Miksi te siis olette täällä ?
Palstan papeilla ei ole mitään sanottavaa
15
138
Vastaukset
- Mikä motiivisi
Onneksi sulla oli sitäkin enempi. En vaan nyt ihan heti tajua mitä?
- ajankulua...
Miks täällä pitäs olla joku motiivi.
Eiks tää ole suhde ja viihdepalsta. - Varo tosikkoutta
ajankulua... kirjoitti:
Miks täällä pitäs olla joku motiivi.
Eiks tää ole suhde ja viihdepalsta.Ole sitten varovainen ettet latista tunnelmaa.
- ei kolahda
Palstan papeilla ei mitään sanottavaa.
Vähemmän Jumalan tahdosta,muusta kylläkin. Kyllä tämä melkoisesti opettaa ihmisen käyttäytymisestä. Opettaa suhtautumaan...ainakin omaan regointiinsa?
- Ei homostelulle
Tottele!
Jokaisella on tilanteita, että ei huvita tai ehdi kommentoimaan. Jos joka ketjuun aikoisi vasta niin kyllä se aikaa veisi. Liberalipapit saavat mieluummin olla vaikka siivoamassa asuntoa. Silloin kuin vastaa niin virallinen virkamies asenne on sinällään ihan hauska ja asiallinen,mutta saa oma persoonakin nousta esiin. Jeesus, Jumalan tahto ja sen noudattaminen, katumus, synti kuuluisi kuulua pappien puheenaiheisiin. Pappien tulee ilmaista etä homostelu on syntiä eikä jauhaa tasa-arvosta kuinka se "pyhittää" synnin.
Ei homostelulle. - Ei puhettakaan
Ei homostelulle.
"Ei homostelulle". Tässä on pakko kysyä mitä sillä homostelulla tarkoitetaan, jolle sanotaan "ei", ja joka pappien kuuluisi ilmaista synnniksi?
- mielipiteet kaapissa
syy epäselvä
>>>papeilla ei ole mitään sanottavaa Tervehdys ystävät!
Jouko Mäki-Lohiluoma totesi konsertissaan, että "kaikista ei tartte tykätä, mutta kaikkia pitää rakastaa". Joskus ennenkin olen lukenut samaa kommenttia, että meillä palstan papeilla ei ole mitään sanottavaa. Ne ovat mukavia haasteita, koska sitten todella pääsee sanomaan, mitä sanottavana on. Kuten esimerkiksi:
- Jeesus on Herra.
- Jumalanpalvelus on mahtava juttu. "Pyhäkössä saan nähdä sinut, kokea sinun voimasi ja kirkkautesi" Ps. 63:3
- Pimenevät illat voivat masentaa, mutta onneksi se antaa myös hyvän tekosyyn sytyttää kynttilän (rukouksen merkki, btw) ja kääriytyä filttiin olemaan ihan rauhassa.
- Tee vähemmän töitä ja halaa enemmän ihmisiä.
- Osta vähemmän, matkusta vähemmän, elä enemmän.
- Erimielisyyksien sijasta kannattaisi usein etsiä, mitä yhteistä meillä on.
- Yllä oleva pappislupaus on hyvä lupaus, jonka täydestä sydämestäni olen antanut. Erityisen lohdullinen siinä on viimeinen lause - Jumala minua auttakoon.
Ja sitten vielä huumorin puolelle: On minulla montakin painavaa sanaa sanottavana, kuten rautakanki, rekka-auto ja tonnikala. Eh heh :).
Sinikka-pappi- Mekkaan kallellaan
Juu ja pylly pitää pyyhiä vasemmalla kädellä sillä se on likainen käsi, ja oikeella toivotetaan rauhaa samanmielisille.
- oletko pysynyt
"Jumala minua auttakoon"
Jumala antaa armonsa jokaiselle syntinsä tunnustavalle.
Vähemmän ylpeyttä,enemmän nöyryyttä.
"Tahdon pysyä Jumalan Pyhässä Sanassa." Pappis lupaus.- näin on
"tahdon" tarkoittaa että "ellei herra jumala toisin opeissaan ole saatänyt."
- riviseurakuntalainen
Jospas te papit vähän enemmän ottaisitte joitakin Raamatunkohtia esille ja sitten avaisitte niitä ja selostaisitte niitä täällä? Vähän kuin saarnan tapaan eli Raamatun opetusta. Se ei ihan riitä, että pappi tulee ja heittää jonkun vitsin johonkin keskusteluun, mä kaipaisin hiukan syvällisempää otetta. Tai ainakin paneutuisitte näihin ihmisten keskustelun avauksiin hiukan syvällisemmin. Ei haittaisi vaikka vastaus olisi vähän pidempikin ja Raamatun kohdilla höystetty.
- Anonyymi
Tiktokin pyylevä nuori pappi oli se joka salakuvasi pieniä tyttölapsia uimahallissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142561- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631742- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281219Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216