Elikkäs tämmönen puhelin tuli eilen hankittua. Minkälaisia kokemuksia?
Itse en osaa/tajua mitä luuriin pitäisi näin ensialkuun tehdä/päivittää/vaihtaa jotain selaimia? :D millä keinoin akun saisi kestämään pitempään, onko esim merkitystä joillain näytön kirkkaudella yms? apuja kiitos, olen aika puupää tämmösissä asioissa :)
Huawei Ascend p6
24
1282
Vastaukset
Eli ensialkuun kannattaa tehdä Google tili ja jos se on jo tehtynä niin kirjautua siihen puhelimen tiliasetuksista. Muuten ei voi ladata sovelluksia Google Playsta.
Päivitykset voi tarkistaa Google Playsta ja puhelimen asetuksista. ( Tietoja puhelimesta/laitteesta kojdasta).
Akunkestoa voi parantaa
- Ottamalla 3G/Wlan pois päältä kun ei tarvitse nopeata datayhteyttä
- Vähentämällä näytön kirkkautta
- Poistamalla turhat sovellukset joita ei käytä. ( Jos voi)
- Sulkemalla Datayhteys jos ei käytä sitä.- aaksu
Itselläni on kyseinen puhelin, ja akku on kyllä aika huono. Tässä muutama vinkki akun käytön pidentämiseksi.
Asetukset -> virranhallinta -> virtasuunnitelmaksi kannattaa laittaa älykäs tai kestävyys.
virranhallinnasta voit myös valita mitkä sovellukset saavat pyöriä taustalla (taustasovellusten hallinta)
ja mitkä toimivat järjestelmän käynnistyessä (käynnistysjärjestin)
sieltä näet myös mitkä sovellukset vievät paljon virtaa taustalla pyöriessään (paljon virtaa kuluttavat taustasovellukset)
Sijaintikin kannattaa ottaa pois päältä, ellet sitä tarvitse.
- morjesta
Kiitos vinkeistä :) Lisää saa laittaa tulemaan kokemuksia yms jos tulee mieleen.
Itellä on nyt kaks viikkoo ollu ja no.. Samsung Galaxy S2:n jälkeen on kyllä melko paska suoraan sanoen. Nettiselailussa näyttö touhuaa omiaan ja kosketuksen tarkkuus on mitä on. Toinen juttu ainaki mulla niin jos samaan aikaan kuulokeliittimen kautta kuuntelee musiikkia kun lataa niin hirmunen vinkuminen kuuluu sivuäänenä. Jos näissä kaikissa on vastaavia ongelmia (?) niin en voi suositella kellekään ja pistän itekin vaihtoon kohta.
Pikkusiskono S2 malli kävi kerran huollossa koska se ei ottanut virtaa vastaan. Mutta tuollaisia ongelmia ei siinä ole ollut koskaan ainakaan minun tietääkseni.
- p6uhdidhiud
Eli toi on sitä samaa kiinan pskaa kuin zte,vai?
Samsung ei ole ja Huawei olisi muuten ok puhelin mutta tuo päivitystukihomma on sen suurin huonopuoli.
Ainakin itse arvostan sitä että Android kännykkään/tablettiin tulee jatkossa muutaman vuoden ajan päivityksiä sen oston jälkeen.- huawei ascend
p6 saa android 4.4
Mutta entä sen jälkeen?
- jelly
Sitten tulee P7.
- root maisteri
jelly kirjoitti:
Sitten tulee P7.
En mä usko että s 3senkaan tulee 4.4n jälkeen päivityksiä.( jos tulee 4.4nenkaan). Mutta puhelimen voi aina rootata, kun päivitykset loppuu. Itse olen roottaillut ja kokeillut toistakymmentä eri romia vanhassa s plussassani. Eli on kokemusta. Ja kaikki romit ei toimi parhaalla mahdollisella tavalla, mutta on sellaisia myös jotka toimii paremmin kuin hyvin.
- aito kiinalainen ZTE
root maisteri kirjoitti:
En mä usko että s 3senkaan tulee 4.4n jälkeen päivityksiä.( jos tulee 4.4nenkaan). Mutta puhelimen voi aina rootata, kun päivitykset loppuu. Itse olen roottaillut ja kokeillut toistakymmentä eri romia vanhassa s plussassani. Eli on kokemusta. Ja kaikki romit ei toimi parhaalla mahdollisella tavalla, mutta on sellaisia myös jotka toimii paremmin kuin hyvin.
p6uhdidhiud 28.12.2013 19:18
"Eli toi on sitä samaa kiinan pskaa kuin zte,vai?"
No just joo, varmaan parempi kuin korealaiset romut.
Vapusella oli jatkuvaa ongelmaa LG luurin kanssa ja
vapusen Samsung on pitänyt muutaman kerran jo takuuhuollossa
käyttää, myös vapusen siskon Samsung on pitänyt takuuhuoltoon
kiikuttaa kun ei ole ottanut latausta vastaan jne. aito kiinalainen ZTE kirjoitti:
p6uhdidhiud 28.12.2013 19:18
"Eli toi on sitä samaa kiinan pskaa kuin zte,vai?"
No just joo, varmaan parempi kuin korealaiset romut.
Vapusella oli jatkuvaa ongelmaa LG luurin kanssa ja
vapusen Samsung on pitänyt muutaman kerran jo takuuhuollossa
käyttää, myös vapusen siskon Samsung on pitänyt takuuhuoltoon
kiikuttaa kun ei ole ottanut latausta vastaan jne.LG mallissa ohjelmisto oli se suurin ongelma.
- kysyvä ei tieltä eksy
vapunen kirjoitti:
LG mallissa ohjelmisto oli se suurin ongelma.
Mikä siinä ohjelmistossa mättäsi ja mikä LG malli ja android versio oli kyseessä?
kysyvä ei tieltä eksy kirjoitti:
Mikä siinä ohjelmistossa mättäsi ja mikä LG malli ja android versio oli kyseessä?
Se jumitteli ja kaatuilu. Kyse oli 2.2 ja 2.3 versiosta. 4.0 paransi asiaa mutta ei kokonaan.
- huono ascend p6
Puolisolla on p6 ja se tilttailee ihan jatkuvasti. Tänään (23.2) on tiltannut 6 kertaa lähes peräkkäin. Joka kerta kun näyttö sammuu niin pitää heti laittaa näyttöön uudestaan valo, että joku voi soittaa. Muuten puhelin tilttaa ja se ei tee mitään. On kokeiltu soittaa sillon kun puhelin on tiltannut, soittajalla hälyttää normaalisti mutta puhelin ei tosiaan tee mitään. Pitää bootata luuri ja sit se taas toimii 5 min. Käynyt asiasta huollossa mutta antoivat valohoitoa. Meni vuorokausi niin homma alkoi taas alusta kerran päivässä tilttailulla ja nyt 3 vk myöhemmin on jo ihan älytöntä (monta kertaa päivässä). Menossa heti alkuviikosta huoltoon. Ei oikein taida huoltokaan tietää mistä tämä johtuu. Täytyy varmaan laittaa luuri katki ja vakuutuksesta rahat pois.
- 2+16
kännykässä kaikkein eniten syö akkua näyttö ja avoimet sovellukset. Eli näytön kirkkaus pitäisi olla mahdollisimman pienella tai automaatilla ja sovellukset joita ei käytä kannattaa sulkea. Myös lentotila on hyvä pitää aina päällä, koska siitä ei ole haittaa ja se säästää akkua PALJON!
- mutta mutta
Mennyt vähän usko Huaweihin (g700) kun ei wifi toimi yhtään, ei ota yhteyttä.
Että tällein.
Muuten hyvä luuri merkki. Eli se ei siis löydä verkkoa vai?
- mutta mutta
Löysi verkon signaalin wifi analyzerin mukaan mutta ei siirrä dataa.
Siis näin oli.
Tehdasasetusten palautus auttoi, nyt toimii hyvin eli perun tuon kritiikin...Näitähän voi sattua mille merkille tahansa. - HuaweiJei
Ascend P6 kohta kaksi vuotta käytössä. Ei mitään vikaa. Huippu luuri. Tykkään
- 19ja15
kannyman kirjoitti:
Alkaa olemaan siinä rajoilla onko turvallista käyttää.
Miksi ei olisi turvallista käyttää??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840