Oma auto.

alasta kiinnostunut

Kannattaako ostaa oma täysperävaunu-yhdistelmä vai ajaa yrityksen omalla autolla? Siis kannattaako ostaa oma-auto jolla ajaa jonkun toisen yrityksen ajuja, vai ajaa talon omalla autolla?

Ne vastaukset voi jättää suosiolla pois, joissa sanotaan että logistiikka ala on paska, eikä sinne kannata mennä.
Tiedän millaista se työ on, koska olen ollut isäni mukana näissä hommissa.
Olen siis vasta ylä-asteella.

11

1601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kapitalistiriistäjä

      Kannattaa ostaa useampi kerralla! Osta sellaisia 76 tonnin autoja. Sanotaan vaikka kymmenen kerralla. Sitten laitat mollin sivulle ilmoituksen.Ota kerralla vaikka 20 kuskia. Niistä kuitenkin joku aina pekkasella, saikulla, rokulissa, viinasella, kesälomalla, talvilomalla tai hoitamassa kunnallisia asioita tai synttäreillään tai hautajaisissa..! Palkallisia vapaita, nääs..!
      Fixari on tarpeellinen myös..sun 730 Ärrät saa takuuvarmasti kolhuja joka kulmaan ja fixari vaihtaa näppärästi vaikka ohjaamon kun Ranelta lipsahtaa..!
      Älä mene aukomaan päätäsi kenellekään kuskille..naurat vaan iloisesti, kun romuja vedetään pihaan hinurilla.!
      Jos soimaat kuljettajaa, voit joutua lusimaan ja valtaviin korvauksiin..!

      Ei siinä muuta kuin onnea ja työniloa..rikastut varmasti!

      • Kapitalistiriistäjä

        Minä olen ostanut viimeaikoina seiskakutosia, en tonnisia vaan vuosimallisia alustoja useammankin. Niillä firmani pyörii ja kuslit on myös saman 76:sia, siis ikäisiä. Eläkkeeltä revittyjä mutta kukaan muu ei firmaani enää suostu tulemaan. 76-mallinen 110 Scania on firmani perustakalustoa ja niillä nämä vaarit osaavat keikkaa heittää. Hyvin osaan firmaani pyörittää ja välillä jopa firmalla on tuloja trattojen pyörimisten lisäksi. No joo pyöritänhän minä täällä netissä tätä samaa paskanjauhantalevyäkin mutta minkä minä luonteelleni voin. Netin suojissa on turvallista kirjoitella mitä tahansa ja valehdella täyttä paskaa. Se osaan myös hyvin!!


    • alasta kiinnostunut

      Eli siis kannattaa mielummin perustaa oma yritys jolla ajaan OMIA ajuja?

      • alasta kiinnostunut

        siis ei yrityksellä ajaa kun autolla. :D


    • Hopeinen kuu

      Kannattaa ilma muuta jos sulla on paljon perämettää!

    • Voi Voi

      Jos mä olisin vielä ylä-aste iässä keskittyisin kiusaamaan tyttöjä ja kävisin säännöllisesti salilla ja lenkillä ja unohtaisin noi ura suunittelut. Tähän lystiin kyllä kerkee vaikka nyt varmasti on kiire olla kaveripiirin eka kuka ajaa pitkää autoo....

    • Kapitalistiriistäjä

      Ostat omia sorajunia, kuten minä KÄTEISELLÄ ja kuljettajiksi palkkaan huonolla itsetunnolla olevia hamppeja, joilla kuitenkin on hoidetut ja valkeat hampaat. Ps. osta sitten 9 akselisia junia ja uusia, kuten minä ja hamppeja kusetat sen kun kerkeet, ajavat mieliisti uusilla valtavilla junilla lähes ilmaiseksi jua valkeat hampaat loistaa, kun hampit hymyilee:=)

      • Kapitaaliriistäjä

        Oikeasti olen alkoholisoitunut ja muuten vaan sekaisin omissa mailmoissani. Kuppa ja velanperojät ovat minulle arkipäivää! Astun paskaan mielelläni jos saan ES juomaa. Olen myös vahinko ja Jonne. Vanhempani myivät minut Afrikkaan orjaksi.


      • Olet HAMPPI
        Kapitaaliriistäjä kirjoitti:

        Oikeasti olen alkoholisoitunut ja muuten vaan sekaisin omissa mailmoissani. Kuppa ja velanperojät ovat minulle arkipäivää! Astun paskaan mielelläni jos saan ES juomaa. Olen myös vahinko ja Jonne. Vanhempani myivät minut Afrikkaan orjaksi.

        Koita työtön alkoholisoitunut hamppi keksiä nimimerkki, jota ei kukaan muu käytä. Taitaa juopon juopolle pojalle olla liian vaikeaa. Ikinä, siis ikinä et minun valtavia sorajuniani aja, paina HAMPI LUUSERI se mieleesi.


      • Kapitaaliriistäjä
        Olet HAMPPI kirjoitti:

        Koita työtön alkoholisoitunut hamppi keksiä nimimerkki, jota ei kukaan muu käytä. Taitaa juopon juopolle pojalle olla liian vaikeaa. Ikinä, siis ikinä et minun valtavia sorajuniani aja, paina HAMPI LUUSERI se mieleesi.

        Keksi oma nimimerkki? Mutta tämähän on minun! Olenhan liiman-nuuskija ja tyhmä kuin saapas lisäksi HAMPAATON!! Juon Lasolia pillillä! Luulen...EI! TIEDÄN kaiken kaikesta! Olenhan kapitaaliriistäjä! Aikani kuluu kun täytän työttömyys lomakkeen ja sitten menen kirjastonkoneelle ja Suomi24:sessa jeesustelen ja olen kuin minun juttujani joku uskoisi lisäksi olen IDIOOTTI! NIIN JUURI IDIOOTTI!!


      • Kuljetuspatruuna
        Kapitaaliriistäjä kirjoitti:

        Keksi oma nimimerkki? Mutta tämähän on minun! Olenhan liiman-nuuskija ja tyhmä kuin saapas lisäksi HAMPAATON!! Juon Lasolia pillillä! Luulen...EI! TIEDÄN kaiken kaikesta! Olenhan kapitaaliriistäjä! Aikani kuluu kun täytän työttömyys lomakkeen ja sitten menen kirjastonkoneelle ja Suomi24:sessa jeesustelen ja olen kuin minun juttujani joku uskoisi lisäksi olen IDIOOTTI! NIIN JUURI IDIOOTTI!!

        Lopeta se liiman-nuuskiminen Kapitaaliriistäjä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe