??? ????????????? 15:06 78 kt Merkitse tärkeäksi Poista
??? ??????????ql8dzo 13:56 42 kt Merkitse tärkeäksi Poista
saan toommosia sontaposteja ja kun estän lähettäjän aina uusi pingahtaa tilalle. eikö luukussa voi estää viestiä muutenkuin esiintyvällä sanalla eli eikö esim näin ???xyz???. kun mailini on vaikka xzy laitan otsikossa jos esiintyy tuo estolistalle. seur. päivänä tulee viesti jossa on muitakin merkkejä
miten luukussa estetään tietyistä osotteista ja otsikolla tuleva
7
81
Vastaukset
- !!!
Voi estää. Onhan siellä "hallitse" napin takana niitä eri mahdollisuuksia. Ne pitää vain löytää sieltä.
- !!!
http://aijaa.com/MdmDUe Se olikin hallinta - ei hallitse.
Tuosta ehkä löytyy ne ja myös se suodatin, jota en ympyröinyt. Kannattaa ehkä kurkata myös "turvallisuus" kohtaa.
- uusiks meni
sinä pikkuinen. olen sinua viisaampi:)
ei nuo auta mitään olen tietoinen kaikista alasvetovalikoin vaihtoehdoista
pystyy estäään tietyn sanan otsikossa tai mailissa ei sanan osaa tai alkua..
nissä kun aina on mun mailiosoitteen alku tai kusumysmerkkejä- !!!
No, sitten me ei tiedetä kumpikaan!
- Turha toivo
Luukun estot eivät ole koskaan toimineet.
- 233333222
niimpän äkkyy. ja gmaillissa tulee samanaiilla paskaa yms
Itse kokeilisin Luukun suodatinta merkkijonoestolla, jossa kolme kysymysmerkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659