jolla on pikakoulutettu (-6kk) nosturinkuljettaja. Ihmishengillä ei pidä leikkiä !. Pikemminkin koulutus pitää saattaa tasa-arvoiseksi muitten amattien kanssa ja olla vähintään kaksivuotta tiivistä opiskelua.
Vastaukset 5
- Pysyisi kauempana
Minulta meinasi oman käsityksensä mukaan "huipputekijä" konekuski murskata polvet kaivinkoneen kauhalla. Olin kyykkyasennossa mittahommissa kun tämä supermies hyppäsi koneen puikkoihin, käynnisti sen ja samalla kauha syöksähti vauhdilla eteenpäin. Ja tämä tyyppi oli vanhempaa sorttia, ikänsä tehnyt alansa hommia. Ja halveksi tietysti turaajia. Uskottavuus katosi samantien kykyihinsä. Kymmenen senttiä lähempänä kauhaa ja olisi tullut pitkä saikku.
- kannattas
Ajattele jos siellä olisi ollut joku tumpelo...
- Liinu
Taidoilla ja turvallisuudella ei ole nykyään mitään merkitystä. Tärkeintä on että saadaan kuski istumaan koko päivän ohjaamossa klo 6.00 - 18.00 ilman mitään kahvi ja ruokataukoja.
- kypärä
Jos ei 6kk.n aikana opi vemputtamaan niitä vipuja, niin ei sen kaltaisesta koskaan tule nosturinkuljettajaa.
- entnoskusknykjuoppo
Nii ja nykyää niitä nostureita ajaa täällä suomessa aasialaiset!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134732Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois196666Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23627Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45627Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars97599- 56580
- 41529
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59505