Hei,
Meidän pieni poikamme on nimeä vailla, mikään ei tunnu sopivalta, ollaan uusioperhe ja kummallakin hyvin erilainen nimimaku.
Itse tykkään vanhanaikaisita nimistä, tyttäreni nimi on Saaga ja mieheni taas tykkää paljon uuden aikaisemmista hänen poikansa nimet ovat Julius ja Joonatan.
Olen ehdottanut nimiä: Elias, Eemeli, Nooa, Noel, Verneri ja Viljami. Kun taas mieheni on ehdottanut Jasper, Kasper tai Kristian.
Erikoisempia kriteereitä meillä ei ole nimelle, kunhan molemmat vanhemmat tykkäävät siitä ja ei ole liian samanlainen sisarrusten nimien kanssa.
Kiitos jo etukäteen
Iltatähdelle nimi
11
168
Vastaukset
- 45+
Minun suosikkini on noista Kasper.
Kasper Verneri
Kasper Viljami - NimiTäti
Kasper Viljami.
- Helinä-keiju
Emil
Niklas
Artturi
Hugo
Samu
Aatu
Oskari
Lukas
Leevi
Rasmus - nimetyksii
Severi
Konsta
Oskari
Patrik
Aaron
Niklas
Oliver
Samuel
Aleksanteri
Joel
Alvar - 108
Luukas, Mikael, Topias, Eevert, Anton, Kaspian, Joakim, Aslak, Sebastian
- jokiseutu
Julius ja Joonatan sekä
Saaga ja Sander
Saaga ja Stefan
Saaga ja Sammy (Samuel)
Saaga ja Simon
Saaga ja Sakarias
Saaga ja Saulus
Saaga ja Kaspar
Saaga ja Kasperi
Saaga ja Alex (Aleksis)
Saaga ja Roope (Robert)
Saaga ja Hugo (komppaan ed.)
Saaga ja Petter- AP.
hirveitä nimi...huh!
- Taiga
45 ja Nimitäti, tarkoitus ei ollut valita nimiä noista vaan ne on siis hylättyjä. Toiset nimet tulevat suvusta. Taisin artikuloida hiukan huonosti.
Helinä-keiju:
Emil = Minusta nimi tulee kirjoittaa kuten sanotaan, ja tästä vääntyisi helposti se Eemeli.
Niklas = Ihana tykkään, mutta mies ei, on kuulemma liian ruotsalainen.
Artturi = En tykkää, tulee jotenkin kuniinkaallinen nimi, mutta silti lapsellinen mieleen.
Hugo = Aivan ihana, uusi suosikki, mies ei ainakaan vielä lämpene.
Samu = En tykkää, tunnen muutaman "ärsyttävän" Samun vie tyystin maun tältä nimeltä.
Aatu = Miehen mieleen, minulle tulee lähinnä koira mieleen.
Oskari = Todella ruma nimi mielestäni, ollut aina inhokkinimiäni, en tiedä miksi.
Lukas = Luukas olisi ihana, mutta mies ei kelpuuta, tulee raamattu mieleen.
Leevi = Tämä ihan söpö, mutta tuttavapiirissä jo paljon Leevejä.
Rasmus = Serkkuni nimi.
nimetyksii:
Severi = Lopussa tuo veri häiritsee.
Konsta = Ihana, mies ei vaan kelpuuta tätäkään, tekee kuulemma lapsesta hulivilin.
Patrik = Ihana, mieskin lupasi harkita.
Aaron = Jotenkin en tykkää.
Oliver = Ihanan kummipoikamme nimi.
Samuel = Liian ulkomaalaisvaikutteinen.
Aleksanteri = Liian pitkä etunimeksi.
Joel = En tykkää, tämäkin kuuluu inhokkinimiini.
Alvar = Ei oikein kuulosta kivalta.
108:
Mikael = Tämä on mahdollinen toinen/kolmas nimi tulee suvusta, etunimeksi ei ehkä kuitenkaan.
Topias = Ei aiheuta mitään mielikuvia, täytyy maistella.
Eevert = Kamala.
Anton = Liian ruotsalainen
Kaspian = Ei kuulosta nimeltä.
Joakim = Ex-mies
Aslak = Ihana, kumpa mies ei olisi heti tyrmännyt.
Sebastian= Tykätään, mutta liian pitkö etunimeksi.
Taas kiire, prinssi tarvitsee tissibaaria, kommentoin lisää kun pääsen taas rauhassa koneelle, kiitos jo kaikille monista nimiehdotuksista. - muutama nimi
Aape
Lassi
Miika
Jonne
Ossi - Andersson ja Itula
Jorma Konrad
- hmmmmmh
Aatos
Eerik
Joonas
Rainer
Tuomas
Petrus
Matias
Markus
Henri
Sampo
Ilari
Roope
Santeri
Peetu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446