Olen ilmoitellut täällä Suomi24:sä työpaikasta, mutta vastaukset ovat olleet teinien pilaa.
Ihme pelleilijöitä nämä "työnhakijat" täällä :)
Onko mitään tietoa missä saitilla aidot työn etsijät ovat?
Missä ovat työnhakijat?
8
530
Vastaukset
Täällä Suomi24:ssa riehuvat valitettavasti myös työpaikkailmoituksia pelleilymielin lähettävät tai vähintään epämääräisiä keikkoja tarjoavat. Asiallista pestuuilmoitusta on joskus vaikea seuloa huuhaan joukosta. Ehkä jotkut työnetsijät ovat myös niin tympääntyneitä kehnoon tarjontaan, että pitävät jokaista ´työtä tarjotaan`-ilmoitusta jonkin sortin humpuukina.
Työ- ja elinkeinotoimiston ylläpitämille www.mol.fi -sivuilla voi ymmärtääkseni työnantajakin ilmoitella mutta en tiedä, miten ilmoittelu käytännössä hoituu ja miten ilmoittelevia työnantajia kontrolloidaan.
Kovin kirjavan paikka- ja tehtävävalikoiman sivusto kuitenkin tarjoaa, joten eiköhän esiteltäväksi huolita seksityöpaikkoja lukuunottamatta lähes työ kuin työ.- kuka tää ny o
mol on sitä varten
- tartten rahhoo
No kerros minkälaista työtä tarjoat ja missä?
- Kaaleppi Oy
Yritykseni tekee saunakauhoja ja tarvikkeita, sain kuitenkin vain epäasiallisia viestejä.
- Nepa4
No sorry vaan, mutta eri nimen ilmoittaminen eri sivustoilla saattaa "hieman" nakertaa ilmoituksesi herättämää luottamusta....
- Kekexx
no mikä ihme se nyt on, pelleilijöitähän suurin osa työn tarjoajistakin tuntuu olevan
- työn etsijä
Jos ihan oikeaa rehellistä työtä on tarjolla niin luulisi firmalla olevan edes jonkinlainen kotisivu. Pelkkä sähköpostiosoite ei välttämättä oikein vakuuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815