Paljonko mahtaa rekisteröidyt novascotiannoutajan pennut yleensä maksaa? Mietin että onko 1400€ normi hinta pennulle?
Vastaukset 2
- kallista on...
Hintoja näät http://www.tollerit.fi/pentuvalitys/pentuvalityslista/
En itse kyllä maksaisi 1400 euroa, täytyy kyllä olla TODELLA huippuluokan vanhemmista tuolla hinnalla. Välityksessä on nytkin ihan hyviä pentueita hintaan 1200 euroa, jota kyllä pidän maksimina.
En tiedä mietitkö hintaa omille pennuillesi. Täytyy sanoa, että en maksaisi edes 1200 euroa ellei vanhemmilla ole mitään näyttely, koe tms. tuloksia.- Tollerin hinta
Pitäisin tärkeimpänä terveystuloksia, jos mietitään pennun hintaa. Tulokset tulee katsoa kennelliiton jalostustietojärjestelmästä ja niitä tulee seurata usean sukupolven sekä sisarusten osalta. Mikäli niitä ei löydy, silloin joudut ostamaan koirasi ilman tarkempaa tietoa sukujuurista. Tästä syystä nämä rekisteröimättömät koirat ovat useasti edullisempia.
Toinen tärkeä tekijä on koiran luonne. Sitä varten on koiralle mahdollisesti teetetty esimerkiksi MH-kuvaus, löytyy myöskin jalostustietojärjestelmästä. Tärkein luonteen "testaus" tapahtuu vierailemalla kennelissä. Kun olet löytänyt itsellesi mielekkään kennelin, mene käymään ja katso paikan päällä millaisista (ainakin emästä) pennut jalostetaan. Rotujärjestön sivulta löydät suositukset jalostusyhdistelmälle: http://www.tollerit.fi/jalostus-ja-terveys/toimintaperiaatteet/.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106822En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496