mitä tarkoittaa hoods

jöhhönen

Niin että mitä tarkoittaa"hoodit" niinku esim. Oon hoodeil

11

6318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

Suomenkielinen vastine olisi "oon täs kulmilla". Lähiön sijaan tarkoittaa (lähi)aluetta.

• ghhfd

Jaa kiitosta vaan xD

• gfyujiyt

kirjotetaanko se tosiaan noin?
      mä pistäsin että huudi

• EikkiJokaOlisiHeikkiIlma

Eeiku se o iha hoodi koska suoraan amerikan amerikan-englannista tullu. Huudeilla olisi kieliopillisesti väärin koska se ei ole suomenkielinen sana eikä tule koskaan siihen sanakirjaan pääsemääkään. Ja jos ei osaa yhdyssanoja niin sanakirja kirjoitetaan sana kirja. Vinkkinä vaa...

• ....,..,,......

Käyttääkö suomalaiset nuoret oikeasti sanaa hoodeil???? Ei saatana jumalauta ku hävettää ku yritetään olla joku eminemi tai musta räppäri ei vittu tervemenoa

• Pankkiiri

Heii tervetuloo näille kulmille, yksinäisille hoodeille joissa toinen toistaan vaan pistää paremmaksi ja on olevinaan vaaraksi gangsta touhuillaan yhteiskunnalle. Wannabe rapparit leikkii rikollisia isoilla housuillaan. Varastaa siwasta kopan bisseä ja kerskuilee tällä muille tosissaan. Naurettavaa shittiä tää kulttuuri täällä. Mutta me ei välitetä koska on pari muijaa ja cappi syvällä päässä. Laatuun totutaan ja sillä me leikitään. Todellisuudessa se laatu on paskaa ja turhaan elvistellään. Hoodeilla taas kerran tämä samanlainen tarina ja normi ihmiset kattoo että on oudoksi mennyt nuorten maailma. Faija piffaa rahaa ja täysikäset työkkäris. Mut kovat äijät ei välitä ja leikkii gangsteria ostaris. Ostatko tän mun aatteen ja lataatko biisini mikserist? Hiphop kulttuuri on vaa toisille kerskumist. Eläkää ihmiset ja miettikää "räppärit" et onks elämä näillä hoodeilla oikeesti nii täydellist

• Anonyymi
        Pankkiiri kirjoitti:

Heii tervetuloo näille kulmille, yksinäisille hoodeille joissa toinen toistaan vaan pistää paremmaksi ja on olevinaan vaaraksi gangsta touhuillaan yhteiskunnalle. Wannabe rapparit leikkii rikollisia isoilla housuillaan. Varastaa siwasta kopan bisseä ja kerskuilee tällä muille tosissaan. Naurettavaa shittiä tää kulttuuri täällä. Mutta me ei välitetä koska on pari muijaa ja cappi syvällä päässä. Laatuun totutaan ja sillä me leikitään. Todellisuudessa se laatu on paskaa ja turhaan elvistellään. Hoodeilla taas kerran tämä samanlainen tarina ja normi ihmiset kattoo että on oudoksi mennyt nuorten maailma. Faija piffaa rahaa ja täysikäset työkkäris. Mut kovat äijät ei välitä ja leikkii gangsteria ostaris. Ostatko tän mun aatteen ja lataatko biisini mikserist? Hiphop kulttuuri on vaa toisille kerskumist. Eläkää ihmiset ja miettikää "räppärit" et onks elämä näillä hoodeilla oikeesti nii täydellist

Hyvä

• black born as white

Yo my niggas in da hoods.

• Hmv79

Tuleeko se sanasta neighborhoods?

• Anonyymi

Kuulostaa yhtä hölmöltä kuin: teamtyössä on voimaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      27
      3285
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2439
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      83
      2334
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      2054
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1673
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      47
      1537
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1446
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1295
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      121
      1186
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1136
    Aihe