Kun olen selannut blogeja google bloggerissa, niin olen huomannut, että kaikissa postauksissa lukee lähettäjä kohdassa esim. lähettänyt : Yrjö eikä siinä lue lähettänyt Yrjö Koskinen. Miten tämä on mahdollista? Itse olen etsinyt paikkaa miten voi lähettäjäksi muuttaa pelkän pelkän etunimen.
ELI YKSINKERTAINEN KYSYMYS: Miten voi muuttaa asetuksia, että siinä lukee lähettänyt: (etunimi) Ja miten niihin asetuksiin pääsee?
Google blogger/ tarviin apua!
musician00
2
76
Vastaukset
- Mikkohan se
Kirjauduttuasi Bloggeriin klikkaa oikeassa yläkulmassa olevaa kuvaasi, valitset aukeavasta valikosta Blogger-profiili ja vielä kerran oikeasta yläkulmasta Muokkaa profiilia. Nyt sinun pitäisi olla osoitteessa https://www.blogger.com/edit-profile.g .
Tällä sivulla Käyttäjätiedot -osiossa on alimpana asetus Näyttönimi, johon voit kirjoittaa haluamasi nimen. :) - t:tyhmä
toi linkki ei toimi, kun painan linkistä tulee Käytät Google-profiiliasi Bloggerissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1643110
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541809Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461764Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1571620- 761542
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3351433Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m771261The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201258- 1581082
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251065