Niin että mitä tarkoittaa"hoodit" niinku esim. Oon hoodeil
mitä tarkoittaa hoods
11
6338
Vastaukset
- ---
Suomenkielinen vastine olisi "oon täs kulmilla". Lähiön sijaan tarkoittaa (lähi)aluetta.
- ghhfd
Jaa kiitosta vaan xD
- gfyujiyt
kirjotetaanko se tosiaan noin?
mä pistäsin että huudi- EikkiJokaOlisiHeikkiIlma
Eeiku se o iha hoodi koska suoraan amerikan amerikan-englannista tullu. Huudeilla olisi kieliopillisesti väärin koska se ei ole suomenkielinen sana eikä tule koskaan siihen sanakirjaan pääsemääkään. Ja jos ei osaa yhdyssanoja niin sanakirja kirjoitetaan sana kirja. Vinkkinä vaa...
Tästä näin
http://lmgtfy.com/?q=hoods- ....,..,,......
Käyttääkö suomalaiset nuoret oikeasti sanaa hoodeil???? Ei saatana jumalauta ku hävettää ku yritetään olla joku eminemi tai musta räppäri ei vittu tervemenoa
- Pankkiiri
Heii tervetuloo näille kulmille, yksinäisille hoodeille joissa toinen toistaan vaan pistää paremmaksi ja on olevinaan vaaraksi gangsta touhuillaan yhteiskunnalle. Wannabe rapparit leikkii rikollisia isoilla housuillaan. Varastaa siwasta kopan bisseä ja kerskuilee tällä muille tosissaan. Naurettavaa shittiä tää kulttuuri täällä. Mutta me ei välitetä koska on pari muijaa ja cappi syvällä päässä. Laatuun totutaan ja sillä me leikitään. Todellisuudessa se laatu on paskaa ja turhaan elvistellään. Hoodeilla taas kerran tämä samanlainen tarina ja normi ihmiset kattoo että on oudoksi mennyt nuorten maailma. Faija piffaa rahaa ja täysikäset työkkäris. Mut kovat äijät ei välitä ja leikkii gangsteria ostaris. Ostatko tän mun aatteen ja lataatko biisini mikserist? Hiphop kulttuuri on vaa toisille kerskumist. Eläkää ihmiset ja miettikää "räppärit" et onks elämä näillä hoodeilla oikeesti nii täydellist
- Anonyymi
Pankkiiri kirjoitti:
Heii tervetuloo näille kulmille, yksinäisille hoodeille joissa toinen toistaan vaan pistää paremmaksi ja on olevinaan vaaraksi gangsta touhuillaan yhteiskunnalle. Wannabe rapparit leikkii rikollisia isoilla housuillaan. Varastaa siwasta kopan bisseä ja kerskuilee tällä muille tosissaan. Naurettavaa shittiä tää kulttuuri täällä. Mutta me ei välitetä koska on pari muijaa ja cappi syvällä päässä. Laatuun totutaan ja sillä me leikitään. Todellisuudessa se laatu on paskaa ja turhaan elvistellään. Hoodeilla taas kerran tämä samanlainen tarina ja normi ihmiset kattoo että on oudoksi mennyt nuorten maailma. Faija piffaa rahaa ja täysikäset työkkäris. Mut kovat äijät ei välitä ja leikkii gangsteria ostaris. Ostatko tän mun aatteen ja lataatko biisini mikserist? Hiphop kulttuuri on vaa toisille kerskumist. Eläkää ihmiset ja miettikää "räppärit" et onks elämä näillä hoodeilla oikeesti nii täydellist
Hyvä
- black born as white
Yo my niggas in da hoods.
- Hmv79
Tuleeko se sanasta neighborhoods?
- Anonyymi
Kuulostaa yhtä hölmöltä kuin: teamtyössä on voimaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466