Tilasin Herbal Products (Pewa-Import) postimyynnistä 5.10. 2013 yhden pkt Herbal Erektio tabletteja.Maksoin tuotteet samana päivänä (64,80 €) ja toimitusajan maksimi piti olla 14 vrk siitä kun tilitykseni näkee heidän tilillään.Aikaa tilauksestani/maksusta on nyt kulunut 23 päivää...
Ko. firmaan ei ole puhelinta ja sähköposteihin ei vastata.Nuo olivat ns. oppirahat minulle, moka joka ei toistu ja haluankin jakaa tämän kokemuksen että ELKÄÄ TILATKO MITÄÄN KYSEISESTÄ HUIJARIPULJUSTA.
Mikäli vielä aion testata jotain vastaavaa niin otan resiptin lääkäriltäni.
Pettävä potenssilääkemyyjä
Masa1
2
302
Vastaukset
- reseptillä halvempi
lääkäriin vaan,, itse hain viimeviikolla reseptin riitti, kun sanoin vaan olevan vähän erektiovaivaa, eikä tutkinut mitenkään, mutta tänään kävin verikokeissa niin huomasin, et oli määrännyt myös tuohon vaivaan liittyviä kokeita
- Silde
Reseptillä todellakin halvempaa,kävin Sildenafil pakkauksen 12 kpl hinta alle 20 e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031655
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271432En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k831268- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708