Onko kukaan kuullut kyseisestä saksalaisesta ruokamerkistä tai jopa kokeillut sitä omille koirilleen? Millaisia kokemuksia tai tietoa löytyy asiasta? Osaisko joku vähän valaista mulle tän ruoan ravintosisältöä ja onko "hyvää" vai "huonoa" ruokaa. Tiedän joo, että kokeilemalla selviää, mikä on parasta juuri omalle koiralleen mutta miltä esim. nuo valmistusaineet näyttää?
Tässä linkki ko. ruokaan:
http://www.zooplus.fi/shop/koirat/kuivaruoka/viljaton_kuiva/387033
Kiinnostaisi kokeilla mutten viitti tuolta asti alkaa tilailemaan jos onkin ihan kuraa. Nyt koira syö Royal Caninin ruokaa, joka on muuten passeli mutta silmät vuotaa ja värjää silmänaluset ruman näköisiksi. :(
GranataPet
uutta ruokaa etsimäs
4
294
Vastaukset
- 153
Hintaansa nähden kyllä näyttäisi hyvältä ruualta. Plussaa viljattomuudesta. Joo royal canin heti vaihtoon. Ei lihansyöjä pärjää pelkällä maissihötöllä.
- 2 koiran omistaja
Miksi RC maksaa niin hemmetin paljon kun tarjolla on halvemmallakin muita, vielä parempia, ruokia?
- neville1
Meikäläisen pentu syö royal caninia. Koitin antaa ihan makupalamielessä tuota ruokaa, mutta vatta on kyllä ihan löysällä, ja oon antanu parina eri päivänä n.20 kpl nappuloita :/
- 322
Royalin ja granatapetin väliin mahtuu aika paljon muitakin ruokamerkkejä. Mutta surullista jos rc on ainut ruoka mikä koiralle sopii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986428KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605974Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602893Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072348Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072018- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331158