmin kertonut olevansa datanomiopiskelija jonka päämääränä on päästä mikrotukihenkilöksi. Mikäs siinä, jonkun nekin hanttihommat on tehtävä.


    • Anonyymi

      Vapunen ei mitään mistään tiedä!

      • Anonyymi

        Punainen metsä (ukr. Рудий ліс, Rudyi lis) on noin kymmenen neliökilometrin laajuinen metsäalue lähellä Tšernobylin ydinvoimalaa. Vuonna 1986 sattuneen Tšernobylin ydinvoimalaonnettomuuden laskeuma osui vahvimmin juuri tähän alueeseen, jolloin siellä kasvanut mäntymetsä kuoli pystyyn ja kellastui, eli toisin sanoen metsä muuttui punaiseksi. Männyt absorboivat voimakkaasti radioaktiivisia hiukkasia ja metsä kuoli. Jos alueella syttyisi metsäpalo, hiukkaset leviäisivät jälleen ilmakehään. Niinpä metsä päätettiin kaataa ja puut haudata maahan.[1]

        Alue on edelleen yksi maailman radioaktiivisimmista alueista.[2]

        Nykyään uusi luonto kukoistaa alueella. Eläimissä on kuitenkin havaittu monia mutaatioita.[3


    • Anonyymi

      Kateellinenko olet kun itse et tiedä mitään? Minkä ihmeen takia jokaisen näillä sivuilla liikkuvan pitäs olla joku ummikko, jonka tarvitsee kysyä jotain?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8650
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2342
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1213
    Aihe