Yksityiset klinikat ja lapsettomuus

Fenix-78

Onko kellään kokemusta Fertinovan Turun klinikasta, millainen palvelu siellä on ja muita kokemuksia myös kuulisin mielelläni.

Ollaan kesäkuun alusta asti bongailtu ovulaatioita apteekin ovulaatiotesteillä ja nyt on huomattu että mä ovuloin vain joka toinen kuukausi. Voiko noiden apteekin testien perusteella päätellä että tuo toinen munasarjani ei toimi kunnolla?

Lähdetään hoitoihin vasta keväällä ja silloin tehdään kaikki mahdolliset testit ja tutkimukset joten siihen asti mennään näillä...

4

456

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -76

Hei, tänään olin punktiossa Turun Fertinovassa. Aivan ihana henkilökunta ja hyvä palvelu. Aiemmat hoidot tehty Tyksissä ja siellä on jotenkin kauheella kiireellä huiskastu hommat läpi, vaikka sielläkin on hoitajat olleet tosi kivoja.

• mansetar

Tampereen Fertinovalla olen ollut parin hoitoa ja en voi kun kehua! Ymmärtääkseni samat lääkärin osin toimivat Tampereella ja Turussa.
      Missään terveydenhuollon hoitopaikassa ei koskaan ole kohdeltu näin ystävällisesti ja asiaan perehtyen. Lääkäreillä on aina ollut aikaa kunnon keskusteluun ja meitä on muutenkin huomiotu loistavasti. Suosittelen !!!

• Peruspessimisti

Suosittelen lämpimästi Väestöliittoa, joka ei myöskään kuulu mihinkään terveysalan bisneksiin. Ota myös selvää, pääsettekö julkiselle johonkin tutkimuksiin.

Jos voit, niin ehkä kannattaa mennä heti tutkimuksiin, jos sun munasarjat on jo lopettelemassa toimintaansa (huom. en ole lääkäri tai muu asiantuntija). Huomioi se, että tutkimuksiin kuluu aikaa usein kuukausitolkulla, keväällä on kaikenlaisia pyhiä ja esim. juuri Fertinova on kiinni kesän, joten varsinaisen hoidon aloittaminen voi viivästyä helposti vuodella.

• usko tai älä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      776
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      625
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe