Miellenkiinnon vuoksi, ja kokemuksia selaimista. Mitä selaimia käytätte tabletissa?
Mitä selainta käytätte tabletissa? Mielestänne paras? Selain
10
2146
Vastaukset
Nykyään käytän Chrome sen nopeuden ja yksinkertaisuuden vuoksi. Siihen synkronoituu kätevästi tietokoneen Chromen kirjanmerkit ja salasanat.
- operan nimeen
Opera Classic täällä. Tiedä sitten viekö ressusseja enemmän? Jos on monta selainta Tabletissa
Jos tabletissa on monta selainta niin ne ei vie suoritintehoja jos ne eivät ole käynnissä. Jos tietty selain on omasta mielestään hyvä niin silloin muut voi poistaa.
- pihalla!
vapunen kirjoitti:
Jos tabletissa on monta selainta niin ne ei vie suoritintehoja jos ne eivät ole käynnissä. Jos tietty selain on omasta mielestään hyvä niin silloin muut voi poistaa.
Ei kai tuota omaa selainta voi poistaa mikä anroidissa on?
pihalla! kirjoitti:
Ei kai tuota omaa selainta voi poistaa mikä anroidissa on?
Androidin oletusselainta ei voi poistaa mutta itse asennetut kylläkin.
- PPAP2
Opera Mobilea ja Maxtonia. Opera Mobile on todella nopea , joskaan yhteensopivuus ei ole välttämättä kaikkein paras. Maxtonia tulee käytettyä harvemmin . Lähinnä night mode on ominaisuus jonka vuoksi Maxton on käytössä ollenkaan.
- Kalakkuna
Mercury ehdottomasti sen tietokonemaisuuden ja ominaisuuksien vuoksi.
Siinä on plugineja, teemoja ja saa näyttämään eri tietokoneen selaimelta muikle sivuille. - 5230,. (500) 520
Pääasiassa Opera Classia koska pääsen nopeasti parilla kosketuksella tab 2 7.0 päänäytön pikakuvakkeesta/pikavalintojen kautta esim tähän tabletti osioon,eli classic on siis käytännössä osoittautunut kätevimmäksi.Opera Classicin pikavalinnat on isoja selkeitä laatikoita joita voi väsätä kaikille suosikkisivuillesi
- firefoxi
Firefox, sivut näyttävät mielestäni parhaille, hyvä käyttöliittymä ja lisäosat
IE 11 on käytössä eniten, sitten Firefox ja joskus Chrome. Tullut kiinnitettyä sen verran Starttiin suosikkeja, että siksi IE. Normi työpöydällä tabletissa Firefox.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760