Onks se pojista jotenkin ahdistavaa tai silleen jos silleen "epämiellyttävä" tyttö juttelee sulle esim. faces? (ei siis ulkonäöltä, mut siis kuitenki) Mitä te sillon teette? Vastailetteks te vaa tylysti ja mahdollisimman lyhyesti? Vai koitatteks olla kivoja?
POJAT!
8
204
Vastaukset
- boika
tyttö ei ole epämiellyttävä jos se on hyvännäköinen:)
- Hmm...
Jos se on se jota vihaan kaikista eniten, niin en vastaa kitään. Jos se on joku muu niin vastaan ihan normaalisti...
Yritän tulla toimeen kaikkien kanssa.
- aatuliiiii
Kaikille tytöille oon mukava ellei oo joku iha örkki :)
- Ootko sä se?! :O
Ootko sä se jonka kuva oli spurdon ja gumppanien sivuilla?! :O
- kokokko
ei sillä ole väliä jos joku alkaa laittaa viestiä kuhan tietää mitä tekee varoo tulemasta raiskatuks kun natsien klaani jahtaa kanoja turkulaisessa strippiklubissa kun vietnamilaiset varastavat turkulaisten itsetunnon ja laittavat leivän väliin kusiteetä jakun hinta ja maku kohtaa, on juhlan aika, tervetuloa riisilaitokselle
- poika
Jos tyttö on hyvän näköinen ja hauska sillon juttelen erillailla kuin normaalisti
- gwZ
Ihan normisti juttelen, vaikken erityisemmin pitäisikään. Emmä nyt ketään pystyyn hauku jossei miellytä minua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427