Ehkä maailman ällöttävin asia

Envaaymmärrä

Nuuska. Hyi.
On se kiva kun koulussa näkee sisälläkin lattialla nuuskaa, tuolien alla nuuskaa, ja kerjätään rahaa nuuskaa . En vaa ymmärrä mitä hauskaa on tunkea huuleen jokin musta klöntti. Viel kerran hyi. Kertokaas omat mielipiteenne !:)

10

579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+5

Joo ei sitä nuuskaa tarvis sinne käytäville jättää ja mitä tohon käyttöön niin aika tyhmäähän se on mutta jokaisen oma asia. mistä päin muuten olet? meijän koulussa on sama ongelma.

• c r

Joo samaa mieltä, mun koulussa sitä nuuskaa on heitelty kyllä ihan kattoonkin... Kiva sitten siitä kävellä ali, kun voi aina pelätä että tipahtaakohan sieltä nyt just päähän nuuskaklöntti.. itse oon helsingistä, en oo varma mutta uskon että nuuskaamista on enemmän pk seudulla...

• 45644

Mieluummin nuuskat seinillä kuin teinien suussa. Seinät eivät nuuskasta vahingoitu, nuoret kylläkin.

• Kukkahattubutcher V8

Jos et nyt ole vielä ymmärtänyt niin se nuuska otetaan sieltä huulesta pois kivan märkänä ja aih miten se mäiskähtääkään kun se napauttaa seinään. Mene nyt jo pois kukkahattutäti.

• Anonyymi
        Kukkahattubutcher V8 kirjoitti:

Jos et nyt ole vielä ymmärtänyt niin se nuuska otetaan sieltä huulesta pois kivan märkänä ja aih miten se mäiskähtääkään kun se napauttaa seinään. Mene nyt jo pois kukkahattutäti.

Jotkut tyypit nuuskaa paljon ja viskoo nuuskaklöntit minne sattuu. Raflassa lattialle ja joskus seinälle. Ihan rentoo ja reteetä :D ei häiritse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut tyypit nuuskaa paljon ja viskoo nuuskaklöntit minne sattuu. Raflassa lattialle ja joskus seinälle. Ihan rentoo ja reteetä :D ei häiritse

Vuostuhannen alkuvuosina baareissa ja rafloissa sai vetää röökii. Usein silloin nuorena viskottiin ja tallottiin stumpit lattialle. Tuhkiksia oli siellä täällä, mutta ainaki kaikki kovikset ja wannabe kovikset heitti röökin jämät lattialle. Nykyään varmaan sama homma nuuskan ja purkan kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuostuhannen alkuvuosina baareissa ja rafloissa sai vetää röökii. Usein silloin nuorena viskottiin ja tallottiin stumpit lattialle. Tuhkiksia oli siellä täällä, mutta ainaki kaikki kovikset ja wannabe kovikset heitti röökin jämät lattialle. Nykyään varmaan sama homma nuuskan ja purkan kanssa.

Silloin ei ois ollu kovin katu uskottavaa ettii raflassa tuhkiksii. Kun yksi heitti röökin lattialle, muutkin heitti.

• dfghjklkjhgfd

Jee olen Kouvolasta, ja täällä kaikki nuuskaa. Nuuska ei ollut silloin vielä muodissa, kun olin yläasteella. Silloin urkkipuistossa kaikki "coolit" poltti tupakkaa tupakkakuusen alla, ja osa oppilaista meni välitunneilla vessaan ryyppäämään. Kouvolassahan on muutenkin suht. väkivaltaista ja päihderiippuvaisia riittää. Olempa kuullut sanonnan, että täällä katuvalotkin on sinisiä, kun on niin paljon nistejä. Onneksi pääsen muuttamaan pois vuoden päästä ja muutankin samantien ulkomaille opiskelemaan.

• enkäytänuuskaa.

jos nuuska on Sun mielestä ällöttävin asia maailmassa, niin olet harvinaisen tietämätön oikeasta maailmasta...

• hyivittu!

katoin kerran dokumentin jossa näytettiin miltä tupakissa ja nuuskassa elävät "hirviöbakteerit" näyttävät. Ja MY GOD oli niin ällöttäviä että sain traumoja, ja meinaan oksentaa joka kerta kun nään jonkun vetävän röökiä ulkona... hrrrrrr!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      2342
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      187
      1109
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      103
      993
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      387
      914
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      291
      827
    6. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53
      821
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      63