olisiko kellään tietoa buhundista? meinaisin hankkia sellaisen ja olen lukenut paljon luonteesta ja jopa tsekkaillut videoita yt. nyt etsisin lopuksi kokemuksia ennen valintaani. :)
Vastaukset 3
- ei todellakaan
ÄLÄ HANKI ! ihan hullu koko rotu !! O.o
- Hanki vain
Ihan hullu koko kommentoija.
Kannattaa käydä koiranäyttelyssä, jossa aidot omistajat todistavat rodun olevan erinomainen. - ........
Hanki vain kirjoitti:
Ihan hullu koko kommentoija.
Kannattaa käydä koiranäyttelyssä, jossa aidot omistajat todistavat rodun olevan erinomainen.Ole suoraan yhteydessä kasvattajiin. Myös facebookissa on ryhmä olemassa. Sitä kautta löytäisit varmaan tehokkaimmin niitä omistajia. Itse olen vasta haaveilija, aika ei ole aivan kypsä vielä/nytkään buhundille. Mutta vuosikausia on ollut haaveissa kuitenkin, ja uskoisin, että lähivuosina sen pystyn toteuttamaankin. Harrastuksissa en ole koskaan buhundeihin törmännyt, sen verran on pienilukuinen rotu. Lähinnä tietolähteenä on siis kasvattajat sekä internet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891430
- 83992
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170815- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta124454- 43445
- 51429