Meinasi jäädä kahden auton alle (AINAKIN) kun oli jotenkin poissaoleva. Todella laihassa kunnossa ja tassut ja kuono "kuluneet" eli saattaa olla pitkankin matkan takaa tai muuten (punotti kovasti). Meinasin itsekin ajaa vahingossa päälle kun oli mäen päällä niin että kun se seisoi keskellä tietä niin ilmestyi kuin tyhjästä. Koira ei edes säikähtänyt edessään tapahtunutta lukkojarrutusta ja tuli autoni viereen mutta kun nousin autosta ottaakseni sen hihnaan se juoksi metsään. Jäin "kytikseen" koska tuolla menolla jää todella auton alle, niin kohta se jolkutteli taas tiellä vertaalantietä kohti, mutta ei antanut ottaa kiinni.
Toivottavasti omistaja löytää pian...
Koiralla oli kaulassaan oranssi (tutka?)panta ja mahdollisesti joku toinenkin panta. Koira vaikutti uupuneelta ja oli siis tosi laiha.
ILMOITUS www.karkurit.fi sivulla, katso kartta sieltä!
SUOMEN AJOKOIRA UROS PALOKASSA SAARENMAANTIELLÄ 29.10.2013!
Paula S.
0
90
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423