kaikki pojat lukekaa

tyttö1998

te pojat jokka väitätte ettei menkat satu. se tuntuu kun työnnettäis kuumia puukkoja vatsaan. selkään sattuu. oksettaa ja päätä särkee. mieliala heittelee maassa ja taivaassa koska hormonit vittu. kaikki suututtaa. koko ajan saa pelätä koska tulee läpi. tietäisittepä sen tuntee ku heräät veri lammikoska tai lempi farkut menee vereen. ei oo nälkä ja väsyttää kokovitu.aja. jos jäi epäselväks vastaan mielelläni

35

4334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönen

      jotenki nii samaa mielt ja sit jos on muutenva huono päivä nii pojat huutelee meil aina et menkka pillu! saatanan arsytävää >:((

    • menkaton

      No jopas teil on hirveet menkat! Itellä ei oo ikinä ollu menkkakipuja, ja kestäny vaan aina sen 3 pvä. Ja ku viel käytän tamppooneja ni periaattees menkat ei oo minkäänlaine riesa edes mulle :D 5 vuotta ollu jo näi! Hahaaaa kuolkaa te muut naiset

    • -95

      Ketkä pojat sanoo että ei satu? Eihän poika voi sitä tietää, kun ei kokemusta ole.
      Se on sama juttu ku ei tytötkää voi tietää kuinka paljon sattuu poikia isku kiveksille.
      Tai pojatkaa ei tiiä synnytyksestä aiheutuvia kipuja.

      Plus kipu on hieman henkilökohtasta, että jotkut kestää sitä paremmin ku toiset.

    • Valivali

    • McKennedy

      Ihan vaa sulle tiedoks tyttö 1998 ku miestä lyö/potkasee kasseille se vastaa 24 synnytyksen ja 320 luunmurtuman kipua saman aikasesti

      • HeKeKee

        Tutkittu juttu :/ Ja siinä voi mennä samalla mahollisuus saaha lapsia :'(
        Ja heeetkonen, nukutko sä farkut päällä? Oggg.... Meehehee! HiHii DerP


      • jyyrgen

        Noissa testeissä tulee ottaa huomioon se aika joka sitä kipua kestetään.


      • tyttö1998

        Jos kerran potku munille on sama kun synnytys x24. Kuinka paljon teiän alapäänne siinä repeää? Paljonko menetätte verta? Kuinka monta tuntia se kestää? Synnys voi kestää jopa 48h ja siihen voi kuolla


      • Lapland,madness
        tyttö1998 kirjoitti:

        Jos kerran potku munille on sama kun synnytys x24. Kuinka paljon teiän alapäänne siinä repeää? Paljonko menetätte verta? Kuinka monta tuntia se kestää? Synnys voi kestää jopa 48h ja siihen voi kuolla

        Munille potkaisu sattuu uskomattoman paljon. Sen jälkeen voi sattua monta päivää, ja pahimmassa tapauksessa voi menettää kyvyn saada lapsia tai jopa kuolla. Suoraan sanottuna: ei kiveksiä, ei mielipidettä. Sama asia kuukautiskivuissa ja synnytyksessä: ei vaginaa, ei mielipidettä. Sovittu?


      • Anonyymi
        tyttö1998 kirjoitti:

        Jos kerran potku munille on sama kun synnytys x24. Kuinka paljon teiän alapäänne siinä repeää? Paljonko menetätte verta? Kuinka monta tuntia se kestää? Synnys voi kestää jopa 48h ja siihen voi kuolla

        Joudut ole sairaalassa jopa viikkoja lasketun ajan jälkee jos lapsi ei synny!Ku munille potkasee joudutko ole jopa viikon sairaalassa koko ajan lääkäreitten tuijottamana ja odottaa kun sulla syntyy lapsi..Ku kiveksille potkasee riippuu kuin lujaa et jos koskee ja lyö on ihan eri asia!Synnytys voi olla niin paha et 5000-8000 naista kuolee vuosittain synnytyksessä.Kiveksille potkasuun kuolee 50-120 ihmistä maapallolla vuodessa🚨🚨


      • Anonyymi

        Niinpä vittu te ette tajua ku potkitte meitä tonne haara väliin varmaan menkat sattuu mut ei satu kuule nii paljoo potku sukukalleuksille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joudut ole sairaalassa jopa viikkoja lasketun ajan jälkee jos lapsi ei synny!Ku munille potkasee joudutko ole jopa viikon sairaalassa koko ajan lääkäreitten tuijottamana ja odottaa kun sulla syntyy lapsi..Ku kiveksille potkasee riippuu kuin lujaa et jos koskee ja lyö on ihan eri asia!Synnytys voi olla niin paha et 5000-8000 naista kuolee vuosittain synnytyksessä.Kiveksille potkasuun kuolee 50-120 ihmistä maapallolla vuodessa🚨🚨

        Yksi tuttu joutui oleen 2 vko sairaalassa palleille potkasun jälkeen dillä puhjennu lisäkives eron jälkee ku muijs potkas ja sai syytöksen murhasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä vittu te ette tajua ku potkitte meitä tonne haara väliin varmaan menkat sattuu mut ei satu kuule nii paljoo potku sukukalleuksille.

        Nii mun tuttu oli 2ko sairaalassa palleille potkasun seurauksena koska sillä puhkes lisäkives ja ote olin 5 pv ku tanko palleille ku kaaduin johonki kakaraa ku alamäkipyöräilin


      • Anonyymi
        tyttö1998 kirjoitti:

        Jos kerran potku munille on sama kun synnytys x24. Kuinka paljon teiän alapäänne siinä repeää? Paljonko menetätte verta? Kuinka monta tuntia se kestää? Synnys voi kestää jopa 48h ja siihen voi kuolla

        Se vitummoinen kipu leviää kaikialle, meillä tulee vatsakipuja, huono olo, voi tulla jopa oksennusta, päänsärkyä, heikko olo.


      • Anonyymi
        tyttö1998 kirjoitti:

        Jos kerran potku munille on sama kun synnytys x24. Kuinka paljon teiän alapäänne siinä repeää? Paljonko menetätte verta? Kuinka monta tuntia se kestää? Synnys voi kestää jopa 48h ja siihen voi kuolla

        Nyt puhutaan kipu asteikoista, jos kipua kuvaillaan olevan kovempi kuin 24 synnytystä se ei tarkoita että meidän kyrvät repeää. Ja kiveksissä on mies kehon ehkä eniten herkkiä kipuhermoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joudut ole sairaalassa jopa viikkoja lasketun ajan jälkee jos lapsi ei synny!Ku munille potkasee joudutko ole jopa viikon sairaalassa koko ajan lääkäreitten tuijottamana ja odottaa kun sulla syntyy lapsi..Ku kiveksille potkasee riippuu kuin lujaa et jos koskee ja lyö on ihan eri asia!Synnytys voi olla niin paha et 5000-8000 naista kuolee vuosittain synnytyksessä.Kiveksille potkasuun kuolee 50-120 ihmistä maapallolla vuodessa🚨🚨

        Onpas kauhiaa se synnyttäminen, jopa niin kauhiaa, että naiset päättävät lisääntyä useammankin kerran. Synnyttäminenhän on ihan oma valinta, ja jostain syystä naiset ihan itse haluavat päästä synnyttämään. On todella vakuuttavaa kuulla, kuinka tekee niin kipiää, että... että täytyy päästä ihan uudestaan puristamaan pentuja ulos kropastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas kauhiaa se synnyttäminen, jopa niin kauhiaa, että naiset päättävät lisääntyä useammankin kerran. Synnyttäminenhän on ihan oma valinta, ja jostain syystä naiset ihan itse haluavat päästä synnyttämään. On todella vakuuttavaa kuulla, kuinka tekee niin kipiää, että... että täytyy päästä ihan uudestaan puristamaan pentuja ulos kropastaan.

        No ei kyllä ole kokonaan naisen oma valinta jos joku mies raiskaa sut nii ethän sä voi mitää muuta tehä ku vaa kantaa sitä 9 kuukautta ja kaikki ei voi edes tehdä aborttia ja jos voi nii se menee pieleen joskus. Mun koulussa yhen abortti meni pieleen. 🖕🏾


    • Don't kick my nuts!

      Kiveksiin potkusta aiheutuva shokki voi tappaa !

      • Anonyymi

        Shokki on syy ei se et sattuu nii paljon et jopa verenhukka tappaa!! Puolet naisista jotka kuolee synnytykseen kuolee shokista et mietippä sitä


    • Sori oli pakko brngtheh8

      Lähestulkoon kiinnosti. Melkein jaksoin lukea neljännelle riville asti. Melkein,melkein....se on vähästä kiinni

      • Anonyymi

        Ootko noin laiska ettet jaksa lukea


    • xxn00bslayerxx

      potku kiveksiin sattuu siksi aivan vitusti koska kiveksissä on eniten tuntoherkkiä reseproterita jotka kovasta iskusta lähettävät kipuviestiä... kun näistä jokainen samalla hetkelä aktivoituu on kipu aivan saatanalinen siis kuvittelematon( oon tippunu reilille kassit eellä ei auttanu kylmä siihen) kun taas kun nainen synnyttää alkaa kehon hormoonit vähitellen deaktivoimaan näitä reseptoreita... ja sitten taas toiset on vitun ''naisia'' jotka ei kestä ollenkaan kipua...

      • Anonyymi

        Vitun juntti. Synnytyskanavassa on tutkitusti enemmän niitä kipua aistivia soluja kuin kiveksissä


      • Anonyymi

        SE ON JOKA IKISELLÄ NAISELLA YHTÄ SUURI KIPU.Vuosittain 5000-8000 naista kuolee synnytykseen et montako miestä kuolee kivekseille potkasulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SE ON JOKA IKISELLÄ NAISELLA YHTÄ SUURI KIPU.Vuosittain 5000-8000 naista kuolee synnytykseen et montako miestä kuolee kivekseille potkasulle

        Vitut ne muijat siihen tuskaan kuole, vaan ihan muista syistä.


    • Snou

      Ihan pakko sanoa tästä kans. Eli joo se kipu on jotain ihan vitun hirveetä oikeesti, mä en ainakaan jaksais tehä yhtään mitään muuta ku sietää senkin tosiasian menkkojen aikana. Sama ku tunkis puukon emättimeen ja vääntelis sitä siellä eestaas. Se tunne myös kun heräät poikaystävän kotona ja kaikki lakanat ihan veressä ja sotkussa kun oli ilmeisesti ollu yöllä vähän villimpi meininki, itse tuolloin olin kaatanut kitusiini vähän liikaa kuppia. Myös se kun puhut tyyliin jollekki kaverille ja sit verta tulee aimo lasti siteeseen, tulee sellanen melko ilkee hampaiden kiristys ja jäätyminen. Uskokaa tai älkää pojat, ei tää oo helppoa.

      Olin siis selvästikin väärässä jonossa kun peniksiä jaettiin.

      • On nyt niin kamalaa

        Joo nyt haetaas moottorisaha niin voidaan sanoa että SATTUU


    • Nasu95

      Menkka kivut tuntuu siltä ku joku ottais kohdusta kii ja alkais vääntää sitä ympäri, mutta ajatellaampa naiset positiivisesti: jos kärsit kovista kuukautiskivuista on synnytyskivut helpompi kestää. Ja ei mulle kyllä kukkaa poika oo väittänyt että menkat ei sattuis. Ei ne ehkä tajua mun hysteria itku nauru kohtauksia tai mielialan vaihteluita mutta muuten. Särkylääkkeillä, kuumavesipullolla ja jumpalla kyllä monilla kipu helpottuu, pojat taas eivät juurikaan voi kipua helpottaa jos joku on kasseille potkaissu yms. Tosin pojat ei teitä varmaan tulla kerran kuukaudessa munille potkimaan?

      • Anonyymi

        mun serkku potkii mua varmaan joka kuukausi munille ,en sit tiedä mikä ongelma sillä on


    • rationaalinenuros

      Kuinka monta kuumaa puukkoa vatsaasi on tungettu?

    • menkkanen

      Siis jos se kiveksiin potkiminen kerta sattuu nii miettikääpä että teitä potkittas kiveksille joka kuukausi viikon ajan, ja samalla valutettas vaikka perseestä verta

      • Anonyymi

        Miten toi tähän liittyy😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten toi tähän liittyy😂

        No varmaan kerrotaan miltä menkat tuntuu??? Itsellä ei ole vielä alkaneet ja hyvä niin😀 kyllä se potkasu kasseille sattuu mutta niin menkatkin pojat eivät voi tietää miltä se tuntuu eivätkä myöskään tytöt


    • Naiset on kyllä ärsyttäviä, mutta ei kärsimys koskaan ole mukavaa ja koen lievää sympatiaa heitä kohtaan. Vaikka ovatkin naisia...

    • Anonyymi

      Totta! Kyllä poikien pitäisi myös se tajuta, että menkat sattuu ja SE ON NORMAALI ASIA ETTEI TARTTE HUUTAA: VERIPILLU AINA ja sit väittää viel et synnytys ei satu nii paljoo ku palleille potkasu mut pystyisitkö ite sinä poika/mies kestämään noin 5 päivää kuukaudessa kipua, oksennusta, haukkumista, ja huutoa ja kaikkea no ET ja et todellakaan synnytystä jos et tajua että se sattuu. Mee ite synnytää lapsi, voit olla siellä vaikka viikkoja, mietit että milloin kuolet vai kuoletko vai kuoleeko lapsesi?! Ja kun sanotte että paskalla käyminen sattuu nii melkeen kaikki naiset paskovat samalla kun synnyttävät. Ja haukutte kaikkia naisia heikoiksi vaikka itse ette pystyisi tuntemaan sitä. Lisäksi jos et usko/et tiedä nii mene vaikka vittuun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe