Aurinkomatkojen sivuilla oli maininta suurista hintaeroista kaupunginosittain Budabestissä. Mutta mitkäs sitten on niitä halpoja ja mitkä kalliita kaupunginosia?
Alueelliset hintaerot?
6
683
Vastaukset
- normaali alueet
Kallista on Vaci utcan alue ja linnanvuoren alue eli yleensäkin turisteille suunnatut paikat, muuten on "normaalihintaista" eli edullista.
- ihmettelevä
Kiitos nopeasta vastauksesta :) Sitä jäin vielä miettimään onko hinnoissa kovasti eroa Budan ja Pestin välillä?
- suositelt545
Joen puolella ei eroa: Täysin turistipaikat (=lähellä isoa turistinähtävyyttä) Suomen hinnoissa, Hieman englantia vääntävät paikat 2/3 Suomen hinnoista, Unkarilaiset paikat 1/3 Suomen hinnoista.
Suosittelen paikkoja allaolevasta linkistä plus: New York Cafe ja Szimpla Kert. Halpa Unkarilaispaikka: Frici papa.
http://hiddenbudapest.wordpress.com/ - jang 1966
entäpä onko cafe new york käymisen arvoinen mesta
- New yorkiin
On !!!
mutta ota huomioon että New York kahvila on nykyään luxus boscolo hotellin osa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034613Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743891368- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866