Lähdin viikon lomalle ja siksi aikaa vein kissanpentuni vanhemmilleni hoitoon. Kissa oli ennen lomaani ollut minulla reilun kuukauden. Vanhemmillani on myös kissa, vanha sellainen. Kissa pärjäsi hienosti viikon vanhempieni kanssa ja tykästyi kyllä myöskin vanhempieni kissaan. Nyt hain kissan pois ja tulimme kotiini, joka on pieni yksiö (25 neliötä). Kissa on ollut täällä onnellinen aiemmin ja viihtynyt loistavasti ja näyttää nytkin viihtyvän ihan kuin ennen.
Silti minulla on tunne, että olen nyt vienyt kissani pois paikasta, jota se varmasti oikeasti jopa rakasti. Ihan ahdistaa ajatus, että kissa esimerkiksi masentuu täällä kun ei olekaan niin paljon tilaa ja kissakaveria. Pitäisikö minun hommata kissalleni kaveri? Mahtuuko kaksi kissaa tämän kokoiseen asuntoon? Lisäksi oli jotenkin surullista kun vanhempanikin olivat selkeästi kiintyneet tuohon pieneen riiviöön. Meneekö tämä tunne ohitse kun pääsemme taas normaaliin arkeen?
Kissa pääsi myös ulkoilemaan paljon valjaissa omakotitalon isolla pihalla, joten pelkään, että se pettyy ulkoiluun tässä kerrostalon pihalla ja muutenkin kaupungissa, vaikka sitä on ulkoilutettu täälläkin ennen hoitoon menoa.
Lisäksi vanhemmillani kissa nukkui yöt yksin isossa kylpyhuoneessa ja oli ihanaa kun itsekin sain siellä nukkua rauhassa ilman kissaa pomppimassa päälläni, mutta en tässä pienessä asunnossa uskalla teljetä kissaa yksin yöksi pieneen kylpyhuoneeseen.
Kissanpentu ja loma
kissamainen
0
95
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774462Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112393- 1711580
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431476- 1221346
- 1151247
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721179Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81156- 661105
- 35956