Hei! Olisin vailla "perinteistä" näppäinkäynnykkää, jossa ei ole kosketusnäyttöä. Joskus olisi kuitenkin mukava päästä käymään kännykällä netissä. Millaisia kokemuksia teillä on Nokian 515 -mallista? Onko ilmennyt odottamattomia huonoja puolia, ja millainen on akun kesto?
Kiitos ja kumarrus!
Nokian 515: kokemuksia
50
7270
Vastaukset
- 5230,. (500) 520
http://www.matkapuhelinfoorumi.fi/f18/nokia-515-a-79508/
tuossa ketjussa on jo aika paljon kokemuksia- 5230,. (500) 520
No taitaa olla keskustelua suurin osa eikä gigantissaka ole kuin kolme varsin positiivista arvostelua,tuskin tuon osto pahemmin kaduttaa jos noi kosketusnäytöt ei kiinnosta onhan tuo parhaimmasta päästä luokassaan
http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/NOK515BLACK/nokia-515-musta
- alkuper. kirj.
Kiitos tiedoista ja linkkivinkeistä!
Netinselailun ei tarvitsekaan olla niin sujuvaa kuin varsinaisessa älypuhelimessa. - tonttu torveloinen
Minuakin alkoi kiinnostamaan tämä puhelin.
Kestääkö akku?
Onko helppo käyttää?- todella tyytyväinen
Olen ollut todella tyytyväinen!
Ostin "Nokia 515 matkapuhelin, valkoinen", kun Samsung Utopia S5610 osoittautui todella huonoksi. Aito susi.
Hinta ero on reilun 50 euroa.
Tämä Nokia 515 on aivan eri luokkaa.
Perinteinen, yksinkertainen, tukeva ja varma peruspuhelin.
Upea kamera, josta on helppo siirtää kuvia.
Akku on todella kestävä......uskomatonta.
Käyttöjärjestelmä on "tuttua".
Kaiken lisäksi myös tyylikäs.
Varmasti paras perinteinen malli tällä hetkellä markinnoilla. - takaisin nokiaan
todella tyytyväinen kirjoitti:
Olen ollut todella tyytyväinen!
Ostin "Nokia 515 matkapuhelin, valkoinen", kun Samsung Utopia S5610 osoittautui todella huonoksi. Aito susi.
Hinta ero on reilun 50 euroa.
Tämä Nokia 515 on aivan eri luokkaa.
Perinteinen, yksinkertainen, tukeva ja varma peruspuhelin.
Upea kamera, josta on helppo siirtää kuvia.
Akku on todella kestävä......uskomatonta.
Käyttöjärjestelmä on "tuttua".
Kaiken lisäksi myös tyylikäs.
Varmasti paras perinteinen malli tällä hetkellä markinnoilla.Mulla myös Samsungin S 5610 ja olen pettynyt kun olen muutaman kk sitä käyttänyt. Palaan Nokiaan. Tähän kenties .
- perinteistä vailla
Kaunis kiitos vastauksestasi, "todella tyytyväinen"! Taidan nyt viimeistään sen innoittamana itsekin uskaltautua ostamaan 515:n. :)
T. Alkuperäinen kirjoittaja - tiedosta kiitollinen
Mitä mieltä olette micro SIM kortista? Miten sen kanssa menetellään jos puhelin pitää esim. viedä huoltoon ja haluaisi sen ajan käyttää vanhaa puhelinta, jossa on "normaalin" kokoinen SIM kortti.
Itse olen tyytyväinen micro sim korttiin. Tarvittaessa voi ostaa muutaman euron micro sim->normaali adapterin.
- ja hitot
No voi pyhä sylvi, miten micro sim korttiin voi olla tyytyväisempi
kuin vaikkapa mini tai nano sim korttiin?
Itse ainakaan huomannu mitään eroa sen jälkeen kun minin
tai micron luurin sisää tunkenut.
Ainoastaan sen, että mitä pienempi kortti niin sitä vit.tu.maisempi
asentaa.
- beautiful sim
micro sim on kauniimpi
- Näinajattelen
Nokia 515 kokemus.
Peruskäyttöä kestää.
Väliin vaihtanut älypuhelimeen ja taas takaisin.
Kiva ja helppo käyttää, jos ajattelee peruskäyttöä.
Kaikki mutkikkaampi onkin sitten vaikeaa, kun laite ei oikeastaan tue mitään. Ei ovisuitea, ei bluetooth kuvan siirtoa jne.
Kamerassa on salama. Hyvä niin, sillä kuvat ovat melko ok. Mutta kun mietin saanko sen toimimaan taskulamppuna, niin ei puhettakaan.
Ainuttakaan päivitystä ei laitteelle ole tullut, eikä kai ole tulossakaan.
Whatsappia ei tueta myöskään, joten peruskäytössä puhelin pysyy. Tekstiviestejä on helppo kirjoittaa sekä yhteystietojen hallinta helppoa. Soitoissa kuuluvuus on ollut hyvä ja puhelimen käyttö, sen pienen koon puolesta on mieluisaa.
Puhelimelle luvattiin pitkä valmiusaika, mutta en ole niihin kertaakaan yltänyt. Puhelimen akku kestää noin viikon. Riittää toki ja on toistaluokkaa kun älypuhelimissa, mutta ei mitä luvattu.
Näyttö on kirkas ja himmein asetus jää kirkkaaksi. Näytön katselukulma on keskiverto. Itselläni silmiin (kun on kaksi silmää) näyttö näkyy eri värisenä katselukulman vuoksi. Jotenkin häiritsevää, en osaa tarkemin avata.
Silti näyttöä pystyy ja viitsii katsella pitempäänkin mutta joku näytössä häiritsee hieman.
Surkeimmaksi puhelimessa osoittautui soitin. Musiikin kuuntelu ja selaaminen on yhtä tuskaa. Mikäli musiikkia haluaa toistaa haluamassaan levy järjestyksesä tai levykohtaisesti, on valikoissa seikkailtava syvällä. Lähes kaikki siis onnistuu mutta on sympiamaisesti todella vaivalloista. Lisäksi bluetooth yhteydellä toistettaessa, jabran lenkkikuulokkeisiin yhteys pätkii jatkuvasti toisin kuin esim N8:salla.
Muitoilultaan mieluisa, siisti, jämäkkä, tyylikäs ja yksilöllinen.
Hyvä puhelin tekstiviestien ja puheluiden hoitamiseen.
Mikäli vaadit puhelimelta muuta osta joku muu.- ernesti11
Jaahas, jälleen kerran on minulla tiedossa tietämättömyyttä.
Pari päivää olen käyttänyt puhelinta, tuntuu toimivan suht. hyvin.
Osoitteet, musiikin ja muutaman kuvan sain tietokoneelta aikamoisen sähläilyn jälkeen puhelimeen.
Mulla on ongelma, joko en osaa lukea käyttöohjetta taikka ohjekirja puutteellinen.
En löydä paikkaa/ohjetta siitä, että miten voin pistää muutamalle ihmiselle pikavalintanäppäimen(se toimi hiton hyvin N 73:ssa) ja jokaiselle oman soittoäänen.
En löydä paikkaa, josta voin muuttaa soittoäänen( ottaisin omista kappaleista).
En löydä paikkaa, josta voin vaihtaa näyttökuvan( ottaisin omista kuvista ).
Kiitoksia ohjeista jo etukäteen.
http://download.support.nokia.com/ncss/PUBLIC/fi_FI/webpdf/100000336196/Nokia_515_UG_fi_FI.pdf
Tuossa on Nokian käyttöohje.- ernesti11
Niin, se on siellä. Niitä, mitä kyselin ei löydy sieltä, siispä lisää neuvoja.
- ernesti11
ernesti11 kirjoitti:
Niin, se on siellä. Niitä, mitä kyselin ei löydy sieltä, siispä lisää neuvoja.
Vapunen, nyt tulee anteeksipyyntö, vaklasin ensin toista tiedostoa.
Siis kiitos ja hyvää joulua
- 15+3
Saako tätä normaalilla sim-korttipaikalla? Nykypuhelimessa on normaali ja olis kätevintä, jos voisi vain ottaa simin ja laittaa tähän.
Ei saa ainakaan Suomesta.
- jenna9
Toivottavasti joku vielä lukee tätä ketjua!
Ostin joululahjaksi tämän 515 ja nyt ei hyväksy vanhoja mp3 biisejä eikä myöskään tavallisia iPhonessa olleita kuvia, jotka johonkin ikivanhaan karvalakkinokiaan sai vielä viime vuonna siirrettyä. Käyttöoppaassa ei lue, mitkä tiedostomuodot kelpaavat. Osaisiko joku neuvoa? Tarkoituksena siis ladata joku biisi koneelle ja leikata siitä sopiva soittoääni ja siirtää puhelimeen. Tuo malli kyllä tukee Mp3 tiedostomuotoa ja samoin jos kuvien muoto on .jpg.
- jenna9
^Jep lopulta hyväksyi ne mp3-tiedostot, kun ne lähetin Macistä kännykkään. On vielä pari ongelmaa, joihin en ratkaisua löytynyt käyttöohjeista:
1. Miten saa teeman pois valikoiden taustalta? Aloitusnäyttöön sain taustakuvan vaihdettua, mutten saa vaihdettua valikoissa näkyvää teemaa kuin teemasta toiseen, vaikka käyttäjä haluaisi siihen tilalle joko aloitusnäytön taustakuvan tai yksivärisen taustan. Yritin puhelinta näprätä, mutta itsellä on käytössä iPhone, joten aika kädetön nykyään olen Nokioiden kanssa.
2. Eikö tekstariääniksi todella saa kuin aac (vai olikohan se aaw) -tiedostoja? Edellisissä Nokioissa on tekstariääneksi saanut mp3-tiedostoja, mutta nyt laite ilmoittaa, ettei tue mp3-tiedostoja. Tähän ei auttanut edes se, että Macistä bluetoothilla siirsin kappaleen puhelimeen..
- Pettynyt Nokiaan!
Minulle taisi sattua maanantaikappale tämä Nokia 515. Ostin sen tammikuussa ja tänään tapahtui ihmeellinen asia. Katkaisin virran puhelimesta ja sitten kun jonkin ajan kuluttua yritin laittaa päälle niin eipä inahtanutkaan - nyt kyllä kummastuttaa???? Otin akun ja sim-kortin pois ja laitoin paikoilleen ja taas yritin, muttei mitään elon merkkiä.
Onkohan kenellekkään tämmöistä käynyt, kertokaapas?
Kunhan tässä ma - aamu koittaa niin ei muuta kuin marssi Gigantin suuntaan ja kyselemään mistä kiikastaa.
Luulin jo, että nyt sain hyvän puhelimen, mutta ei. Kokeilitko ladata akkua?
- säätämistä on
Minua häiritsee teemavärit,sininen tai musta pirstaleinen ananaskuvio. Taustakuvan saa vaihdettua näyttöön ja yksinkertaisen näkymän. Mukana tulleen pikku ohjevihkon ainut hyödyll tieto on miten kannen saa työkaluilla avattua. Akun lataus kesti 1t 40min. Asetuksissa meni aikaa. Radiota voi kuunnella myös kaiuttimesta. En tiedä otanko käyttöön 515,kokeilin prepaid microSim kortilla koska nykyinen käytössä oleva vanhahko Nokia on vielä hyvin toimiva ja parempi käytössä.
- näppäimet tärkeät
Oletusarvona oli 3G jonka vaihdoin 2gsm verkkoon koska kenttä ja kuuluvuus parempi koska käytän vain puhe ja txt ominaisuuksia. Valikoiden suttuinen sinivalko tausta haittaa eniten ja kuoren avaus vaatii työkaluja. Soittoäänistäkin löytyi miellyttävä. Isoa hankalasti käytettävää älykännykkää en tarvitse,tämä on ihan hyvä laadukas ja kaunis malli.
- Ei heikkohermoisille
Erinomainen puhelin jos pitää jatkuvasta uudellenkäynnistelystä eikä milloin mistäkin syystä kaatuva käyttöjärjestelmä haittaa. Lisäksi näppäimistö jähmettyy perinteisellä näppäimistöllä varustettuun puhelimeen verrattuna pakkasella helpommin.
Hyvä kamera
Käytettävyys jos nokialaisten logiikka tuttua
-Tolkuton epävakaus. Kaatuilee ja sammuilee esim. tilanteissa, joissa kirjoitat tekstiviestiä ja sinulle tulee puhelu. Kadottaa tilapäisesti valokuvat kansiosta. Huomenna menossa takuuhuoltoon tällä kertaa siitä syystä, että soitettaessa puhelimen muistissa oleviin numeroihin näyttö menee valkoiseksi ja puhelin uudelleenkäynnistää itsensä.- NOU NOKIA!
Hei!
Täällä kirjoittelee yksi jolta alkaa mennä hermot ko. puhelimeen. Ostin sen tammikuussa ja hain juuri takuuhuollosta, kun meni aivan pimeäksi. Ei latautunut, eikä avautunut, siis oli aivan mykkä.
No, nyt se on kotona ja toimii, MUTTA kun se tuli tältä kahden viikon Tsekin matkaltaan niin jopa oli muuttunut kovin kansainväliseksi. Kaikki tiedot puhelimessa ovat englannin kielellä ja minähän en sitä osaa, joten mitähän minä nyt tämän kanssa teen? Taidan heittää vesilintua. Käyttöohjeessakaan ei ko. asia neuvota. En ainakaan huomannut.
Osaisiko kukaan neuvoa, miten saan nuo tiedot vaihdetuksi suomen kielelle????
Onneksi nyt muuten kyllä toimii..............
Yleensä se onnistuu asetuksista.
http://deviceguides.vodafone.ie/web/nokia-515/customise/display-settings/choose-language/
Tuossa ohje.- tarkkuutta
Ja kun kysyjä just kertoi, ettei osaa englannin kieltä!
Niin sinä pölkkypää linkität englanninkieliset ohjeet. - NOU NOKIA!
Kiitos Vapunen!
Löysinkin tuon ohjeen ja nyt olen taas kartalla puhelimeni kanssa, mutta en sitten tiedä kuinka kauan. Voi olla että kohta sitten taas tilttaa jostain muusta kohtaa.
Toivotaan parasta, että jatkaisi toimintaa moitteetta. Tällä hetkellä toimii hyvin! NOU NOKIA! kirjoitti:
Kiitos Vapunen!
Löysinkin tuon ohjeen ja nyt olen taas kartalla puhelimeni kanssa, mutta en sitten tiedä kuinka kauan. Voi olla että kohta sitten taas tilttaa jostain muusta kohtaa.
Toivotaan parasta, että jatkaisi toimintaa moitteetta. Tällä hetkellä toimii hyvin!Jos se ei ole automaatilla niin ei pitäisi vaihtua itsestään.
Niin koska puhelimen käyttiksen kieli on englanti. Näin asetuksen löytäminen on helpompaa vaikkei osaisikaan englantia koska tuossa on selkeät ohjeet.
- pettynyt ikäimmeine
En yhtään ihmettele, että Nokialla menee huonosti. Surkea käyttöliittymä ja käyttöohje.
Onkohan palautusoikeutta? Hankin ensisijaisesti puhelimen, en viihdekeskusta, jota
nyt tyrkytetään.- Ääntä
Minulla on ongelmana tulevan tekstiviestin hälytysääni, on niin hiljainen että ei taskustakaan kuulu. Ohjeista en löydä saako miten kovemmalle?
- kypsätäti
Ääntä kirjoitti:
Minulla on ongelmana tulevan tekstiviestin hälytysääni, on niin hiljainen että ei taskustakaan kuulu. Ohjeista en löydä saako miten kovemmalle?
Minulla kun on ongelmana, että musiikkitiedostot muistikortilta eivät kuulu ollenkaan - eivät myöskään näy muualla kuin muistikortilla.
Siirsin tietokoneelta USB-kaapelilla (latasin kaapelin tueksi ohjelman Nokialta, kun PC Suite ei toimi tämän 515:n kanssa) musiikkitiedostot 515 puhelimen uudelle isommalle muistikortille, koska vanhan puhelimen muistikortilta en saanut niitä bluetoothilla siirrettyä kuten puhelimen muut tiedot. Ei vaan musiikkisoittimessa näy mitään albumeja, vaikka ne muistikortilla näkyvätkin.
Sitten leikin Nokian musiikkiohjelmalla ja siirsin sinne kirjastoksi tietokoneelta musiikkitiedostot. USB-kaapeli ei sitten pelittänytkään ollenkaan enää - piuha irti, uusi yritys jne., mutta musiikkikirjasto ei siirry puhelimeen.
Vanhan puhelimen (Nokia 3120) kanssa pelitti Nokia PC Suite ja nyt tämän uuden kanssa ei sitten pelitä mikään. Koko kesäpäivä on mennyt ja ei vaan niin mitään musiikkia puhelimessa - oisko kellään jotain vinkkejä?? - kypsätäti
kypsätäti kirjoitti:
Minulla kun on ongelmana, että musiikkitiedostot muistikortilta eivät kuulu ollenkaan - eivät myöskään näy muualla kuin muistikortilla.
Siirsin tietokoneelta USB-kaapelilla (latasin kaapelin tueksi ohjelman Nokialta, kun PC Suite ei toimi tämän 515:n kanssa) musiikkitiedostot 515 puhelimen uudelle isommalle muistikortille, koska vanhan puhelimen muistikortilta en saanut niitä bluetoothilla siirrettyä kuten puhelimen muut tiedot. Ei vaan musiikkisoittimessa näy mitään albumeja, vaikka ne muistikortilla näkyvätkin.
Sitten leikin Nokian musiikkiohjelmalla ja siirsin sinne kirjastoksi tietokoneelta musiikkitiedostot. USB-kaapeli ei sitten pelittänytkään ollenkaan enää - piuha irti, uusi yritys jne., mutta musiikkikirjasto ei siirry puhelimeen.
Vanhan puhelimen (Nokia 3120) kanssa pelitti Nokia PC Suite ja nyt tämän uuden kanssa ei sitten pelitä mikään. Koko kesäpäivä on mennyt ja ei vaan niin mitään musiikkia puhelimessa - oisko kellään jotain vinkkejä??Hah, koko kesäpäivä meni ja netti tuli surffattua ohjeita ja ohjelmia. Musiikin siirto onnistui, mutta ongelman laatu selvisi sitten vasta loppumetreillä: Nokia 515 ei tunnista Windows Media Playerin luomia wma-tiedostoja, vain mp3-tiedostoja.
Niinpä sitten kokeilin wma-tiedostojen konvertoimista mp3-tiedostoiksi ilmaisella ohjelmalla (ei onnistu konvertointi Media Playerilla), mutta se oli hidasta käsipeliä (piti kirjoittaa itse levyn ja esittäjän nimet). Päädyin poistamaan tietokoneen musiikkikirjastoon tallennetut cd-levyt (wma-tiedostoja), jolloin pääsin tallentamaan uudelleen samat levyt Windows Media Playerilla mp3-muotoon ja tadaa, nyt usb-kaapelilla siirretty albumi näkyy puhelimen soittimessa ja sain ladattua takaisin soittoääneksi iki-ihanan Saden "Stronger than pride".
Ja nyt olen niiiiin tyytyväinen tähän kauniiseen puhelimeeni! - catonegro
kypsätäti kirjoitti:
Vanhan puhelimen (Nokia 3120) kanssa pelitti Nokia PC Suite ja nyt tämän uuden kanssa ei sitten pelitä mikään. Koko kesäpäivä on mennyt ja ei vaan niin mitään musiikkia puhelimessa - oisko kellään jotain vinkkejä??pc suite kylläkin toimii. Minulla on ollut pc-suite jo vuodesta.... 2007 jos oikein laskin. useampi eri nokialainen on sitä käyttänyt ja nyt ostin 515 mallin vanhan 2730 tilalle. mitään ongelmaa pc-suiten kanssa ei ole ollut. bluetooth vain päälle koneesta sekä kännykästä, paritus, ja vasta sitten pc-suiten aukaisu koneelta. etsi uudet laitteet pc-suiten avulla jos ei itsestään etsi. sieltä löytyy nokia 515 minuutissa.
suosittelen, että kokeilet päivittää pc-suiten. muistaakseni omani on päivitetty 2 vuotta sitten. ei ainakaan myöhemmin. - catonegro
kypsätäti kirjoitti:
Hah, koko kesäpäivä meni ja netti tuli surffattua ohjeita ja ohjelmia. Musiikin siirto onnistui, mutta ongelman laatu selvisi sitten vasta loppumetreillä: Nokia 515 ei tunnista Windows Media Playerin luomia wma-tiedostoja, vain mp3-tiedostoja.
Niinpä sitten kokeilin wma-tiedostojen konvertoimista mp3-tiedostoiksi ilmaisella ohjelmalla (ei onnistu konvertointi Media Playerilla), mutta se oli hidasta käsipeliä (piti kirjoittaa itse levyn ja esittäjän nimet). Päädyin poistamaan tietokoneen musiikkikirjastoon tallennetut cd-levyt (wma-tiedostoja), jolloin pääsin tallentamaan uudelleen samat levyt Windows Media Playerilla mp3-muotoon ja tadaa, nyt usb-kaapelilla siirretty albumi näkyy puhelimen soittimessa ja sain ladattua takaisin soittoääneksi iki-ihanan Saden "Stronger than pride".
Ja nyt olen niiiiin tyytyväinen tähän kauniiseen puhelimeeni!ja vielä tähän pieni helpottava kommentti: jos koneellasi on musiikkia ja ainoa musiikintoisto-ohjelma on windows media player, niin tee elämäsi hivenen ehkä helpommaksi ja lataa winamp. kun lisäät kaikki musiikkisi winampin soittolistalle, tietkone muutta ne automaattisesti mp3 muotoon. kun joskus erehdyt taas avaamaan media playerillä jonkin kappaleen, se muutta tiedostot jälleen wma muotoon. tiedä häntä miksi, mutta näin minulle on käynyt. siksi en enää suostu käyttämään media playeria.
Näiden peruspuhelinten kanssa joutuu aina välillä tappelemaan näissä hommissa.
- lkjd
mites on 515 näppäinten kans, pitääkö terävää naksutusta painaessa niinku monessa muussa, näppäinten ääni on ensimmäisiä käyttömukavuusjuttuja kännyssä
mulla oli edellinen 6060 ja nykyään on 6300 ja on miellyttävimpiä ja hiljasimpia näppäimiä mitä löytyy.
kokeilin 220:aa ja siinä on YKS hiljanen nappi ja muut nakuttaa nii että korvia särkee, semmosella ei kauaa jaksa , varsinki keski-valinta- näppäin varsinki ...- lkdj
niin ja 220 mallista vielä että puhelimen runko ja etenki muovinen takakuori- ''kaukalo'' on käsissä varsin lelumainen ja semmonen kaikuvan kuulonen ku käsissään sitä tunnostelee, halpis- tuntuma todella.
onko 515 yhtään vakuuttavamman olonen ku on alumiinia? .. - catonegro
515 on hiljainen näppäimistöltään. vanha puhelimeni oli nokia 2730 ja minuakin hiukan harmitti jo pikkuhiljaa se naputus, ja naputtelen viestejä tekstarinkirjoituskilpailun nopeudella (ykkössija vuodelta 2006! :p), joten voitte kuvitella sitä meteliä. tämä 515 on äkkiseltään muistaakseni ainoa nokialainen joka minulla on ollut, jolloin ei edes kukaan kuule kun kirjoitan. voitto kotiin!
- lkdj
catonegro kirjoitti:
515 on hiljainen näppäimistöltään. vanha puhelimeni oli nokia 2730 ja minuakin hiukan harmitti jo pikkuhiljaa se naputus, ja naputtelen viestejä tekstarinkirjoituskilpailun nopeudella (ykkössija vuodelta 2006! :p), joten voitte kuvitella sitä meteliä. tämä 515 on äkkiseltään muistaakseni ainoa nokialainen joka minulla on ollut, jolloin ei edes kukaan kuule kun kirjoitan. voitto kotiin!
jokohan tuon perusteella kehtaisi tilata koekäyttöön 515:n
epäilyttää vaan ku ulkonäölleen näppikset on samallaiset 220ssa - lkdj
lkdj kirjoitti:
jokohan tuon perusteella kehtaisi tilata koekäyttöön 515:n
epäilyttää vaan ku ulkonäölleen näppikset on samallaiset 220ssatakakuori aukeaa vain mukana tulevalla avaimella jotta piäppä tallessa tai mukana semmonen .. kurssi laskee kännyllä
- stephen troy
Pari kysymystä 515:stä.
1.Musiikkisoitin. Itselläni on hieman vanhempi nokialainen, jonka musiikkisoitin sekoittaa kaikki musiikit esim. tyylilajin, esittäjän tai albumin mukaan. Olen ratkaissut ongelman niin, että menen suoraan muistikortin musiikkikansioon, jossa kaikki on nätisti aakkosjärjestyksessä, aivan kuten haluankin. Onko tämä mahdollista 515:ssä vai pitääkö tyytyä kehitysvammaisen suunnittelemaan musiikkisoittimeen, joka listaa kaiken päin prinkkalaa?
Joku jossain väitti, ettei 515:ssä ole kuin kaksi volumeasetusta musiikkia toistettaessa. Eihän tämä ole totta?
2. Some. Saako esiasennetut kuonat, kuten facebook, twitter jne. poistettua puhelimesta tai edes piilotettua niin, ettei ne läsähdä näytölle joka kerta kun valikoissa pyörii?
Vastauksista kiittäen,
stephen troy - ffffff.
220:ssä ei näyttäs olevan semmosta toimintoa mitä on esim. 6300 että ''siirry'' valintanäppäimelle saa valikoitua ite mitä sieltä haluaa, uuessa on samat ja pysyy .. typerää.
ja näppäinlukko vain automaattisena, eikä ees avaaminen oo tyyliin -valinta- *-!? köyhä. tai siis vaan tyhmä erilainen - vika ostos
Minulle Nokia 515 oli tarpeeton ja turha virheostos ja jäi käyttämättä. Käyttö ominaisuudet ja ulkonäkö eivät miellyttäneet. Käytän vanhaa ja hyvin toimivaa Nokiaa. Kun ostin tabletin älypuhelimen tarvetta ei ollut. Tilanteet ja tarjonta muuttuvat. Nyt olen kuitenkin älypuhelimen ostoaikeissa koska sopiva laadukas,kaunis malli löytyi,eikä se ole karkkiväri nokialumiaa eikä samshungi. Kännykän valinta on vaikeampaa kuin tietokoneen ja sen oheislaitteiden, niissä minulle ei ole tullut yhtään huonoa ostosta.
- dkhj
Ja mitä tästä opimme: kannattaa tutustua ominaisuuksiin ja etenkin katsoa tuotteen ulkonäköä jo ennen kaupantekoa.
ps. Nokia 515:n saisi myös mustana, samoin kuin Lumiatkin, ei ole pakko ostaa karkkiväriversiota
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1096963- 954461
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista494005- 513548
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1923515
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242989- 672714
- 482542
- 131934