mitä tarkoittaa hoods

jöhhönen

Niin että mitä tarkoittaa"hoodit" niinku esim. Oon hoodeil

11

6338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Suomenkielinen vastine olisi "oon täs kulmilla". Lähiön sijaan tarkoittaa (lähi)aluetta.

      • ghhfd

        Jaa kiitosta vaan xD


    • gfyujiyt

      kirjotetaanko se tosiaan noin?
      mä pistäsin että huudi

      • EikkiJokaOlisiHeikkiIlma

        Eeiku se o iha hoodi koska suoraan amerikan amerikan-englannista tullu. Huudeilla olisi kieliopillisesti väärin koska se ei ole suomenkielinen sana eikä tule koskaan siihen sanakirjaan pääsemääkään. Ja jos ei osaa yhdyssanoja niin sanakirja kirjoitetaan sana kirja. Vinkkinä vaa...


    • ....,..,,......

      Käyttääkö suomalaiset nuoret oikeasti sanaa hoodeil???? Ei saatana jumalauta ku hävettää ku yritetään olla joku eminemi tai musta räppäri ei vittu tervemenoa

      • Pankkiiri

        Heii tervetuloo näille kulmille, yksinäisille hoodeille joissa toinen toistaan vaan pistää paremmaksi ja on olevinaan vaaraksi gangsta touhuillaan yhteiskunnalle. Wannabe rapparit leikkii rikollisia isoilla housuillaan. Varastaa siwasta kopan bisseä ja kerskuilee tällä muille tosissaan. Naurettavaa shittiä tää kulttuuri täällä. Mutta me ei välitetä koska on pari muijaa ja cappi syvällä päässä. Laatuun totutaan ja sillä me leikitään. Todellisuudessa se laatu on paskaa ja turhaan elvistellään. Hoodeilla taas kerran tämä samanlainen tarina ja normi ihmiset kattoo että on oudoksi mennyt nuorten maailma. Faija piffaa rahaa ja täysikäset työkkäris. Mut kovat äijät ei välitä ja leikkii gangsteria ostaris. Ostatko tän mun aatteen ja lataatko biisini mikserist? Hiphop kulttuuri on vaa toisille kerskumist. Eläkää ihmiset ja miettikää "räppärit" et onks elämä näillä hoodeilla oikeesti nii täydellist


      • Anonyymi
        Pankkiiri kirjoitti:

        Heii tervetuloo näille kulmille, yksinäisille hoodeille joissa toinen toistaan vaan pistää paremmaksi ja on olevinaan vaaraksi gangsta touhuillaan yhteiskunnalle. Wannabe rapparit leikkii rikollisia isoilla housuillaan. Varastaa siwasta kopan bisseä ja kerskuilee tällä muille tosissaan. Naurettavaa shittiä tää kulttuuri täällä. Mutta me ei välitetä koska on pari muijaa ja cappi syvällä päässä. Laatuun totutaan ja sillä me leikitään. Todellisuudessa se laatu on paskaa ja turhaan elvistellään. Hoodeilla taas kerran tämä samanlainen tarina ja normi ihmiset kattoo että on oudoksi mennyt nuorten maailma. Faija piffaa rahaa ja täysikäset työkkäris. Mut kovat äijät ei välitä ja leikkii gangsteria ostaris. Ostatko tän mun aatteen ja lataatko biisini mikserist? Hiphop kulttuuri on vaa toisille kerskumist. Eläkää ihmiset ja miettikää "räppärit" et onks elämä näillä hoodeilla oikeesti nii täydellist

        Hyvä


    • black born as white

      Yo my niggas in da hoods.

    • Hmv79

      Tuleeko se sanasta neighborhoods?

    • Anonyymi

      Kuulostaa yhtä hölmöltä kuin: teamtyössä on voimaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe