Onko kukaan koskaan kuullut paikasta Haapavesi?
En ihmettele jos ette ole. :D
Haapavesi
11
3170
Vastaukset
- Joku
Oon kuullu ja asunu siellä mut sen kaiken haluan unohtaa ja pyyhkiä mielestäni.yhtä kärsimystä!
- mie
juu, tulihan tuolla about 20 vuotta asuttua, onneksi älysin muuttaa pois.. pontikkaa ja piriä, mitään muuta ei sillä paikkakunnalla ole tarjottavana.. Kitumilliin terkkuja, siellä pitää silti aina joskus piipahtaa :)
- Däkädäkä
mie kirjoitti:
juu, tulihan tuolla about 20 vuotta asuttua, onneksi älysin muuttaa pois.. pontikkaa ja piriä, mitään muuta ei sillä paikkakunnalla ole tarjottavana.. Kitumilliin terkkuja, siellä pitää silti aina joskus piipahtaa :)
Kärsimystäpä hyvinkin! :D
Onnea teille!
- Opiskelija
Noin parikymmentä vuotta sitten opiskelin siellä. Eipä ole ole tullut ikävä, mutta kerran käytiin räkäiset naurut nauramassa kaverin kanssa "kaupungille". Ei vaan, on sinne tullut näennäistä kehitystä, mutta yhtä umpinaisesti ne paikalliset katsoivat ei-mihinkään kuin silloinkin. Kelo-Sompa- ja Haapakannel-juottoloissa tuli otettua tuoppi eli toinenkin. Kaupunkilaiselle olivat ankeita aikoja, keskikaljaa kun kylästä ei saanut ollenkaan.
- minä
niin, kelospmpahan paloi about 10 vuotta sitten, tieten ihan tarkoituksella.. ;)
- Däkädäkä
minä kirjoitti:
niin, kelospmpahan paloi about 10 vuotta sitten, tieten ihan tarkoituksella.. ;)
Tuhopoltettiinko Sompa? :) Siistiä.
- mie
Däkädäkä kirjoitti:
Tuhopoltettiinko Sompa? :) Siistiä.
kai ne hyvät vakuutusrahat sai.. tapaus taitaa vieläki olla selviämättä :D
- los angeles
samanlaisia tuppukyliä kaikki suomenpaikkakunnat oli helsinki tai haapavesi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3541431- 741395
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3101175Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461097Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht32916Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231904vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163878Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40835Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20817Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804