Nyt oon kattonu niin paljo videoita missä puhutaa lapsiin kohistuvasta väkivallasta, esim. Eerikan tapaus, josta nyt kaikki tietää, nyt on tämmönen (http://www.youtube.com/watch?v=PLMLvs8_HYE , http://www.youtube.com/watch?v=5yguKcMljxw ) kattoo noi niin on jo aika perillä asiasta, tää on kaiken huippu.. http://www.youtube.com/watch?v=nWDov90VIpY
,minkälainen äiti oikeesti satuttaa omaa lastaan tahallaan? Ja minkä takia nää ''ihanat'' sossutätöset on näin idiootteja, on monta tapausta missä sossut osaa oikeesti autaa ja sillei, mutta miten näin normaalisti katottuna sossut vaa sekottaa kaiken, vie lapsen niin ''hellävarasesti'' että se itkee ja huutaa, kesken leikkien sanomatta sanaakaan, vieraitten ihmisten mukaan, itkevät perheenjäsenet jää taakse? Ja ku osa, tai yks laps vaa viedää, miksei sitte saman tie kaikkia? Jos vanhemmat ei osaa/halua huolehtia lapsista silloon ne pois kotoa, mut jos ne haluaa olla näitten vanhempien/vanhemman kans nii sitte nii.. Ei voi olla... Mä oon nähny vierestä ku mun kaveri on lähteny sossujen mukaan ilman syytä kellekkään, ja miksi, hä? Sit tää tyttö alotti viiltämisen, tupakan ja alkoholin, lääkkeiden turhaan syömisen ja kaikkea muuta itsetuhosta, pahinta osasin vaa odottaa ja niin se tuli, kaverilla oli kirjeitä kaikille jossa se kerto näin olevan parempi, et se on jossai enkeleide maassa, me ehittiin estää se nopee muitte kavereitte kans, ja se joutu osastolle, tää kaveri on ollu ny puolivuotta sossujen huostas, ilman sen tärkeempää syytä. Mitä mieltä ´te ootte sossuista täs oli mun mielipide tosin vaa lyhennettynä, mä voisin kertoa omaa mielipidettä sossuista vaikka viikon putkee, tää on vaan mun mielipide, teillä on varmaan omat mielipiteet, mutta annetaan jokasella olla omat, eli huutelijat menkää vaa sossujen kainaloo.. Ja en löytäny mitään palstaa, iha väärä, mutta ''enivei''!
Auttaako sossut lasten elämää?... Nii millä tavalla
lemi
0
111
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1553950Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk853363Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva852805Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro442699Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?722669Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,242411Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1402342Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1522225Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville402074Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.121966